logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

CHYTRÉ REGÁLY pomáhajú chrániť pred krádežami v obchodoch

2. decembra 2022
Komerčné prezentácie - archiv 0
251
CHYTRÉ REGÁLY pomáhajú chrániť pred krádežami v obchodoch

Práve v tomto predvianočnom období sa v obchodoch zvyšuje kriminalita. Tento všeobecne známy fakt, potvrdzujú aj policajné štatistiky, ktoré hovoria o náraste krádeží v obchodoch aj v obchodných centrách. Riešením sú tzv. chytré regály, ktoré pomocou váhy zisťujú podozrivý pohyb tovaru. Ide o inovatívnu novinku medzi systémami zabezpečenia tovaru. Viac o tejto novinke povie Lukáš Převrátil, ktorý je riaditeľ vzdialeného dohľadu Space.

 Ako taká váha funguje? Pravdepodobne je kalibrovaná na hmotnosť daného tovaru. Pri akom množstve teda váha zistí „problém“ a aký je potom ďalší postup? Môžete uviesť príklad?

 Regálová váha funguje na báze tenzometrov, ktoré merajú zaťaženie regálu v určitej časti. Algoritmus potom dokáže určiť, v ktorej časti, ako a o koľko, sa zmenila váha. To je potom možné využiť na marketingové účely. Tiež sa dá zistiť, koľko konkrétneho druhu tovaru a kedy bol z regálu odobraný alebo doplnený. S pomocou inovatívneho spôsobu integrácie s kamerovými systémami, v kombinácii so softvérovou nadstavbou, sme začali tento model využívať na detekciu odberu väčšieho množstva záujmových položiek. Práve toto môžeme označiť ako riziko následnej krádeže tohto tovaru. Zlodeji často berú drahší tovar takzvane po škatuliach a odchádzajú s ním z predajne bez zaplatenia. Hlavnou pridanou hodnotou tohto systému je čiastočná automatizácia takejto detekcie. Operátor v našom dohľadovom centre nemusí monitorovať všetky regály a odbery, ale vďaka systému preveruje iba detekciu väčšieho množstva tovaru z konkrétneho regálu. Vďaka tejto funkcionalite potom dokáže jeden operátor monitorovať viac regálov a predajní. Pokiaľ verifikuje, že sa jedná o krádež, je následne v spojení s fyzickou bezpečnostnou službou na predajni, ktorá vykoná ďalšie úkony na zabránenie krádeží.

 Na aký tovar sa využíva táto technológia najčastejšie a akú máte spätnú väzbu od klientov?

Vo všeobecnosti ide o drahšie a menšie položky ako napríklad: cukrovinky či kozmetika. Môžu to byť aj objemnejšie a väčšie položky a tovary. Ide napríklad o alkohol a drogériu. Mieru spokojnosti klientov s týmto zariadením odráža naša narastajúca implementácia, ale aj rozširovanie už aplikovaných systémov.

Viac informácií nájdete na www.innovis.ai

 

 

 

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera