logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...

Spotrebitelia rozhodnú o víťazovi súťaže Rastlinný produkt roka

1. marca 2023
Správy 0
366
Spotrebitelia rozhodnú o víťazovi súťaže Rastlinný produkt roka

Výrobcovia potravín budú počas marca bojovať o titul Rastlinný produkt roka. Program Jem pre Zem organizuje súťaž, v ktorej môžu Slováci počas celého mesiaca hlasovať za najlepší rastlinný potravinový produkt minulého roka. Podľa organizátorov súťaže ponuka rastlinných potravinových produktov rýchlo rastie aj na Slovensku.

Slovenská verejnosť má počas tohto mesiaca možnosť hlasovať za rastlinný potravinový produkt, ktorý ich počas uplynulého roku najviac oslovil a zaistiť mu víťazný titul Rastlinný produkt roka.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Zdravie a chuť idú spolu ruka v ruke

Minulý rok získala titul mladá slovenská firma, ktorá na slovenský trh priniesla plnené bagety s čisto rastlinným zložením. Zvíťazila aj nad veľkými nadnárodnými značkami. Tento rok sa do súťaže dostali opäť lokálni aj zahraniční výrobcovia. Medzi finalistami sú rastlinné alternatívy krémových zmrzlín, mliečnych produktov či dokonca náhradu tuniaka s čisto rastlinným zložením. Záujem o tieto produkty je veľký aj na Slovensku.

„Rastlinné potravinové produkty končia najčastejšie v nákupných košíkoch ľudí, ktorí konzumujú aj mäso a mliečne výrobky. Výrobcovia a predajcovia si uvedomujú veľký potenciál trhu s rastlinnými potravinovými produktami a rýchlo rozširujú svoju ponuku o nové možnosti. Touto súťažou dávame verejnosti príležitosť ukázať, ktoré z najnovších prírastkov ich v uplynulom roku najviac potešili,“ vysvetľuje Marian Milec, manažér programu Jem pre Zem.

Prečítajte si tiež
Označovanie rastlinných alternatív mliečnych výrobkov sa nebude sprísňovať

Alternatívy rastú

Dostupnosť rastlinných alternatív rastie rýchlo nielen vo svete, ale aj na Slovensku. Už dnes nájdeme v každej väčšej maloobchodnej predajni rastlinné alternatívy mliek, jogurtov či dokonca náhrady niektorých mäsových produktov. „Ak sa pozrieme na dostupnosť rastlinných alternatív v slovenskom maloobchode, vidíme, že len za posledné dva roky ich zastúpenie narástlo takmer vo všetkých sledovaných kategóriách v dvojciferných a niekde až v trojciferných percentuálnych hodnotách,“ dopĺňa Marian Milec.

Podľa dát, ktoré Jem pre Zem zverejnilo minulý rok, narástol napríklad počet rastlinných alternatív jogurtov, dezertov a pudingov v piatich najväčších maloobchodných reťazcoch za uplynulé dva roky o 143 percent. Priemerný počet ponúkaných rastlinných alternatív burgerových placiek, rezňov, nugetiek a mletého mäsa zasa až o 342 percent.

Široká verejnosť môže do konca marca hlasovať za najlepší rastlinný produkt na stránke programu Jem pre Zem. Hlasovanie bude prebiehať na tomto odkaze.

Zoznam nominovaných produktov:
Alpro This is Not M*lk
Garden Gourmet Vuniak
K-Take it Veggie Vegánsky nárez pažítka
Lindt Hello Vegan Bar
Minit Vegan HotDog
Naturli’ Vegan Mrazený krém
Nurishh Gran Vegiano
Oatly Barista Edition
Tesco Plant Chef Hummus s Guacamole
Preto Radoma Vegan Párky
Rajo Vegan Creme à la mascarpone
Vemondo Tofu na panvičku

Jem pre Zem je neziskový program, ktorého poslaním je presadzovať udržateľné spôsoby stravovania a robiť ich dostupnejšími. Projekt pôsobí v dvoch oblastiach. U jednotlivcov podporuje záujem o rastlinné stravovanie a uľahčuje im častejšie zaraďovanie rastlinných jedál. Zároveň zvyšuje dostupnosť rastlinných produktov a jedál na trhu budovaním prostredia, v ktorom je rozširovanie ponuky o takéto potraviny výhodné, atraktívne a jednoduché.

Súvisiace články:

Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Zdravie a chuť idú spolu ruka v ruke Označovanie rastlinných alternatív mliečnych výrobkov sa nebude sprísňovať Rastlinné alternatívy rýb sú na vzostupe. Ako je na tom Slovensko? Rastlinným produktom roka sa stala novinka od slovenskej firmy

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera