Sieť supermarketov Billa a donášková platforma Wolt, ktoré na jar minulého roka spustili spoluprácu, prichádzajú s novinkou. Kuriéri spoločnosti Wolt teraz prinesú zákazníkom Billa nákup až k dverám úplne zdarma.
Ponuku môžu od 11. apríla do 9. mája využiť obyvatelia 13 slovenských miest. Za potraviny a iný tovar zaplatia rovnaké ceny ako pri osobnej návšteve predajní Billa. Doprava je pre zákazníkov zdarma. Nezáleží pritom na fakte či zákazník nakupuje prostredníctvom aplikácie Wolt opakovane alebo po prvýkrát. Minimálna hodnota nákupu v aplikácii je 8 eur. Online nákup s donáškou grátis je možné urobiť v 20 vybraných predajniach Billa po celom Slovensku.
„Bezplatnou dopravou pri každom online nákupe v našich predajniach chceme odmeniť stálych zákazníkov za ich priazeň, ale zároveň osloviť aj širšiu verejnosť obľubujúcu pohodlné nakupovanie cez internet. Spoluprácou s donáškovou spoločnosťou Wolt potvrdzujeme, že sme inovatívny obchod, ktorý svojim zákazníkom vychádza v ústrety a prináša im moderné riešenia,“ povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ Billa.
Donáška sa rozrastá
Kým pred rokom mohli online nákupy cez aplikáciu Wolt využívať iba spotrebitelia v Bratislave, dnes je táto možnosť prístupná aj pre obyvateľov ďalších 12 slovenských miest – Banskej Bystrice, Žiliny, Trenčína, Trnavy, Nitry, Košíc, Prešova, Komárna, Liptovského Mikuláša, Martina, Nových Zámkov a Popradu. „Donáška potravín sa stala po jedle druhým najdôležitejším donáškovým segmentom Woltu. Vidíme stále rastúcu obľubu u našich zákazníkov pretože vedia, že šetria nielen čas, ale aj peniaze na dopravu,“ hovorí Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Wolt Slovensko. Počet zákazníkov, ktorí majú záujem o online nákupy, neustále narastá. Práve preto Billa a Wolt plánujú svoju spoluprácu postupne rozširovať aj do ďalších lokalít.
Spotrebitelia nakupujú potraviny ako ovocie a zelenina, mliečne výrobky, mäso a mäsové výrobky a chlieb a pečivo. „Teší nás tiež hodnotenie spokojnosti našich zákazníkov, ktoré je na úrovni 4,5 z 5 bodov. Neustále zlepšujeme náš servis a pravidelne školíme našich zamestnancov, aby sa naši zákazníci k využívaniu tejto služby pravidelne vracali,“ dodáva Arnd Riehl.