logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Tesco zvyšuje mzdy takmer o desatinu

28. februára 2023
Správy 0
841
Tesco zvyšuje mzdy takmer o desatinu

Od  marca budú dostávať zamestnanci v obchodoch Tesco mzdu vyššiu o 9,3 percenta. Pri platoch ale reťazec nekončí, ďalšie financie investuje do rozšírenia benefitov. Medzi najobľúbenejšie patrí zamestnanecká Clubcard karta. S ňou už teraz dokážu zamestnanci ušetriť na nákupoch až 1 100 eur ročne.

Spoločnosť Tesco zvýši od marca základné mzdy vo svojich obchodoch minimálne o 9,3 percenta. Niektorým zamestnancom na základných pracovných pozíciách sa mzdy zvýšia o viac ako 15 percent. Prilepšia si aj pracovníci distribučných centier, ktorým platy na základných pracovných pozíciách stúpnu minimálne o 8,3 percenta. Reťazec zároveň rozširuje ponuku benefitov pre všetkých.

Prečítajte si tiež
Kategória Mastercard Inovácia roka – udržateľný obchodník má svojho víťaza
Mastercard

„Prácu každého jedného kolegu a kolegyne si v Tescu ceníme a veľmi vážime. Po rokoch pandémie priniesla situácia na trhoch novú neistotu v podobe vojnového konfliktu na Ukrajine a inflácie. Uvedomujeme si, že náročnú situáciu zvládame aj vďaka obetavej práci našich zamestnancov. Robíme všetko pre to, aby bolo pre nich Tesco tým najlepším miestom na prácu. Aj preto od marca investujeme do zvýšenia miezd v našich obchodoch a distribučných centrách 12 miliónov eur. Súčasne zvyšujeme o ďalší milión eur benefity, ktoré ešte viac pomôžu stlmiť dosahy inflácie na rodinné rozpočty,“ hovorí Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Zľava na nákupy až 15 percent

Tesco poskytuje širokú škálu benefitov, ktoré každý rok inovuje a rozširuje. Medzi najobľúbenejšie benefity patrí zamestnanecká karta Clubcard. Vďaka nej môžu zamestnanci pri nákupoch v Tescu ušetriť až 1 100 eur ročne. V týždni po výplate ide o zľavu 15 percent. V ostatných dňoch mesiaca sa im výsledná cena nákupu zníži o 10 percent. Navyše, v januári a vo februári tohto roka reťazec zaviedol extra kupóny v hodnote 50 eur. Tie pomohli preklenúť obdobie po Vianociach.

Prečítajte si tiež
Tesco ponúka šestnásť hodín preplateného dobrovoľníctva všetkým zamestnancom
Tesco

Výhodami na trhu sú aj stále rodinné benefity či možnosti flexibilnej práce, ktoré sú na Slovensku ojedinelé, obzvlášť v obchode. Tesco dorovnáva čistú mzdu matkám na materskej, poskytuje dvojtýždňovú platenú otcovskú dovolenku nad rámec zákona a po dlhodobej PN-ke umožňuje postupný návrat do práce pri vyplácaní plnej mzdy.

Zároveň poskytuje maximálnu pracovnú flexibilitu pri nastavovaní si pracovných zmien v obchode či umožňuje kolegom a kolegyniam, ktorým to pracovná náplň dovolí, na určitý čas zmeniť pracovný týždeň na štvordňový či prácu zo zahraničia.

Špeciálne balíčky

Zamestnanci tiež dostávajú bezplatné vzdelávanie, pracovné voľno navyše pri rôznych životných udalostiach, balíček pri narodení dieťaťa, finančnú odmenu pri pracovnom výročí až do výšky 500 eur. Oceňujú tiež využívanie Dobrej linky pomoci na finančné, právne či psychologické poradenstvo, ovocné stredy, vianočné aj  vitamínové balíčky a mnohé ďalšie výhody.

Aktivity reťazca kladne hodnotia externí odborníci aj široká verejnosť. V prestížnej nezávislej ankete Najzamestnávateľ patrí medzi najlepších už tretí rok. Za dlhoročný prístup pri vytváraní inkluzívneho pracovného prostredia pre ľudí so sociálnym znevýhodnením získalo Tesco na Slovensku cenu Roma Spirit za rok 2022. V prestížnom ocenení Via Bona Slovakia získal reťazec ocenenie hneď v troch kategóriách, a to Zodpovedná veľká firma, Výnimočný zamestnávateľ a Cena verejnosti.

Súvisiace články:

MastercardKategória Mastercard Inovácia roka – udržateľný obchodník má svojho víťaza TescoTesco ponúka šestnásť hodín preplateného dobrovoľníctva všetkým zamestnancom

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera