logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Kaufland otvoril na začiatku nového roka svoju 75. predajňu

20. januára 2023
Správy 0
422
Kaufland otvoril na začiatku nového roka svoju 75. predajňu

Kaufland rozšíril svoju obchodnú sieť. Od 19. januára pribudla nová predajňa vo Veľkom Mederi a aktuálne ich má na Slovensku už sedemdesiatpäť.

Zákazníci si môžu vyberať z viac ako tisícky produktov značky K-Classic, ktorú vlani spotrebitelia v marketingovom prieskume Dôveryhodné značky ocenili ako Najdôveryhodnejšiu v kategórii Privátne značky. K ďalším privátnym značkám patrí tiež rad K-take it veggie zložený z rastlinnej stravy a K-free pre ľudí, ktorí majú špeciálne požiadavky na produkty bez lepku a laktózy.

Prečítajte si tiež
Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

Moderný koncept predajňe sa nachádza na ploche 2 592 metrov štvorcových a patrí k nemu 218 parkovacích miest. Pri pokladniach sa nachádza infopult pre služby zákazníkom a súčasťou sú aj samoobslužné pokladne. Pre zákazníkov si spoločnosť pripravila pravidelné akcie na obľúbené produkty. Vernostný program Kaufland Card s množstvom výhod a zliav aj koncesionárska zóna s rôznymi službami.

„Teší nás, že nový rok začíname otvorením našej v poradí už sedemdesiatej piatej predajne a budeme tak môcť ponúknuť široký výber kvalitných výrobkov za výhodnú cenu na novom mieste a ďalším zákazníkom. Nová predajňa tiež znamená novovytvorené pracovné miesta a príležitosti aj pre našich slovenských dodávateľov,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Prečítajte si tiež
Kaufland digitálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky

Od 19. do 21. januára, čiže počas prvých troch dní od otvorenia, prispeje Kaufland za každý nákup v hodnote minimálne 20 eur sumou jedno euro Centru voľného času vo Veľkom Mederi. To okrem pravidelnej záujmovej činnosti organizuje rôzne podujatia a cez prázdniny aj detské letné tábory. Venované peniaze využijú na realizáciu svojich aktivít v roku 2023.

O udržateľnosť sa postará aj moderná technológia

Nielen pri otváraní nových, ale aj pri prevádzke už existujúcich predajní dbá Kaufland na trvalú udržateľnosť, ohľaduplnosť k životnému prostrediu a ochranu klímy. Preto všade tam, kde je to možné, využíva najmodernejšie technológie. Predajňa vo Veľkom Mederi je ďalšou prevádzkou vybavenou fotovoltaickým systémom na výrobu elektrickej energie zo slnečného žiarenia. Vďaka využitiu alternatívnych zdrojov energie spotrebuje reťazec v týchto predajniach ročne o približne 15 – 20 percent menej elektrickej energie.

Priestory disponujú úspornými LED svietidlami. Tento typ osvetlenia ušetrí v prevádzkach až štvrtinu energie. To celkovo predstavuje zníženie emisií oxidu uhličitého o 3 500 ton ročne. Vykurovanie a klimatizácia predajňa rieši inštalovanými tepelnými čerpadlami a využitím odpadového tepla z technológie priemyselného chladenia. Kaufland  takmer vo všetkých prevádzkach využíva na vykurovanie odpadové teplo z chladiacich regálov. Na chladenie ekologické chladivá s najmenším možným dopadom na životné prostredie.

Súvisiace články:

Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? Kaufland digitálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky KauflandStanovisko spoločnosti Kaufland Slovenská republika k vyjadreniam spoločnosti Tauris Group KauflandKaufland opäť rozširuje svoju obchodnú sieť, tentoraz v Tvrdošíne

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera