logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Kaufland a Lidl spojili sily v projekte REmove pre čistejšiu planétu

7. novembra 2022
Správy 0
409
Kaufland a Lidl spojili sily v projekte REmove pre čistejšiu planétu

Medzinárodným projektom REmove pomáha skupina Schwarz v rámci spoločnej stratégie trvalej udržateľnosti. Jej súčasťou je aj Reset Plastic, zbavovať vodné toky a prostredie, v ktorom žijeme, voľne pohodeného odpadu. V rámci dobrovoľného čistenia tento rok priložilo ruku k dielu aj 550 zamestnancov reťazcov Kaufland a Lidl na Slovensku.

Oproti prvému ročníku sa účasť dobrovoľníkov takmer zdvojnásobila a do zbierania plastov sa vo viacerých mestách zapojili aj rodinní príslušníci. Vybavení vrecami na odpad, rukavicami a iným potrebným náradím, pomáhali s čistením životného prostredia vo vyše tridsiatich mestách po celom Slovensku. Spoločne sa tak Kauflandu a Lidlu podarilo vyzbierať viac ako 430 vriec odpadu (každé s objemom 120 litrov). A to najmä z okolia predajní, vodných tokov či priľahlých verejných miest.

Prečítajte si tiež
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

„Po úspešnom prvom ročníku sme mali veľké očakávania, ktoré sa aj naplnili,“ hovorí Samuel Machajdík, vedúci úseku  firemnej komunikácie a hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika. „Ako súčasť skupiny Schwarz sme sa počas septembra aktívne zapojili do upratovacej aktivity naprieč celým Slovenskom. Sme nesmierne radi, že okrem vyzbieraného odpadu, čistejších miest, vodných tokov a iných plôch, sa nám v našich zamestnancoch podarilo prebudiť chuť na dobrovoľníctvo. Aj preto rozhodne plánujeme v podobných aktivitách pokračovať aj v budúcnosti,“ dodáva.

Situácia s odpadom sa zlepšila

Podľa slov zúčastnených sa v okolí riek a na vonkajších plochách nachádzalo všeličo. Od obalov z mliečnych produktov a čipsov až po plechovky, sklené fľaše, oblečenie či stavebný odpad. Napriek tomu, že vyzbierané vrecia sa plnili rýchlo a boli ťažké, zapojení dobrovoľníci referovali, že odpadu bolo tento rok o čosi menej. Najmä toho plastového.

Prečítajte si tiež
Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

„Spoločnou víziou skupiny Schwarz a všetkých jej spoločností je premeniť odpad na recyklovateľné materiály a dať mu tak druhú šancu. Aj preto na globálnej, národnej a lokálnej úrovni neustále implementujeme veľké množstvo REmove aktivít. Čistejšie prostredie a menej odpadu je predsa záväzok, ktorý sa vypláca,“ vysvetľuje Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie v spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Pod heslom „River Cleanup Collective @Danube, ktoré je súčasťou projektu REmove, sa do tejto aktivity zapojilo pätnásť národných spoločností z Kauflandu a Lidla. Urobili tak spolu s mimovládnymi organizáciami a lokálnymi partnermi projektu.

Celkovo sa v deviatich krajinách zorganizovalo päťdesiatpäť akcií. Tie slúžili na vyčistenie brehov rieky Dunaj, ako aj iných vodných tokov a okolia jednotlivých predajní. Približne 3000 účastníkov od zamestnancov, školákov až po profesionálnych potápačov odstránilo zo životného prostredia takmer 20 ton odpadu.

Súvisiace články:

Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem? Lidl PúchovLidl otvoril novú predajňu v Púchove, má už takmer 160 obchodov

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera