logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...

Coop Jednota vydáva pokladničný doklad aj elektronicky

10. marca 2023
Správy 0
384
Coop Jednota vydáva pokladničný doklad aj elektronicky

Maloobchodná sieť Coop Jednota prináša svojim zákazníkom novú službu. Je ňou elektronický pokladničný doklad, takzvaný e-doklad. Zákazníci si túto službu môžu aktivovať vo svojom zákazníckom konte.

E-doklad je služba, ktorá držiteľom vernostnej karty Coop Jednota umožňuje namiesto tlačeného pokladničného dokladu v predajni získať elektronickú podobu dokladu do zákazníckeho konta, prípadne do e-mailovej schránky. Zákazník si voľbou e-dokladu môže svoje nákupy podrobne kontrolovať v zákazníckom konte i vo svojej e-mailovej schránke.

Prečítajte si tiež
Coop otvoril v Ústí nad Orlicí automatizovanú predajňu
Coop

Rozhodnutie je na zákazníkovi

Každý držiteľ vernostnej karty má možnosť sa rozhodnúť, či chce doklady o nákupe tlačiť alebo si ich praje dostávať v elektronickej podobe do zákazníckeho konta, respektíve súčasne i do e-mailovej schránky. Držitelia vernostnej karty majú možnosť si službu zvoliť počas zriaďovania zákazníckeho konta na www.coopklub.sk a zároveň si nastavenie kedykoľvek zmeniť priamo v zákazníckom konte, v časti E-doklad. Ak zákazník zváži, že mu elektronický doklad nevyhovuje, službu si môže v zákazníckom konte kedykoľvek deaktivovať.

Originál pokladničného dokladu môže byť len jeden. Ak si zákazník zvolí vo svojom zákazníckom konte e-doklad, je to pre neho originál, teda nemôže byť zároveň aj vytlačený. Vzhľadom na fakt, že elektronický pokladničný doklad je originál, je pre Coop Jednotu dôležité archivovať e-doklady na bezpečnom mieste, ktorým zákaznícke konto nepochybne je. Zasielanie takéhoto dokladu na e-mail je doplnkovou službou.

Prečítajte si tiež
Návrat domáceho reťazca Coop Jednota do hlavného mesta
Coop

Pilotný projekt v Coop Jednote Krupina

V novembri 2021 spustili vo všetkých predajniach Coop Jednoty Krupina pilotný projekt k službe elektronický pokladničný doklad. Zákazníci túto možnosť ocenili a reagovali pozitívne. Uvedomili si, že papierový pokladničný doklad sa častokrát ihneď po vytlačení stane odpadom.

„Touto cestou eliminujeme odpad, šetríme papier a zároveň šetríme zákazníkom čas, keďže nemusia čakať na vytlačenie dokladu. Za celý rok 2022 sme zákazníkom zaslali 2 657 000 e-dokladov. Ušetrili sme viac ako 36 tisíc termo pások, čo predstavuje viac ako 2 900 km papiera,“ zdôrazňuje Jozef Vahančík, predseda predstavenstva Coop Jednota Krupina, spotrebné družstvo.

V priebehu roka 2022 sa do testovania zapojili viaceré regionálne družstvá. Od februára 2023 je služba e-doklad sprístupnená v rámci celého systému Coop Jednota. Záujem o túto službu zo strany zákazníkov rastie. Za mesiac február si ju aktivovalo už viac ako 14 000 zákazníkov.

Výhody e-dokladu pre zákazníka

Zákazník, ktorý dá prednosť e-dokladu, získava viacero výhod. Pokladničný doklad a evidenciu nákupov má vždy k dispozícii vo svojom zákazníckom konte. Ďalšou výhodou pre zákazníka je, že nemusí pokladničné doklady uchovávať. Jednoducho sa môže pozrieť do svojho zákazníckeho konta, kde má všetky doklady archivované po dobu dvoch rokov.

Možnosť prezerania e-dokladu v aplikácii Coop Jednota spustia pre zákazníkov čoskoro. Zákazník si tak ihneď po nákupe bude môcť skontrolovať doklad aj v aplikácii. Zatiaľ si ho môže zákazník skontrolovať v e-mailovej schránke alebo na zákazníckom konte. V neposlednom rade je e-doklad ekologickou voľbou, ktorá šetrí životné prostredie.

Súvisiace články:

CoopCoop otvoril v Ústí nad Orlicí automatizovanú predajňu CoopNávrat domáceho reťazca Coop Jednota do hlavného mesta Nadácia CoopNadácia Coop Jednota podporila nemocnicu v Brezne Jednota Svätý JurTrnavská Jednota otvorila nový supermarket vo Svätom Jure

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera