logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • K cigaretám sa stále bez problémov dostanú nielen tínedžeri, ale aj deti. Nepýtajú si len...
  • Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom...
  • V predajniach BILLA si zákazníci môžu zakúpiť už aj sortiment SodaStream a vymeniť originálne...
  • Spoločnosť Terno real estate rozšírila v novembri svoju sieť o tri predajne v Bratislave, Senci...

Kaufland a Lidl spojili sily v projekte REmove pre čistejšiu planétu

7. novembra 2022
Správy 0
616
Kaufland a Lidl spojili sily v projekte REmove pre čistejšiu planétu

Medzinárodným projektom REmove pomáha skupina Schwarz v rámci spoločnej stratégie trvalej udržateľnosti. Jej súčasťou je aj Reset Plastic, zbavovať vodné toky a prostredie, v ktorom žijeme, voľne pohodeného odpadu. V rámci dobrovoľného čistenia tento rok priložilo ruku k dielu aj 550 zamestnancov reťazcov Kaufland a Lidl na Slovensku.

Oproti prvému ročníku sa účasť dobrovoľníkov takmer zdvojnásobila a do zbierania plastov sa vo viacerých mestách zapojili aj rodinní príslušníci. Vybavení vrecami na odpad, rukavicami a iným potrebným náradím, pomáhali s čistením životného prostredia vo vyše tridsiatich mestách po celom Slovensku. Spoločne sa tak Kauflandu a Lidlu podarilo vyzbierať viac ako 430 vriec odpadu (každé s objemom 120 litrov). A to najmä z okolia predajní, vodných tokov či priľahlých verejných miest.

Prečítajte si tiež
Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

„Po úspešnom prvom ročníku sme mali veľké očakávania, ktoré sa aj naplnili,“ hovorí Samuel Machajdík, vedúci úseku  firemnej komunikácie a hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika. „Ako súčasť skupiny Schwarz sme sa počas septembra aktívne zapojili do upratovacej aktivity naprieč celým Slovenskom. Sme nesmierne radi, že okrem vyzbieraného odpadu, čistejších miest, vodných tokov a iných plôch, sa nám v našich zamestnancoch podarilo prebudiť chuť na dobrovoľníctvo. Aj preto rozhodne plánujeme v podobných aktivitách pokračovať aj v budúcnosti,“ dodáva.

Situácia s odpadom sa zlepšila

Podľa slov zúčastnených sa v okolí riek a na vonkajších plochách nachádzalo všeličo. Od obalov z mliečnych produktov a čipsov až po plechovky, sklené fľaše, oblečenie či stavebný odpad. Napriek tomu, že vyzbierané vrecia sa plnili rýchlo a boli ťažké, zapojení dobrovoľníci referovali, že odpadu bolo tento rok o čosi menej. Najmä toho plastového.

Prečítajte si tiež
Kto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem?
Jem pre Zem

„Spoločnou víziou skupiny Schwarz a všetkých jej spoločností je premeniť odpad na recyklovateľné materiály a dať mu tak druhú šancu. Aj preto na globálnej, národnej a lokálnej úrovni neustále implementujeme veľké množstvo REmove aktivít. Čistejšie prostredie a menej odpadu je predsa záväzok, ktorý sa vypláca,“ vysvetľuje Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie v spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Pod heslom „River Cleanup Collective @Danube, ktoré je súčasťou projektu REmove, sa do tejto aktivity zapojilo pätnásť národných spoločností z Kauflandu a Lidla. Urobili tak spolu s mimovládnymi organizáciami a lokálnymi partnermi projektu.

Celkovo sa v deviatich krajinách zorganizovalo päťdesiatpäť akcií. Tie slúžili na vyčistenie brehov rieky Dunaj, ako aj iných vodných tokov a okolia jednotlivých predajní. Približne 3000 účastníkov od zamestnancov, školákov až po profesionálnych potápačov odstránilo zo životného prostredia takmer 20 ton odpadu.

Súvisiace články:

Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem? Lidl PúchovLidl otvoril novú predajňu v Púchove, má už takmer 160 obchodov

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Kontroly SOI odhalili vážny problém. Cigarety si kúpi každé tretie dieťa

K cigaretám sa stále bez problémov dostanú nielen tínedžeri, ale aj deti. Nepýtajú si len klasické cigarety, ale stále častejšie siahajú po e-cigaretách či nikotínových vrecúškach. Potvrdili to aj aktuálne kontroly Slovenskej obchodnej inšpekcie, ktoré v spolupráci s iniciatívou Na veku záleží prebiehali po celom Slovensku. Tie odhalili vážny problém. Cigarety či iné produkty určené na fajčenie si […]

Slovensko bez ohorkov? Tabakové spoločnosti vytvárajú systém, ktorý má znížiť negatívne vplyvy odpadu z ich výrobkov.

Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom nakladaní s týmto druhom odpadu, ale i podpora inovatívnych spôsobov jeho využitia. To sú ciele novovzniknutej spoločnosti SPAK-EKO, a.s., ktorá zastrešuje aktivity tabakových spoločností zamerané na znižovanie vplyvu odpadu z ich výrobkov na životné prostredie. Vytvorenie špecializovanej spoločnosti má pomôcť naplniť prísne požiadavky, ktoré prináša nová […]

Sodastream je opäť bližšie k zákazníkom, kúpiť sa dá už aj v predajniach Billa

V predajniach BILLA si zákazníci môžu zakúpiť už aj sortiment SodaStream a vymeniť originálne bombičky. Spoluprácou BILLA rozšírila svoje portfólio udržateľného tovaru, SodaStream dostupnosť svojich výrobkov a služieb. Od novembra pribudol k viac než 1000 autorizovaným predajcom SodaStream nový partner. V sieti potravín BILLA si zákazníci môžu spolu s bežným nákupom zakúpiť aj prístroj SodaStream, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

30. 11. 2023, galavečer Dôveryhodné značky, Bratislava

20. – 21. 3. 2024, kongres Samoška, Košice

Profily

Obchod očami

Obchod očami Štefana Mácsadiho, predsedu predstavenstva Coop Jednoty Nové Zámky: Bratislavský zákazník vyhľadáva akciový tovar menej

8. novembra 2023

Martin Krajčovič, predseda, Slovenská aliancia moderného obchodu: Obchodníci infláciu tlmili

19. októbra 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera