logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

TOP 10 najčítanejších článkov na webe Tovar&Predaj za rok 2022

23. decembra 2022
Správy 0
200
TOP 10 najčítanejších článkov na webe Tovar&Predaj za rok 2022

V roku 2022 sa obchodníci museli potykať s rôznymi situáciami, ktoré im táto doba priniesla. Od pandémie cez vojnu len neďaleko od nás až po energetickú krízu. Zmenilo sa aj správanie spotrebiteľov a retailový trh potreboval dávku inšpirácie do budúcnosti. Práve to je jeden z dôvodov, prečo sa na vrchol rebríčka najčítanejších správ za uplynulých dvanásť mesiacov dostal rozhovor s Martinom Kozákom zo spoločnosti Labaš, ktorý hovoril o tom, aké dôležité je byť viditeľný počas krízy.

Druhú a tretiu priečku obsadili novinky z oblasti personálií. Zmeny na pracoviskách zaznamenala firma Lidl, ktorá má nového generálneho riaditeľa, a Kon-Rad s riaditeľom divízie predaja, Jaroslavom Fotulom. V rozhovore o prevádzkovaní obchodu Fajne potraviny sa čitatelia dozvedeli, ako Dávid Jakub premieňa podnikanie na úspech.

Piata priečka nadväzuje na personálne zmeny, a to v spoločnosti Ryba Žilina. Juraj Grosoš sa stal novým riaditeľom predaja a marketingu. Veľkú pozornosť zaznamenal aj odchod slovenských výrobcov Tauris a Ryba Košice z Kauflandu. Správy o danej téme obsadili hneď dve pozície v rebríčku.

Čitateľov ďalej zaujala informácia o Kofole, ktorá v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod. Najčítanejšie články za rok 2022 uzatvára rozšírenie siete predajní Terno real estate.

Pozrite si kompletný rebríček TOP 10

1. Martin Kozák, výkonný riaditeľ, Labaš: V kríze musíte byť ešte viac viditeľní

2. Lidl bude mať na Slovensku nového generálneho riaditeľa

3. Jaroslav Fotul novým riaditeľom divízie predaja vo firme Kon-Rad

4. Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

5. Predaj a marketing spoločnosti Ryba Žilina povedie nový riaditeľ

6. Stanovisko spoločnosti Kaufland Slovenská republika k vyjadreniam spoločnosti Tauris Group

7. Kofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod

8. Slovenskí výrobcovia Tauris a Ryba Košice odchádzajú z Kauflandu

9. Martin Kozák riadi už rok spoločnosť Labaš, jeho cieľom je rozširovať sieť

10. Terno otvorilo prvé tri predajne po sieti CBA Market

 

Súvisiace články:

Jaroslav Fotul odchádza po 22 rokoch zo spoločnosti Labaš Martin Labaš, obchodný riaditeľ, Labaš: Víziou je dotiahnuť spoločnosť aspoň o stupienok vyššie najčítanejšieNajčítanejšie články na webe Tovar&Predaj za júl 2022 TOP 10Najčítanejšie články na webe Tovar&Predaj za august 2022

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera