logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Zmeny v Glami: Ján Kešelák na pozícii CEO a nový fond s investíciou 5 miliónov eur

16. novembra 2022
Správy 0
902
Zmeny v Glami: Ján Kešelák na pozícii CEO a nový fond s investíciou 5 miliónov eur

Novým CEO najväčšieho módneho vyhľadávača v Európe sa stal Ján Kešelák, ktorý sa už päť rokov spolupodieľa na smerovaní Glami. Najskôr ako šéf expanzie v Grécku, na Balkáne a v Pobaltských krajinách, posledným rokom aj ako chief revenue officer. V novej pozícii bude jeho kľúčovou úlohou dotiahnuť transformáciu spoločnosti na poprednú online platformu objavovania módy založenú na hyper-personalizácii a umelej inteligencii. Zakladateľ Glami a súčasný partner investičnej skupiny Miton, Tomáš Hodboď, postupuje do čela novozaloženého fondu Glami Ventures. Plánuje investovať do firiem, ktoré uľahčujú objavovanie produktov online, ale aj firiem využívajúcich umelú inteligenciu v e-commerce.

Nový CEO dokončí integráciu talianskeho Stilea

Obmena vedenia korešponduje s krátkodobou a dlhodobou víziou módneho vyhľadávača. Tou je v blízkom horizonte úspešne dovŕšiť integráciu talianskeho Stileo. Glami realizovalo akvizíciu strategického hráča s 30-členným tímom začiatkom tohto roku. Začleneniu v rámci rozvoja marketingových a obchodných tímov sa venoval práve Kešelák. Má navyše skúsenosť s predchádzajúcou expanziou do siedmich krajín vrátane Chorvátska, Slovinska a Pobaltia. Ako bývalý chief revenue officer aj napriek všetkým výzvam, ktoré rok 2022 v segmente e-commerce prináša, má najväčšie predpoklady dotiahnuť firmu k úspešnému poslednému kvartálu. „Som hlboko presvedčený, že Janko dokáže Glami úspešne doviesť k vytýčenej vízii,” doplnil informácie o zmene na pozícii vedenia Glami jeho doterajší CEO Tomáš Hodboď.

Glami ako technologický líder v oblasti módy

Dlhodobo potom oba kroky, vymenovanie Kešeláka ako aj založenie investičného fondu, vykresľujú víziu spoločnosti na nasledujúcich päť rokov. „Chceme zrýchliť transformáciu z vyhľadávača, ako ho poznáte teraz, na platformu pre objavovanie módy, založenú na umelej inteligencii (AI) a špičkovom strojovom učení, ktoré si tvoríme sami,” približuje Kešelák. Na existujúcich trhoch plánuje Glami posilniť svoje postavenie ako aj interné tímy. Chce si aj v ďalších rokoch držať pozíciu najnavštevovanejšieho módneho webu v strednej Európe. Už teraz sa považuje za inovátora v rámci začleňovania AI do e-commerce. „Automatické tagovanie a kategorizácia produktov, zobrazovanie podobného tovaru a personalizácia ponuky. To sú všetko funkcie, pre ktoré sme v Glami vyvinuli vlastné riešenia. Tie už dnes poskytujú každému užívateľovi jedinečný zážitok z využívania našej platformy,“ uisťuje Kešelák a jedným dychom dodáva, že tieto inovácie sú len začiatkom.

Glami Ventures zainvestuje firmy, ktoré vďaka AI zefektívňujú e-commerce

Úloha Glami Ventures pritom bude v celej roadmape kľúčová. Sem tiež smerujú ďalšie kroky doterajšieho šéfa Tomáša Hodboďa. „Podpore Glami sa naďalej budem venovať v pozícii člena boardu, zároveň budem pomáhať s hľadaním strategických a investičných projektov v Glami Ventures,” vysvetľuje Tomáš Hodboď, zakladateľ a doterajší CEO Glami, ktorý i naďalej pokračuje v aktivitách investičnej skupiny Miton. Fond, ktorý má na prvý rok vyčlenenú sumu 5 miliónov eur, si kladie za cieľ rozvíjať oblasť umelej inteligencie v e-commerce, podporiť projekty, ktoré uľahčujú výber a nákup produktov v online shoppingu alebo projekty zaoberajúce sa cirkulárnou ekonomikou.

„Glami je dnes schopné generovať zisk, ktorý môžeme používať na dlhodobé stávky. Investične tak môžeme podporovať nielen projekty z oblasti product discovery zamerané na koncového zákazníka a rozšíriť svoj záber o technológie a softvér, ktorý pomáha rozvíjať celý ekosystém. Aktuálne sa pozeráme napríklad na príležitosti v oblasti cirkulárnej ekonomiky, B2B e-commerce či AI SaaS firiem,” naznačuje Hodboď.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok