logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Rýchlosť doručenia zásielky je dôležitá pre tri štvrtiny Slovákov. Takmer tretina chce mať tovar...
  • Podiel slovenských potravín na pultoch obchodov v roku 2023 dosiahol hodnotu 41,7 %. Oproti roku...
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...

Mestá môžu opäť od Kauflandu získať K park

5. mája 2023
Správy 0
172
Mestá môžu opäť od Kauflandu získať K park

Vlani vďaka projektu obchodného reťazca Kaufland vyrástli K Parky v siedmich mestách naprieč celým Slovenskom. Najnovšie sa o výhru môžu uchádzať ďalšie mestá či mestské časti. Rozbieha sa 3. ročník projektu.

Projekt K Parkov spustil obchodný reťazec so zámerom, aby pre deti a tínedžerov vytvoril nové možnosti na šport a na trávenie času v príjemnom vonkajšom prostredí. Mestá či mestské časti, ktoré chcú pre svojich obyvateľov vytvoriť atraktívnejšie miesta na aktívny relax, majú príležitosť súťažiť o moderný športovo – oddychový areál. Nebude v ňom chýbať lezecká stena, workoutová konštrukcia, pingpongový stôl či streetballové ihrisko. Mladá generácia však ocení aj plochy určené na jazdu na skateboarde či kolobežke, lavičky alebo trávnik na piknik.

Prečítajte si tiež
Kaufland digitálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky

Každé mesto či mestská časť, ktoré sa rozhodnú zapojiť do projektu s cieľom súťažiť o moderný Kaufland Park, musia do 15. júna na www.kauflandpark.sk potvrdiť svoj záujem registráciou. Jej súčasťou je zaslanie vyplneného formuláru a príloh, ktoré sú na webstránke. Po ukončení prihlasovania budú záujemcovia rozdelení do troch veľkostných kategórií podľa počtu obyvateľov.

Prečítajte si tiež
Slovenskí výrobcovia Tauris a Ryba Košice odchádzajú z Kauflandu
Ryba Košice

Siedmy park bude bonusový

„V každej kategórii udelíme dve ceny, čiže dva K Parky. Získajú ich tie mestá alebo mestské časti, ktoré v projekte dostanú najvyšší prepočítaný počet hlasov,“ vysvetľuje podmienky súťaže Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika.

Obchodný reťazec postaví siedmy bonusový areál aj v tej lokalite, ktorá získa najväčší počet hlasov počas celého trvania hlasovania. O siedmich miestach, v ktorých budúci rok vyrastie nový K Park, rozhoduje verejnosť na stránke www.kauflandpark.sk.

V prvom ročníku vybudoval Kaufland zóny v Rimavskej Sobote, Sabinove, Rožňave, Dolnom Kubíne, na dvoch košických sídliskách Poľov a Sídlisko Ťahanovce, ale aj v bratislavskej Devínskej Novej Vsi. Vlani sa do projektu prihlásilo 27 miest a mestských častí z celého Slovenska, pričom vo víťazných regiónoch už výstavba prebieha.

Súvisiace články:

Kaufland digitálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky Ryba KošiceSlovenskí výrobcovia Tauris a Ryba Košice odchádzajú z Kauflandu KauflandStanovisko spoločnosti Kaufland Slovenská republika k vyjadreniam spoločnosti Tauris Group KauflandVýsledky hlasovania o 100 000 eur sú už známe

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera