logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

1. februára 2023
Komerčné prezentácie - archiv 0
1271
Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu.

Prepojiť vedu a biznis

Zmyslom summitu je, aby sa mohli ľudia, ktorí riešia vo svojich firmách udržateľnosť, každoročne schádzať a zdieľať informácie o projektoch účastníkom z iných spoločností (často z úplne odlišných odvetví a odborov). Zároveň je potrebné prepojiť biznisovú a vedeckú komunitu zaoberajúcu sa udržateľnosťou.

Kateřina Osterrothová

Vladimír Kočí

„Trend udržateľnosti a úsilia o ochranu klímy je potrebné prehĺbiť. Najlepšou cestou, ako zlepšiť situáciu, je zintenzívniť spoluprácu a nájsť spoločné riešenia. Veríme, že tento summit sa stane miestom pre pravidelné stretávanie a výmenu inšpiratívnych nápadov, a snáď toto pomôže posunúť udržateľnosť ako celok dopredu,“ hovorí programová riaditeľka summitu Kateřina Osterrothová. Odborný garant prof. Vladimír Kočí, vedúci Ústavu udržateľnosti a produktovej ekológie VŠCHT Praha a zakladateľ LCA Studia, bol menovaný za predsedu vedeckej rady summitu. K akcii dodáva: „Ak chceme veci naozaj meniť k lepšiemu, s reálnymi a merateľnými výsledkami, je potrebné, aby spolupracovali veda a biznis. Pre tento zámer je Sustainability Summit vynikajúcou platformou.“

Udržateľné podnikanie

Základ summitu predstavuje dopoludňajší konferenčný program, ktorý je zameraný na udržateľnosť v podnikateľskom prostredí. Venovať sa bude nasledujúcim okruhom:

  • Kto je to sustainability manager a čo musí vedieť – nová pozícia na pracovnom trhu (skúsenosti firiem s požiadavkami na sustainability manažérov, možnosti štúdia, atď.)
  • Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi o položkách udržateľnosti – ako na Scope 3 GHG protokol poctivo a zmysluplne
  • Environmentálne vyhlásenie o produkte (EPD) a predchádzanie greenwashingu
  • Business a veda – partneri, alebo protivníci v udržateľnosti?
  • Financovanie a udržateľnosť
  • Sustainability science – novinky v oblasti vedy o udržateľnosti (indikátory udržateľnosti, planetárne hranice, indikátory cirkularity)
  • ESG reporting – skúsenosti, príklady, námety

Súčasťou prvej časti programu bude aj panelová diskusia na tému Úloha CEO v udržateľnej stratégii firmy. Generálni riaditelia majú podľa všetkého zásadnú úlohu pri transformácii k udržateľnému podnikaniu. Panelová diskusia preskúma iniciatívy udržateľnosti, ako ich vidia CEO a členovia predstavenstiev. Panelisti sa podelia o rôzne postrehy a kroky, ktoré zvažujú ako generálni riaditelia v reakcii na environmentálne a sociálne problémy. Dozvieme sa, aké znalosti a zručnosti potrebujú manažmenty firiem pri zavádzaní a presadzovaní ESG a udržateľných stratégií. Diskutovať sa budú okrem iného tieto okruhy otázok:

  • Ako vyvážiť stratégiu udržateľnosti s ostatnými cieľmi spoločnosti, predovšetkým finančnými?
  • Ako rozšíriť chápanie udržateľnosti v rámci spoločnosti a voči trhu z „obyčajného“ ekologického kontextu do iných oblastí, ako sú sociálne?
  • Aká je správna štruktúra zamestnancov, aby sa zabezpečilo, že stratégie udržateľnosti budú v celej spoločnosti implementované čo najefektívnejšie?
  • Ako zabudovať postupy riadenia udržateľnosti do podniku?
  • Aké tipy majú panelisti pre ostatných generálnych riaditeľov, ktorí chcú posilniť svoju úlohu pri presadzovaní udržateľnosti?
  • Ako môže generálny riaditeľ poprednej spoločnosti na trhu presadzovať udržateľnosť nielen pre svoju firmu, ale aj pre dané priemyselné odvetvie?

Prípadové štúdie pod drobnohľadom vedeckej rady

V popoludňajšej sekcii budú prezentované prínosné firemné projekty – prípadové štúdie a inovácie, ktoré skutočne fungujú. Usporiadateľ akcie zostavil vedeckú radu, ktorá pozostáva z popredných osobností českej environmentálnej scény. Komisia bude posudzovať jednotlivé návrhy s cieľom odhaliť skutočný a nie len domnelý benefit pre životné prostredie. Výhradne od vedeckej rady závisí, či projekt, ktorý firmy prihlásia, bude zaradený do programu. Vo vedeckej rade zasadnú iba poprední vedci a odborníci, nie zástupcovia biznisu či médií.

Na konci konferenčného dňa zasadne vedecká rada a zhodnotí jednotlivé prípadové štúdie. Pritom sa podarí diskusia o tom, kam by sa daný projekt mohol uberať ďalej, aké sú príležitosti na zlepšenie alebo ako ho nadviazať na budúce inovácie. Večerná časť summitu potom bude patriť predovšetkým vyhláseniu najlepších projektov v oblasti udržateľnosti, a to formou galavečera. Networking bude prebiehať v podobe Udržateľného pubu (Sustainability Pub), teda večernej neformálnej diskusie s dobrým jedlom, pitím a programom.

Sprievodnú časť programu tvorí Vedecká kaviareň (Science Café), kde budú univerzity a výskumné pracoviská, pričom budú prezentovať svoje odborné práce majúce vzťah k udržateľnosti. Počas dňa je možné zhliadnuť aj Galériu posterov (Poster Gallery), v ktorej budú mať jednotlivé projekty podobu plagátov. Počas kávových prestávok a obedovej pauzy budú projekty tiež komentované.

Zloženie vedeckej rady summitu:

  • Ing. Vladimír Kočí, Ph.D., MBA, Ústav udržateľnosti a produktovej ekológie Vysokej školy chemicko-technologickej v Prahe (predseda);
  • Kateřina Osterrothová, Ph.D., ATOZ Group (tajomníčka);
  • RNDr. Tomáš Cajthaml, Ph.D., Ústav pre životné prostredie Prírodovedeckej fakulty Univerzity Karlovej;
  • Ing. Jan Vymazal, CSc., Katedra aplikovanej ekológie, Česká poľnohospodárska univerzita v Prahe;
  • Ing. Antonín Lupíšek, Ph.D., Univerzitné centrum energeticky efektívnych budov ČVUT;
  • Vojtěch Kotecký, Ph.D., Centrum pre otázky životného prostredia Univerzity Karlovej;
  • Jan Pivoňka, Ph.D., Ústav konzervácie potravín Vysokej školy chemicko-technologickej v Prahe;
  • Tatiana Trecáková, Ph.D., Ústav udržateľnosti a produktovej ekológie Vysokej školy chemicko-technologickej v Prahe;
  • Petra Innemanová, Ph.D., Ústav pre životné prostredie Prírodovedeckej fakulty Univerzity Karlovej;
  • Milan Ščasný, Ph.D., Centrum pre otázky životného prostredia Univerzity Karlovej;
  • Alexander Ač, Ph.D., Ústav výskumu globálnej zmeny Akadémie vied Českej republiky;
  • Anna Pasková, M.A., Ministerstvo životného prostredia;
  • Daniel Hájek, Ministerstvo životného prostredia.

Široká mediálna podpora a summit v unikátnych priestoroch

Summit organizuje spoločnosť ATOZ Group, ktorá pôsobí na českom trhu tri desaťročia. Celú dobu sa zaoberá B2B komunikáciou prostredníctvom odborových médií (tlačené časopisy, web, sociálne siete) a kongresov. A to voči rozličnému publiku v rôznych odvetviach a odboroch – napríklad retail, logistika, pharma, packaging, priemysel či doprava. Skupina mesačne doručí odbornému publiku desiatky tisíc výtlačkov svojich časopisov Zboží&Prodej, Tovar&Predaj, Systémy Logistiky CZ, Systémy Logistiky SK, Svět balení a Pharma Profit. V kombinácii s digitálnymi médiami a sociálnymi sieťami oslovuje vyše 120 000 profesionálov každý mesiac.

Výstupom z konferencie bude záznam a report s hlavnými myšlienkami a dátami jednotlivých prezentácií zdieľaný naprieč cieľovými trhmi so zámerom osloviť predovšetkým vlastníkov firiem, manažérov a vedúcich pracovníkov s právomocou rozhodovať. „Robíme síce novú akciu, ale je vidieť, že táto téma zaujíma každého. Vnímame veľký záujem zo strany partnerov aj účastníkov,“ podotýka Jeffrey Osterroth, konateľ ATOZ Group.

Summit sa koná v bývalom Paláci elektrických podnikov. Táto budova, ktorá pri svojom otvorení v roku 1935 priniesla veľkorysé priestory s vtedy sofistikovanými technológiami (výťah pre automobily, klimatizácia, teplovzdušné vykurovanie, atď.), prešla nedávno nákladnou rekonštrukciou. Teraz WPP Campus ponúka unikátne kongresové a coworkingové miesto v centre Prahy, pričom o výnimočnosti komplexu svedčí ocenenie Stavba roku 2021.


Registrácia na Sustainability Summitu 2023 je otvorená. Miesto si môžete zaistiť na tejto adrese: www.sustainabilitysummit.cz/registrace/

Summitový newsletter sa rozosiela po registrácii na stránkach: www.atozregistrace.cz/sustainability-summit/

Termín do diára je možné vložiť prostredníctvom oficiálneho .ICS súboru summitu: www.sustainabilitysummit.cz/wp-content/uploads/2022/12/Czech-and-Slovak-Sustainability-Summit-2023.ics

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok