logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...

Lidl prestáva s reklamou, ktorá láka deti na nezdravé výrobky

17. marca 2023
Správy 0
91
Lidl prestáva s reklamou, ktorá láka deti na nezdravé výrobky

Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch, televíznej reklame a všetkých ďalších propagačných materiáloch prestane Lidl využívať imidžové fotografie či vizuály, ktoré by podporovali nezdravé výrobky. V komunikácii diskontu sa tak viac nebudú objavovať deti napríklad s čokoládou, lízankou, zmrzlinou alebo sladenými nápojmi. 

Do konca roku 2025 zmiznú z obalov všetkých privátných značiek Lidla motívy, ktoré lákajú deti, ako sú napríklad kreslené postavy či zvieratá. Súčasťou produktov či ich balení nebudú viac ani hračky, nálepky či zberateľské kartičky. Zmenia sa aj názvy výrobkov. Nebudú obsahovať priamu referenciu na detského zákazníka alebo ho inak lákať bez konkrétneho logického napojenia na produkt. Výnimkou z novej marketingovej komunikácie budú akčné ponuky počas Vianoc, Veľkej noci a Halloweenu.

Prečítajte si tiež
Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

Zmeny sa budú týkať predovšetkým potravín s vysokým obsahom nasýtených mastných kyselín, cukru či soli. Pri tomto opatrení sa Lidl riadi odporúčaním Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO). Reťazec bude propagovať aj zdravú a vyváženú stravu pre deti. Okrem toho do konca roku 2025 odstráni motívy adresované deťom z obalov potravinárskych výrobkov vlastnej značky, ak tieto výrobky nespĺňajú požiadavky WHO. Lidl už teraz ponúka množstvo zdravých potravín, ktorých počet bude ďalej rozširovať.

Menej cukru a soli v privátnych výrobkoch

„Na Slovensku máme 161 predajní a denne v nich oslovujeme státisíce zákazníkov. Máme významný vplyv na ich stravovacie návyky. Záleží nám na zdraví zákazníkov – súčasných i budúcich. Uvedomujeme si našu zodpovednosť a prijímame preto konkrétne záväzky. Zameriavame sa na hlavne na naše privátne značky, ktoré tvoria až 80 percent nášho sortimentu a zároveň máme priamy dosah na ich zloženie, kvalitu a balenie,” vysvetlil Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť nákupu a marketingu.

Nejde pritom o prvú iniciatívu Lidla. Už v roku 2018 si diskont stanovil cieľ znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek v priemere o pätinu. Prioritne sa pritom zameriava na produkty, ktoré konzumujú deti. V marci tiež prebieha darčekobranie v aplikácii Lidl Plus zamerané na ovocie a zeleninu. Za dosiahnutie hodnoty nákupu ovocia a zeleniny dostanú zákazníci odmenu v podobe kupónov na konkrétne produkty, respektíve až 15-percentnú zľavu na tento sortiment.

Súvisiace články:

Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? MastercardDráčik obhájil titul Absolútny víťaz ocenenia Mastercard Obchodník roka LidlDo vozového parku Lidl čoskoro pribudne aj plne elektrický kamión LidlLidl splnil cieľ plastovej stratégie s trojročným predstihom

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera