logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Rýchlosť doručenia zásielky je dôležitá pre tri štvrtiny Slovákov. Takmer tretina chce mať tovar...
  • Podiel slovenských potravín na pultoch obchodov v roku 2023 dosiahol hodnotu 41,7 %. Oproti roku...
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...

TOP 5 najčítanejších článkov na webe Tovar&Predaj v apríli 2023

12. mája 2023
Správy 0
166
TOP 5 najčítanejších článkov na webe Tovar&Predaj v apríli 2023

Kým si zákazník nájde nejaký produkt na pultoch predajní Kauflandu, „v zákulisí“ musí prebehnúť komplexný proces zalistovania, ktorý majú na starosti nákupcovia. Centrálnym nákupcom mliečnych výrobkov je František Krenželák a práve jeho profil zaujal v apríli čitateľov najviac.

Petr Juliš stojí dva roky na čele holandského diskontu Action pre český trh, ktorý pod jeho vedením expanduje aj na Slovensko. „Pracujeme na mnohých projektoch v rámci celého Slovenska. Budeme skúšať menšie mestá s 20-tisíc obyvateľmi, ale aj stredné a veľké mestá, ako sú Bratislava a Košice,“ vysvetľuje v rozhovore, ktorý v apríli skončil na druhom mieste.

Aby bolo nakupovanie ešte efektívnejšie, reťazec IKEA od apríla spustil v bratislavskom obchodnom dome službu Skenuj a nakupuj. Zákazníci si tak môžu tovar v košíku naskenovať pomocou aplikácie IKEA vo svojom mobilnom telefóne. Následne ho zaplatia pri jednej z expresných pokladní po naskenovaní QR kódu, informuje článok na tretej pozícii.

Hneď za ním nasleduje informácia, že prvú predajňu reťazca Primark na Slovensku otvoria 25. mája v rámci nového nákupného centra Eurovea v Bratislave. Slovensko sa stane 16. trhom spoločnosti na svete.

Viac ako 2 600 Slovákov hlasovalo počas marca v súťaži za rastlinnú novinku, ktorá ich v uplynulom roku najviac potešila. Nominovaných bolo 12 rastlinných potravinových produktov a spotrebitelia rozhodli, že titul Rastlinný produkt roka 2022 si odnesie Alpro This is Not M*lk, uvádza článok, ktorý uzatvára prvú päťku najčítanejších aprílových článkov.

 

TOP 5 najčítanejších článkov v apríli na webe Tovar&Predaj

1. František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

2. Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

3. IKEA spúšťa novinku Skenuj a nakupuj

4. Primark oznamuje dátum otvorenia prvej predajne na Slovensku

 5. Ľudia rozhodli o tom, ktorá novinka sa stala rastlinným produktom roka

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera