logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

TaP 9 – 10/2022: Krízy testujú obchodné centrá; Ekológia a digitál idú ruka v ruke; V kríze musíte byť ešte viac viditeľní, tvrdí Martin Kozák

27. októbra 2022
Aktuálne vydanie 0
922
TaP 9 – 10/2022: Krízy testujú obchodné centrá; Ekológia a digitál idú ruka v ruke; V kríze musíte  byť ešte viac  viditeľní, tvrdí Martin Kozák

Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní, ďalších 750 výtlačkov prišlo do manažmentu a nákupcom medzinárodných reťazcov či manažérom jednotlivých pobočiek predajní.

Aké témy prináša aktuálne číslo?

→ Krízy testujú obchodné centrá. Najprv ich životaschopnosť preverila pandémia, teraz si budú musieť poradiť s vysokými cenami energií a infláciou. Navyše, dlhodobým rivalom je pre ne internetový predaj, ktorý poskytuje nakupovanie z pohodlia domova. Obchodné centrá však svojou silou stále priťahujú množstvo zákazníkov. Ak chcú pre spotrebiteľov ostať atraktívne aj v budúcnosti, nevyhnú sa inováciám, ktoré menia nakupovanie na zážitok a prinášajú pridanú hodnotu.

→ Spoločnosť Labaš stojí za najväčším veľkoobchodom na Slovensku, franšízovou sieťou predajní Fresh i sieťou 33 vlastných supermarketov Fresh Plus. Pandémia ani inflácia pre ňu nie sú dôvodom, aby zmenila svoje investičné plány, preto pripravuje expanziu v rámci celého východného Slovenska. Viac sa dočítate v exkluzívnom rozhovore pre Tovar&Predaj s výkonným riaditeľom spoločnosti Labaš Martinom Kozákom.

→ Od jari 2020 retail prechádza turbulentným obdobím a posledné dva roky priniesli viac zmien než celé predchádzajúce desaťročie. Najskôr to bola pandémia, ktorá urýchlila nástup digitalizácie a online predaja. Koncom vlaňajška zase na Európu udrela vysoká inflácia. A do toho všetkého netreba zabúdať na neustále rastúci dopyt po ekologických a prírode blízkych riešeniach. To všetko dáva dokopy mix faktorov, ktoré zásadným spôsobom ovplyvnia tvár retailu v najbližších rokoch.

→ Rubrika CatScan prináša aktuálne dáta predajov z kategórií Vianoce a Silvester, teplé nápoje a tabakové výrobky.

Vychutnajte si nové vydanie časopisu TaPmag aj v exkluzívnom tlačenom vydaní a registrujte sa k jeho odberu!

Tlačenú verziu časopisu si môžete predplatiť tu.

Ako si časopis prečítať online? Máte dve možnosti:

  1. Časopis si môžete prelistovať alebo stiahnuť vo formáte PDF tu.
  2. Prelistovať si ho môžete taktiež na stránke issuu.com kliknutím na obrázok nižšie.

Ak si chcete zabezpečiť pravidelnú dávku informácií, ktorá príde rovno do vašej e-mailovej stránky, stačí vyplniť jednoduchú registráciu na odber nášho 14-denného newslettera TaPnews, a to zadaním svojej e-mailovej adresy tu.

 

Súvisiace články:

TaP 9 – 10/2021: Prečo maloobchod nemôže predávať lieky; samoobslužné pokladnice sú len začiatok; fajčenie dostáva nové alternatívy nové vydanieTaP 3 – 4/2022: Potraviny budú mať dlhší život; automatizácia a digitalizácia skladových procesov; Jana Trnovská predstaví online nakupovanie cez Wolt Market nové vydanieTaP 5 – 6/2022: Ukrajina vplýva na slovenské regály; alternatívne pohony sú budúcnosťou zásobovania v mestách; Dávid Jakub ukáže nový pohľad na sortiment v obchodoch cez Fajne potraviny TaP 7 – 8/2022: Inflácia rozohrala súboj o ceny; pre dodávateľské reťazce sú podstatné rýchlosť a presnosť; Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia, tvrdí Hans Faltys

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera