logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kto uspel v náročnom teste spotrebiteľskej priazne? Ktoré značky prešli sitom kvality, ktorú...
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...

Action po týždni otvoril svoju druhú predajňu na Slovensku

9. marca 2023
Správy 0
3981
Action po týždni otvoril svoju druhú predajňu na Slovensku

Nepotravinársky diskontný reťazec Action otvoril po týždni svoj už druhý obchod na Slovensku. Zákazníci ho nájdu opäť v Bratislave, predajňa sa nachádza v Shopping Palace Zlaté piesky. Prvý obchod reťazec otvoril v petržalskom Obchodnom centre Danubia. Do konca roka 2023 chce Action expandovať naprieč regiónmi.

Druhý slovenský obchod Action s rozlohou viac než 1300 metrov štvorcových prináša zákazníkom dostatok priestoru, jednoduchú dostupnosť a množstvo parkovacích miest. Nachádza sa v obchodnom centre Shopping Palace Zlaté piesky. Predajňa je otvorená každý deň od 8:00 do 21:00.

Obchod ponúka 6 000 výrobkov zo 14 produktových kategórií od hračiek a náradia cez záhradkárske potreby až po DIY a trvanlivé jedlo. Každý týždeň sa v predajniach obmieňa vždy 150 produktov. Viac než 1 500 produktov stojí menej než jedno euro a priemerná cena všetkých výrobkov nedosahuje ani dve eurá.

Action expanduje do regiónov

„Otvorenie druhého obchodu len týždeň po tom prvom ilustruje naše ambície na Slovensku. Prvá predajňa minulý týždeň prilákala množstvo zákazníkov, a preto máme veľkú radosť, že náš unikátny koncept neustále sa meniaceho sortimentu produktov môžeme sprístupniť v novej bratislavskej lokalite. Prvé dva obchody sú len začiatkom príbehu Action na Slovensku, ktorý bude ďalej pokračovať v regiónoch,“ uvádza Petr Juliš, generálny riaditeľ Action na Slovensku a v Českej republike.

Pre Action nie je Slovensko úplne novým prostredím. Reťazec v roku 2021 uviedol do prevádzky distribučné centrum s rozlohou 50 000 metrov štvorcových neďaleko Bratislavy. Odtiaľ zásobuje svoje rakúske a nemecké predajne, ku ktorým sa teraz pridávajú aj tie slovenské.

 

 

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok