Nakupovať online alebo v kamennej predajni? V Kauflande budú odteraz k dispozícii obe možnosti – vo viac ako 75 pobočkách na Slovensku alebo na online trhovisku. Bezproblémové prepojenie oboch svetov nájdu zákazníci od 15. februára na Kaufland.sk, ktorý poskytne široký výber tovaru z kategórie elektronika, bývanie, kuchyňa, DYI, záhrada, móda a šport či potreby pre domácich majstrov alebo deti.
„Kaufland Global Marketplace ponúka obchodníkom ideálnu platformu, kde môžu svoje produkty rýchlo a jednoducho predávať vo viacerých krajinách. Na tento účel poskytujeme najnovšiu technológiu a užitočné servisné služby. Slovensko je na spustenie projektu ideálnou krajinou, pretože Kaufland je tam so svojimi sedemdesiatimi piatimi predajňami pevne etablovaný ako jeden z top predajcov. Týmto krokom ešte viac prepájame povedomie o značke s digitálnym online obchodom,“ hovorí Gerald Schönbucher, generálny riaditeľ Kaufland e-commerce GmbH. Spotrebitelia na slovenskom trhu budú mať k dispozícii široký sortiment. A to z produktov z kategórie domácnosť, elektronika, záhrada & DIY, kuchyňa a domácnosť, detský tovar alebo šport a móda. Tento sortiment predávajú online predajcovia, ktorí využívajú trhovisko ako predajný kanál. Tým zvyšujú svoj dosah a rozširujú vlastnú ponuku pre nový okruh zákazníkov.
Špeciálna ponuka na začiatok
Pri štarte projektu získajú všetci predajcovia benefit. Od spustenia nového online trhoviska na Kaufland.sk môžu šesť mesiacov predávať bez základných poplatkov aj bez predajných provízií. Navyše získajú zľavu 1 200 eur na sponzorované produktové reklamy. Vďaka ním môžu svoj tovar ešte viditeľnejšie prezentovať zákazníkom.
Kaufland Global Marketplace ako hnacia sila rastu
Kaufland Global Marketplace poskytne online predajcom priestor na generovanie vyšších obratov a na rýchly rast aj bez toho, aby museli dlhodobo budovať vlastné zdroje. Zastrešuje ho technológia viacerých prepojených trhovísk Kaufland Global Marketplace. Tá už rok úspešne funguje na nemeckom trhu. Vďaka jedinej registrácii tak predajcovia získajú možnosť predávať na troch trhoviskách súčasne. Potenciálne môžu osloviť viac ako 56 miliónov online zákazníkov, pričom všetky dôležité technické procesy riadi predajný portál.
Žiadne dodatočné náklady na služby
Okrem poskytovania výkonnej platformy preberá Kaufland významnú podporu počas celej „spotrebiteľskej cesty“. Za používanie mnohých z týchto služieb neúčtuje žiadne dodatočné poplatky. Samozrejmosťou je zalistovanie ponuky do relevantných marketingových kanálov. Ďalej spracovanie platieb v miestnej mene alebo bezplatný preklad produktových dát. K dispozícii je tiež podpora osobného predajcu, ktorá záujemcom odpovie na akékoľvek otázky týkajúce sa trhoviska. Dôležitú úlohu v budúcnosti zohrá aj služba Fulfillment by Kaufland, či už na národnej alebo medzinárodnej úrovni.