logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...

Kaufland spúšťa 15. februára online trhovisko

13. februára 2023
Správy 0
319
Kaufland spúšťa 15. februára online trhovisko

Nakupovať online alebo v kamennej predajni? V  Kauflande budú odteraz k dispozícii obe možnosti – vo viac ako 75 pobočkách na Slovensku alebo na online trhovisku. Bezproblémové prepojenie oboch svetov nájdu zákazníci od 15. februára na Kaufland.sk, ktorý poskytne široký výber tovaru z kategórie elektronika, bývanie, kuchyňa, DYI, záhrada, móda a šport či potreby pre domácich majstrov alebo deti.

„Kaufland Global Marketplace ponúka obchodníkom ideálnu platformu, kde môžu svoje produkty rýchlo a jednoducho predávať vo viacerých krajinách. Na tento účel poskytujeme najnovšiu technológiu a užitočné servisné služby. Slovensko je na spustenie projektu ideálnou krajinou, pretože Kaufland je tam so svojimi sedemdesiatimi piatimi predajňami pevne etablovaný ako jeden z top predajcov. Týmto krokom ešte viac prepájame povedomie o značke s digitálnym online obchodom,“ hovorí Gerald Schönbucher, generálny riaditeľ Kaufland e-commerce GmbH. Spotrebitelia na slovenskom trhu budú mať k dispozícii široký sortiment. A to z produktov z kategórie domácnosť, elektronika, záhrada & DIY, kuchyňa a domácnosť, detský tovar alebo šport a móda. Tento sortiment predávajú online predajcovia, ktorí využívajú trhovisko ako predajný kanál. Tým zvyšujú svoj dosah a rozširujú vlastnú ponuku pre nový okruh zákazníkov.

Prečítajte si tiež
Nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách
Kaufland.sk

Špeciálna ponuka na začiatok

Pri štarte projektu získajú všetci predajcovia benefit. Od spustenia nového online trhoviska na Kaufland.sk môžu šesť mesiacov predávať bez základných poplatkov aj bez predajných provízií. Navyše získajú zľavu 1 200 eur na sponzorované produktové reklamy. Vďaka ním môžu svoj tovar ešte viditeľnejšie prezentovať zákazníkom.

Kaufland Global Marketplace ako hnacia sila rastu

Kaufland Global Marketplace poskytne online predajcom priestor na generovanie vyšších obratov a na rýchly rast aj bez toho, aby museli dlhodobo budovať vlastné zdroje. Zastrešuje ho technológia viacerých prepojených trhovísk Kaufland Global Marketplace. Tá už rok úspešne funguje na nemeckom trhu. Vďaka jedinej registrácii tak predajcovia získajú možnosť predávať na troch trhoviskách súčasne. Potenciálne môžu osloviť viac ako 56 miliónov online zákazníkov, pričom všetky dôležité technické procesy riadi predajný portál.

Žiadne dodatočné náklady na služby

Okrem poskytovania výkonnej platformy preberá Kaufland významnú podporu počas celej „spotrebiteľskej cesty“. Za používanie mnohých z týchto služieb neúčtuje žiadne dodatočné poplatky. Samozrejmosťou je zalistovanie ponuky do relevantných marketingových kanálov. Ďalej spracovanie platieb v miestnej mene alebo bezplatný preklad produktových dát. K dispozícii je tiež podpora osobného predajcu, ktorá záujemcom odpovie na akékoľvek otázky týkajúce sa trhoviska. Dôležitú úlohu v budúcnosti zohrá aj služba Fulfillment by Kaufland, či už na národnej alebo medzinárodnej úrovni.

Súvisiace články:

Kaufland.skNové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách Čerstvé hlavičkyČerstvé hlavičky bude mať dvojnásobne viac školských zariadení Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem? REmoveKaufland a Lidl spojili sily v projekte REmove pre čistejšiu planétu

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera