logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Spotrebitelia i odborná verejnosť oceňujú vlastné značky Coop Jednoty

23. mája 2023
Správy 0
297
Spotrebitelia i odborná verejnosť oceňujú vlastné značky Coop Jednoty

Maloobchodná sieť Coop Jednota potvrdila povesť obľúbeného predajcu privátnych značiek. V každoročnom spotrebiteľskom programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023 uspela v štyroch kategóriách. Prácu domáceho reťazca ocenila i odborná porota súťaže Hermes Komunikátor roka a vlastná značka zabodovala aj na medzinárodnej úrovni.

Maloobchodná sieť Coop Jednota sa pravidelne zapája do odborných i spotrebiteľských prieskumov a súťaží. V tohtoročnom spotrebiteľskom programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023 sa víťazným produktom v kategórii Čerstvé mäso stalo Coop kurča gazdovské chladené Premium. Prvenstvo v kategórii Ovocie a ovocné šťavy si odnášajú Coop jahody Zelovoc. Ďalšími víťaznými produktmi sa stali Coop ryža guľatá – Limitovaná edícia a Coop tyčinky bez posýpky soli s vlákninou z vlastnej značky Junior.

Prečítajte si tiež
Coop otvoril v Ústí nad Orlicí automatizovanú predajňu
Coop

„Najvýznamnejším ocenením je, ak našu prácu pozitívne hodnotia zákazníci. Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je pre nás motiváciou a zároveň výzvou do budúcnosti, aby sme sa každý rok pripravili pre zákazníkov niečo nové, čo ich osloví, po čom siahnu. Privátne značky tento priestor otvárajú. Predstavujú pre nás možnosť odlíšiť sa od konkurencie, priniesť zákazníkovi niečo naše, čo nekúpi v inej predajni a sú jednou z ciest budovania corporate identity. Kľúčovým momentom v spojitosti s našimi vlastnými značkami je, že sú hlavne slovenského pôvodu. Kúpou slovenských výrobkov zákazníci podporujú domácich producentov, čím zároveň pomáhajú rastu ekonomiky, zamestnanosti a nepochybne aj potravinovej sebestačnosti Slovenska. Spoločne so zákazníkmi tak prispievame k trvalým hodnotám,“ uvádza Ján Bilinský, predseda Coop Jednoty Slovensko.

Privátne značky ako voľba spotrebiteľa

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Domáci maloobchodný reťazec sa pravidelne na súťaži zúčastňuje. Každý rok si odnáša ocenenia od slovenských spotrebiteľov. Portfólio výrobkov vlastných značiek tvorí takmer 750 tovarov, z ktorých 85 % pochádza od slovenských dodávateľov.

Prečítajte si tiež
Návrat domáceho reťazca Coop Jednota do hlavného mesta
Coop

U zákazníkov sú vlastné značky obľúbené vďaka priaznivému pomeru ceny a kvality. Ich prostredníctvom vstúpil v roku 2021 do popredia tiež environmentálne ladený program Jednotne ekologicky. Na obaly produktov vlastných značiek sa postupne umiestňujú grafické symboly v podobe farebných triediacich kontajnerov. Cieľom je edukovať spotrebiteľa a pomôcť mu k správnemu triedeniu prázdnych obalov.

Produkty predávané pod vlastnou značkou Coop Jednota prejdú každý rok kontrolou v akreditovaných laboratóriách na Slovensku i v zahraničí. Aj vďaka dôsledným kontrolám môže maloobchodný systém umiestňovať na výrobkoch vlastných značiek logo Garancia Coop kvality.

Cena Hermes Komunikátor roka 2022

Dôkazom obľúbenosti privátnych značiek je aj ďalšie ocenenie, tentokrát odbornej poroty súťaže Hermes Komunikátor roka. Pred spustením deviateho ročníka prešla súťaž viacerými zmenami. Kategória, v ktorej práce hodnotí odborná porota, dostala nový názov – Cena Hermes. K porote zloženej z odborníkov z akademického prostredia a praxe boli prizvaní aj špecialisti. V marci sa rozhodlo, ktoré spoločnosti komunikujú svoje posolstvá najlepšie. Cenu Hermes Komunikátor roka 2022 v kategórii Dizajn získala Coop Jednota Slovensko za Limitovanú edíciu – Coop Jednota.

„V roku 2022 sme na trh uviedli limitovanú edíciu obalov s tradičnými slovenskými motívmi. Predstavili sme výber najobľúbenejších produktov našich zákazníkov v špeciálnom limitovanom prevedení. Redizajn obalov využil jasné farby a tradičné slovenské ľudové motívy. Nové obaly boli následne prezentované aj v komunikačnej kampani, ktorá pracovala práve s faktom, že ide o najobľúbenejšie produkty zákazníkov z portfólia vlastných značiek Coop Jednoty. Cieľom kampane bolo vyzdvihnúť kontinuálnu podporu slovenskej produkcie v našom obchodnom systéme,“ vysvetľuje Margaréta Nosáľová, riaditeľka odboru marketingu. Ako dodáva: „Pri vývoji dizajnu obalov vlastných značiek sa opierame o nezameniteľnú charakteristiku a jedinečnú dna Coop Jednoty. Vlastnosti ako pôvodný, slovenský, tradičný i ďalšie nám poskytujú širokú škálu inšpirácií.“

Víťazstvo na celosvetovej súťaži vlastných značiek

Coop Jednota pravidelne reprezentuje slovenský obchod aj na najväčšej celosvetovej súťaži vlastných značiek Salute to Excellence Award v Amsterdame. Na aktuálnom ročníku súťaže v konkurencii viac ako 500 produktov v 90tich kategóriách od 64 reťazcov z 20 krajín opäť získala prvenstvo. Prvým miestom bol ocenený produkt Coop Tyčinky bez posýpky soli s vlákninou Junior. Porota zložená z odborníkov z oblasti gastronómie, predajcov, výrobcov, dodávateľov aj novinárov posudzovala kritériá ako sú inovatívnosť, chuť a zloženie, balenie (dizajn, materiál, nápaditosť), celkový vzhľad, prevedenie i reálnu hodnotu za predajnú cenu.

Coop Jednota si na medzinárodnej pôde tradične udržiava prestížne postavenie v konkurencii najznámejších reťazcov. Od roku 2014 získal domáci reťazec štyri prvé miesta za produkty: Coop Kremžská horčica Mamičkine dobroty, Coop Strúhaný chren Tradičná kvalita, Coop Čaj detský bylinný Junior a Coop Tyčinky bambusové vatové Biova. Súťaž organizuje Asociácia výrobcov privátnych značiek PLMA, ktorá od roku 1979 združuje predajcov a výrobcov vlastných značiek po celom svete.

Súvisiace články:

CoopCoop otvoril v Ústí nad Orlicí automatizovanú predajňu CoopNávrat domáceho reťazca Coop Jednota do hlavného mesta Coop Modrý KameňCoop Jednota Krupina otvorila v Modrom Kameni nový supermarket

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera