
Mesiac november, okrem prvej snehovej nádielky, priniesol aj množstvo zaujímavých informácií. Z pomedzi nich sa do rebríčka najčítanejších správ na webe Tovar&Predaj dostala na prvé miesto správa o návrate maloobchodnej siete Coop Jednota do Bratislavy. Za ňou nasleduje článok o spoločnosti dm drogerie, ktorá aj napriek pretrvávajúcej pandemickej situácii a narastajúcej hospodárskej kríze za obchodný rok 2021/22 rástla. Do TOP 5 sa zaradila tiež téma vydania z časopisu Tovar&Predaj o tom, ako krízy testujú obchodné centrá. Ďalej program medzinárodného logistického kongresu Slovlog a analýza Evy Sadovskej, ktorá upriamila pozornosť na to, čo sa za vyše tri dekády zmenilo na nakupovaní najviac.
1. Návrat domáceho reťazca Coop Jednota do hlavného mesta
2. Sieť dm zvýšila obrat a chystá ďalší rast
3. Krízy testujú obchodné centrá
4. Jubilejný Slovlog detailne preskúma vplyv vyšších nákladov v logistike