logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Z Vafo Praha odchádza po ôsmich rokoch marketingový riaditeľ Martin Šámal

31. januára 2023
Správy 0
511
Z Vafo Praha odchádza po ôsmich rokoch marketingový riaditeľ Martin Šámal

Martin Šámal odchádza z vedenia marketingu spoločnosti Vafo Praha. Počas svojho pôsobenia vybudoval oddelenie, ktoré pokrýva marketing nielen v Českej republike, ale aj na ďalších 14 trhoch, kde aktivuje hlavne značky Brit a Carnilove.

Český výrobca a distribútor super prémiových krmív pre domáce zvieratá, Vafo Praha, po ôsmich rokoch mení pozíciu marketingového riaditeľa. Martin Šámal opúšťa svoju funkciu v spoločnosti, do ktorej nastúpil v septembri 2014.

„Martin vybudoval svoje oddelenie prakticky od nuly. Prišiel s jasnou víziou, ktorú si dokázal nielen presadiť, ale aj uviesť do života. Nadchol a zapálil nás pre budovanie našich značiek. A nielen nás, ale aj tímy mnohých obchodných partnerov naprieč európskymi trhmi. Vlastne nás naučil, o čom je marketing,“ zhŕňa spoluprácu Jakub Majer, CEO spoločnosti Vafo Praha.

Počas prvých troch rokov Martin Šámal a jeho tím dostali značku Brit do pozície silného lídra na trhu s chovateľskými potrebami a online v Českej republike. Od roku 2017 začalo oddelenie s marketingovou podporou pôsobiť aj na ďalších trhoch. Napríklad v Poľsku sa podarilo posunúť Brit medzi TOP 3 značky na trhu. Vďaka efektívnemu riadeniu marketingu sa obraty spoločnosti na 14 trhoch zvýšili takmer šesťnásobne na hodnotu niekoľkých miliárd českých korún.

Martin Šámal získal pre spoločnosť niekoľko ocenení

„Okrem bilancovania je na konci mojej misie kľúčové poďakovať majiteľovi a vedeniu spoločnosti za dôveru a predovšetkým za slobodu, vďaka ktorej bola misia skutočne úspešná. Podarilo sa dobiť pozíciu lídra v oblasti výroby a distribúcie krmív na českom trhu a Brit sa stal v európskom meradle signifikantnou značkou,“ uzatvára Martin Šámal.

Vyššie uvedené sa odrazilo v mnohých oceneniach. Za vybudovanie medzinárodne úspešnej značky získal Martin Šámal v roku 2018 ocenenie Marketér roka. Vlajková loď Brit je držiteľom ocenenia Czech Superbrand od roku 2016 a posledné dva roky je držiteľom tohoto ocenenia aj na Slovensku. V Českej republike a na Slovensku sa Brit opakovane stal Najdôveryhodnejšou značkou. Vafo pod vedením Martina Šámala vyhralo pre značku Carnilove medzinárodnú súťaž POPAI Awards, ktorá oceňuje najlepšie reklamné prostriedky v oblasti in-store komunikácie.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok