logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Rýchlosť doručenia zásielky je dôležitá pre tri štvrtiny Slovákov. Takmer tretina chce mať tovar...
  • Podiel slovenských potravín na pultoch obchodov v roku 2023 dosiahol hodnotu 41,7 %. Oproti roku...
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...

Voľba spotrebiteľov 2023 pozná víťazov

19. mája 2023
Správy 0
303
Voľba spotrebiteľov 2023 pozná víťazov

Snáď neexistuje pre výrobcu väčšie zadosťučinenie ako to, že spotrebitelia ocenia jeho snahu priniesť na trh inovatívny produkt. Práve hlas zákazníkov je najdôležitejší pri nezávislom ocenení Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. O titul v aktuálnom 12. ročníku prestížneho marketingového programu bojovalo viac ako 140 nových či vylepšených výrobkov v 45 kategóriách. Mená víťazov zazneli počas galavečera 18. mája v bratislavskom hoteli Doubletree by Hilton. Podujatím sprevádzal známy herec Juraj Bača. O zábavu sa starali saxofonistka Saxana Sapietová a kapela Neon Fever. Galavečer pokračoval networkingovou párty Retail Business Mixer. Na nej mohli návštevníci nadviazať kontakty s vyše 120 VIP osobnosťami slovenského obchodu a marketingu.

Až dve tretiny spotrebiteľov majú väčšiu dôveru k produktom, ktoré sú ocenené v nezávislých testoch. Takmer 40 % zákazníkov priznáva, že radi skúšajú novinky. Ak sú navyše označené ako najlepšie novinky roka, u 64 % kupujúcich to zvýši pravdepodobnosť, že si takéto produkty vložia do košíka. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MNForce na vzorke tisíc respondentov, ktorý sa uskutočnil v závere minulého roka. Titul Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka preto zohráva významnú úlohu v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov. Pre výrobcov zas znamená ocenenie ich snahy a prináša vyšší predaj.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky

„Rada by som vyzdvihla prácu všetkých firiem, ktoré sa v neľahkej dobe púšťajú do inovácií a rozvoja svojho výrobného programu. Aktuálna situácia na trhu predstavuje permanentnú výzvu, keď musíme čeliť veľkým celospoločenským zmenám s obrovským tlakom na cenu. A práve v tejto dobe si ceníme všetkých, ktorí aj napriek tomu rozvíjajú svoje výrobky a zvyšujú kvalitu,“ uvádza Veronika Trembáčová, projektová manažérka marketingového programu, ktorý organizuje spoločnosť ATOZ Marketing Services.

Zásadná novinka

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka prišla tento rok so zásadnou zmenou, ktorá zaručuje, že v každej oceňovanej kategórii majú zastúpenie tie najsilnejšie novinky. Kým po minulé roky bola registrácia noviniek do prieskumu spoplatnená, tentoraz mohli výrobcovia a distribútori svoje inovatívne produkty prihlásiť zadarmo. O priazeň spotrebiteľov bojovali bok po boku malí i veľkí producenti v 34 potravinových a 11 nepotravinových kategóriách. Základom pre udelenie ocenenia boli výsledky exkluzívneho prieskumu agentúry NIQ. Novinky uvedené na trh od januára 2022 do apríla 2023 hodnotila prostredníctvom online dotazníka reprezentatívna vzorka 2 000 spotrebiteľov.

Prečítajte si tiež
Spotrebitelia budú opäť voliť Najlepšiu novinku na slovenskom trhu

Marketingový program ocenil tie najlepšie novinky nielen v tradičných kategóriách, ale aj takých, ktoré zodpovedajú súčasným trendom v stravovaní a životnom štýle. Medzi ne patria napríklad kategórie Vegánske zmrzliny, Rastlinné nápoje a dezerty, Rastlinné nátierky či Bezdymové tabakové výrobky. Absolútnym víťazom marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023 sa stal Pribináčik Tyčinka s tvarohom od spoločnosti Savencia Fromage & Dairy SK a vďaka oceneniu získal reklamnú kampaň v in-store rádiu obchodného reťazca Tesco v hodnote 5 000 EUR od mediálneho partnera Store Media.

Zloženie poroty

V ýrobky, ktoré zvíťazili v jednotlivých kategóriách, si prezrela aj odborná porota, ktorá zasadla v zložení Eva Sámelová, Research and Development Specialist spoločnosti Chemosvit Fólie, Marian Milec, projektový manažér Jem pre Zem, Hana Nováková, riaditeľka organizácie ENVI-PAK, Mária Tarišková, riaditeľka Úseku obchodu a marketingu Tlačovej agentúry Slovenskej republiky, Henrich Sikela, riaditeľ spoločnosti Store Media, Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky, Tatiana Kapitánová z časopisu Tovar&Predaj, Pavol Zajac, Client Business Partner spoločnosti NIQ a Soňa Ďurčová, mediátorka Spoločnosti ochrany spotrebiteľov. Členov poroty najviac zaujal primárne z dôvodu praktickosti a celkového ekologického spracovania produkt Denkmit Tuhý prostriedok na umývanie riadu 2v1 s Aloe vera od dm drogerie markt. Víťaz poroty získava celostránkovú inzerciu v odbornom časopise Tovar&Predaj.

Sprievodné hlasovanie o Najlepšiu novinku prebiehalo aj online, kde víťazov vybrali čitatelia portálov mediálnych partnerov a víťazné produkty ocenili marketingovou kampaňou. Čitatelia portálu Teraz.sk si zvolili Magnesiu Plus, ktorá vyhráva reklamnú kampaň na tomto portáli. Fanúšikov facebookovej stránky Voľba spotrebiteľov najviac presvedčila novinka Koliba Mozzarella, ktorá získava reklamnú kampaň na Tovarapredaj.sk.

Marketingová podpora

Počnúc galavečerom ocenené výrobky čaká bohatá marketingová podpora v podobe outdoorovej kampane na bilbordoch a MHD nosičoch po celom Slovensku. Ale taktiež rozsiahle B2C a B2B kampane v časopisoch Tovar&Predaj, tituloch vydavateľstva Mafra Slovakia, ako sú Stratégie, Téma a Naša záhrada, či v in-store rádiu siete Tesco. Organizátor bude víťazov prezentovať aj na kongrese Samoška v Košiciach či počas odovzdávania cien Dôveryhodné značky. O najlepších novinkách sa spotrebitelia dozvedia aj v rámci spotrebiteľských súťaží a vďaka PR podpore na rôznych internetových portáloch a na sociálnych sieťach, kde budú do konca roka 2023 pribiehať spotrebiteľské súťaže o víťazné novinky. Víťazstvom v marketingovom programe sa radi prezentujú aj samotní výrobcovia a distribútori noviniek. A to napríklad logom na obaloch produktov či na mieste predaja, v outdoorových kampaniach, na online kanáloch, v letákoch, katalógoch či televízii.

 

Zoznam ocenených výrobkov

Súvisiace články:

Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky Spotrebitelia budú opäť voliť Najlepšiu novinku na slovenskom trhu Voľba spotrebiteľovVoľba spotrebiteľov: Registrácia noviniek do 12. ročníka je otvorená a tento rok prvýkrát ZADARMO! CoopSpotrebitelia i odborná verejnosť oceňujú vlastné značky Coop Jednoty

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera