V roku 2023 pribudnú na slovenskom trhu traja noví hráči. Zákazníci sa môžu tešiť na otvorenie predajne známeho obchodného reťazca Primark, nepotravinárskeho diskontu Action a na maloobchodný reťazec predajní Mere, ktorý taktiež sľubuje nízke ceny. Správa o nových obchodoch zaujala čitateľov vo februári najviac.
Druhé miesto v zozname piatich najčítanejších patrí personálnemu oznámeniu, že Ľuboš Mudrák preberá zodpovednosť za rozvoj siete predajní Starý otec, ako aj za výrobné firmy, ktoré pod túto značku spadajú. Firma má totiž vlastnú mäsovú i pekárenskú výrobu a výrobu medu.
Tretí najčítanejší článok sa týka novinky na modernom trhu. Kaufland spustil od polovice februára on-line trhovisko. Internetový obchod poskytne široký výber tovaru z kategórie elektronika, bývanie, kuchyňa, DYI, záhrada, móda a šport či potreby pre domácich majstrov alebo deti.
Štvrté miesto obsadil rozhovor s riaditeľom slovenskej siete obchodov 1. day Martinom Polákom. Aktuálne má sieť 95 predajní, no naďalej expanduje a na trhu vidí potenciál na ďalšie desiatky obchodov. Medzi jej novinky patrí aj veľkoformátový koncept, v ktorom bude pre zákazníkov pripravovať prezentácie či degustácie produktov.
A napokon, na piatom mieste sa umiestnila informácia, že Lidl prichádza so stratégiou dlhodobo znížených cien najpredávanejších potravín. Od 16. februára znížil diskont ceny produktov, ktoré patria medzi najviac vyhľadávané a nachádzajú sa takmer v každom nákupnom vozíku.
Prehľad 5 najčítanejších článkov vo februári
1. Action, Primark a Mere vstupujú na slovenský trh
2. Ľuboš Mudrák je od februára výkonným riaditeľom siete Starý Otec
3. Kaufland spúšťa 15. februára online trhovisko
4. Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom
5. Lidl prichádza so stratégiou dlhodobo znížených cien najpredávanejších potravín