
Kým si zákazník nájde nejaký produkt na pultoch predajní Kauflandu, „v zákulisí“ musí prebehnúť komplexný proces zalistovania, ktorý majú na starosti nákupcovia. Centrálnym nákupcom mliečnych výrobkov je František Krenželák a práve jeho profil zaujal v apríli čitateľov najviac.
Petr Juliš stojí dva roky na čele holandského diskontu Action pre český trh, ktorý pod jeho vedením expanduje aj na Slovensko. „Pracujeme na mnohých projektoch v rámci celého Slovenska. Budeme skúšať menšie mestá s 20-tisíc obyvateľmi, ale aj stredné a veľké mestá, ako sú Bratislava a Košice,“ vysvetľuje v rozhovore, ktorý v apríli skončil na druhom mieste.
Aby bolo nakupovanie ešte efektívnejšie, reťazec IKEA od apríla spustil v bratislavskom obchodnom dome službu Skenuj a nakupuj. Zákazníci si tak môžu tovar v košíku naskenovať pomocou aplikácie IKEA vo svojom mobilnom telefóne. Následne ho zaplatia pri jednej z expresných pokladní po naskenovaní QR kódu, informuje článok na tretej pozícii.
Hneď za ním nasleduje informácia, že prvú predajňu reťazca Primark na Slovensku otvoria 25. mája v rámci nového nákupného centra Eurovea v Bratislave. Slovensko sa stane 16. trhom spoločnosti na svete.
Viac ako 2 600 Slovákov hlasovalo počas marca v súťaži za rastlinnú novinku, ktorá ich v uplynulom roku najviac potešila. Nominovaných bolo 12 rastlinných potravinových produktov a spotrebitelia rozhodli, že titul Rastlinný produkt roka 2022 si odnesie Alpro This is Not M*lk, uvádza článok, ktorý uzatvára prvú päťku najčítanejších aprílových článkov.
TOP 5 najčítanejších článkov v apríli na webe Tovar&Predaj
3. IKEA spúšťa novinku Skenuj a nakupuj
4. Primark oznamuje dátum otvorenia prvej predajne na Slovensku