logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Žabka ponúka vegánske produkty. Spolupracuje so slovenským lídrom na trhu

19. decembra 2022
Správy 0
225
Žabka ponúka vegánske produkty. Spolupracuje so slovenským lídrom na trhu

Sieť predajní Žabka, podobne ako jej materská spoločnosť Tesco, sa hlási k cieľom stanoveným v oblasti udržateľnosti v potravinárskom priemysle. Medzi ne patrí napríklad zvýšenie predaja rastlinných produktov. To je jeden z dôvodov, prečo Žabka nadviazala spoluprácu so slovenským výrobcom Alfa Bio. Ten dodáva svoje vegánske tofu výrobky značky Lunter do zhruba 40 predajní Žabka. Práve vegetariánstvo a vegánstvo patria medzi takzvané udržateľné spôsoby stravovania, ktoré majú pozitívny vplyv na zdravie. Pomáhajú tiež znižovať emisie uhlíka a podporiť udržateľné poľnohospodárstvo.

„Vnímame, že sa prístup k vegetariánstvu a vegánstvu v Českej republike v poslednej dobe zmenil a že čoraz viac Čechov je ochotných nahradiť niektoré potraviny alternatívami,“ hovorí Radim Lunda, generálny riaditeľ predajnej siete Žabka. „Aj preto sme sa rozhodli nadviazať spoluprácu so slovenskou spoločnosťou Alfa Bio. Jej vegánske nátierky alebo tofu značky Lunter obľúbujú zákazníci najmä v našich predajniach v Prahe, ale aj v Plzni či Sedlčanoch.“

Prečítajte si tiež
Žabka otvára dve nové predajne

Rodinná firma Alfa Bio, ktorá začala pripravovať svoje tofu výrobky v pivnici rodinného domu v Banskej Bystrici, pôsobí na slovenskom trhu už viac ako tridsať rokov. Zakladatelia našli inšpiráciu pre svoje výrobky najmä v Ázii, kde tofu konzumujú najviac. „Nejde o to, aby sa každý stal vegetariánom, ale každý by mal dbať na to, že jeho nutričná pyramída nie je prevrátená,“ hovorí Ján Lunter, zakladateľ spoločnosti. Firma zásobuje predajne Žabka predovšetkým vegánskymi nátierkami, hummusom, tofu či vegánskymi párkami, ktorých základnou zložkou je práve Lunter tofu s vysokým obsahom bielkovín a vápnika. Alfa Bio vyrába tofu zrážaním vápenatých solí, ktoré majú unikátne zloženie.

Prečítajte si tiež
Lekvi Development v spolupráci s Tesco Franchise Stores SR otvorila ďalšiu predajňu potravín Žabka na Slovensku
Žabka

Značka na Slovensku nedávno získala ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roka 2022 v kategórii Vegetariánske a vegánske produkty. „Dôveru sme si získali vďaka našim tradičným, kvalitným a obľúbeným tofu výrobkom, ale aj vďaka inováciám, redizajne a marketingovej podpore. Spoločne vytvárame Lepší svet chutí,“ povedal Juraj Lunter, CEO spoločnosti Alfa Bio.

Súvisiace články:

Žabka otvára dve nové predajne ŽabkaLekvi Development v spolupráci s Tesco Franchise Stores SR otvorila ďalšiu predajňu potravín Žabka na Slovensku ŽabkaŽabka otvorila jubilejnú dvadsiatu prevádzku na Slovensku

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera