Rodina Košíkovcov vznikla za jasným účelom – posilniť pozíciu značky Fresh a Fresh Plus na retailovom trhu. Preto spoločnosť prvú brandovú kampaň zverila do rúk pražskej reklamnej agentúry Somebody&Somebody, ktorá vytvárala známe kampane pre klientov ako Dedoles či Factcool.
„Cítili sme potrebu posilniť našu marketingovú komunikáciu a načať tak novú kapitolu v rozvoji značky Fresh,“ približuje dôvody pre realizáciu projektu marketingový riaditeľ Miroslav Labaš, ml. „Segment supermarketov a potravinových reťazcov je v komunikácii čoraz kompetitívnejší a my sme rozhodne nechceli zaostať. Vybrali sme sa aktuálnym trendom maskotov a na to sme si vybrali agentúru, ktorá vymyslela niekoľko z najznámejších maskotov v slovenských reklamách.“
Kampaň s názvom Veľkolepá Veľká noc je prvou veľkou reklamnou kampaňou značky, v ktorej zákazníci spoznávajú novú rodinu Košíkovcov. Zelené nákupné vozíky dostali tváre a v najbližšej dobe dostanú aj mená vďaka súťaži, ktorá bola 31. 3. zverejnená na sociálnych sieťach a zároveň ju zákazníci nájdu v letáku Fresh. Počas 3 týždňov noví maskoti komunikovali tie najlepšie akcie pre ešte výhodnejšie nákupy. Košíkovci sa stanú súčasťou dlhodobej komunikácie so zákazníkmi vďaka kombinácii gest a výrazov.
O stvárnenie maskotov sa postarala slovenská ilustrátorka Barbora Balghová. 3D modely a animované spoty vznikali na Ukrajine, v animačnom štúdiu Darvideo.
Reklamná kampaň je nasadená na internete, v instore, OOH a rádiu na Východnom Slovensku.