logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Tomáš Marenčák vedie marketing v spoločnosti Hartmann – Rico

27. februára 2023
Správy 0
1025
Tomáš Marenčák vedie marketing v spoločnosti Hartmann – Rico

Nový post marketingového riaditeľa zriadila na začiatku roka spoločnosť Hartmann – Rico. Pre český i slovenský trh sa ním stal Tomáš Marenčák. Spoločnosť si od upravenej štruktúry sľubuje optimalizáciu aktivít v marketingu, jednoduchšie zavádzanie inovácií i nových postupov a tiež efektívnejšie využitie peňazí.

Marketingové aktivity do konca minulého roka spadali pod CEO a predsedu predstavenstva spoločnosti Hartmann – Rico Tomáša Groha. Ten verí, že Tomáš Marenčák ako manažér s dlhoročnými skúsenosťami firme pomôže posunúť sa ďalej a rýchlejšie reagovať na nové trendy a výzvy.

Tomáš Marenčák sa z pozície nového marketingového riaditeľa stará o aktivity na slovenskom i českom trhu. „Hartmann – Rico je v obidvoch krajinách vĎaka dlhoročnej tradícii lídrom v segmente zdravotníckych pomôcok. V rámci globálnej štruktúry má naša spoločnosť veľmi silné postavenie, patríme medzi takzvané core countries. Tejto pozície chceme využiť a umožniť našim talentom presadiť sa v rámci celej skupiny,“ hovorí nový marketingový riaditeľ.

Komunikácia bude dynamickejšia

I napriek aktuálnemu enormného rastu cien vstupov sa podľa neho firma v súčasnosti sústredí na posilňovanie tržného postavenia v kľúčových divíziách, ako sú Liečba rán, Inkontinencia a tiež Misia: Prevencia infekcií, vďaka ktorej chce výrazne znížiť riziko nemocničných nákaz. „Naša komunikácia bude dynamickejšia a bude viac reagovať na aktuálne trendy,“ upresňuje Tomáš Marenčák.

Tomáš Marenčák je marketingový špecialista, ktorý sa v oblasti zdravotníctva pohybuje s menšími prestávkami celý svoj profesijný život. V Hartmann – Rico pôsobil štyri roky na pozícii marketing manager pro Slovensko.

Absolvoval Národohospodársku fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave v odbore hospodárska politika. Pracovné skúsenosti v oblasti zdravotníckeho obchodu a marketingu zbieral napríklad v spoločnostiach UCB Pharma nebo Novartis, kde pôsobil nielen v Česku a na Slovensku, ale tiež v regionálnych marketingových a obchodných štruktúrach strednej, južnej a východnej Európy.

Spoločnosť Hartmann – Rico patrí medzi najvýznamnejších výrobcov a distribútorov zdravotníckych prostriedkov a hygienických výrobkov, je súčasťou medzinárodnej skupiny Hartmann so sídlom v nemeckom Heidenheime.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok