
Kým ceny všade naokolo rastú, Lidl ich dlhodobo znižuje. Od 16. februára znížil diskont ceny produktov, ktoré patria medzi najviac vyhľadávané a nachádzajú sa takmer v každom nákupnom vozíku.
Najväčší pokles ceny sa týka 250 gramov masla, ktorého cena klesla o tretinu. Lidl ho ako prvý z veľkých reťazcov ponúka za menej ako dve eurá aj mimo akcie. Všetky zľavy platia dlhodobo a v každej zo 160 predajní.
„Napriek tomu, že inflácia sa týka aj nás a našich dodávateľov, rozhodli sme sa výrazne a dlhodobo znížiť ceny obľúbených produktov. Sme si totiž vedomí našej zodpovednosti, ktorá spočíva v ponúkaní kvalitných potravín za výhodné ceny našim zákazníkom,“ vysvetlil Martin Nagy, konateľ Lidla zodpovedný za rezort nákupu.
Desiatkam výrobkov Lidl dlhodobo znížil cenu o najmenej desať percent. Medzi produkty, ktorých sa znižovanie dotklo patrí napríklad slnečnicový a repkový olej, plátkový eidam a gouda, smotana na šľahanie s 33% tuku, bravčové párky s 83 % podielom mäsa či dusená šunka s 85 % podielom mäsa. Najvýraznejšia zmena, pokles ceny o tridsaťtri percent, sa týka vyššie uvedeného masla.