logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program...
  • Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje...
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...

TaP 9 – 10/2022: Krízy testujú obchodné centrá; Ekológia a digitál idú ruka v ruke; V kríze musíte byť ešte viac viditeľní, tvrdí Martin Kozák

27. októbra 2022
Aktuálne vydanie 0
610
TaP 9 – 10/2022: Krízy testujú obchodné centrá; Ekológia a digitál idú ruka v ruke; V kríze musíte  byť ešte viac  viditeľní, tvrdí Martin Kozák

Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní, ďalších 750 výtlačkov prišlo do manažmentu a nákupcom medzinárodných reťazcov či manažérom jednotlivých pobočiek predajní.

Aké témy prináša aktuálne číslo?

→ Krízy testujú obchodné centrá. Najprv ich životaschopnosť preverila pandémia, teraz si budú musieť poradiť s vysokými cenami energií a infláciou. Navyše, dlhodobým rivalom je pre ne internetový predaj, ktorý poskytuje nakupovanie z pohodlia domova. Obchodné centrá však svojou silou stále priťahujú množstvo zákazníkov. Ak chcú pre spotrebiteľov ostať atraktívne aj v budúcnosti, nevyhnú sa inováciám, ktoré menia nakupovanie na zážitok a prinášajú pridanú hodnotu.

→ Spoločnosť Labaš stojí za najväčším veľkoobchodom na Slovensku, franšízovou sieťou predajní Fresh i sieťou 33 vlastných supermarketov Fresh Plus. Pandémia ani inflácia pre ňu nie sú dôvodom, aby zmenila svoje investičné plány, preto pripravuje expanziu v rámci celého východného Slovenska. Viac sa dočítate v exkluzívnom rozhovore pre Tovar&Predaj s výkonným riaditeľom spoločnosti Labaš Martinom Kozákom.

→ Od jari 2020 retail prechádza turbulentným obdobím a posledné dva roky priniesli viac zmien než celé predchádzajúce desaťročie. Najskôr to bola pandémia, ktorá urýchlila nástup digitalizácie a online predaja. Koncom vlaňajška zase na Európu udrela vysoká inflácia. A do toho všetkého netreba zabúdať na neustále rastúci dopyt po ekologických a prírode blízkych riešeniach. To všetko dáva dokopy mix faktorov, ktoré zásadným spôsobom ovplyvnia tvár retailu v najbližších rokoch.

→ Rubrika CatScan prináša aktuálne dáta predajov z kategórií Vianoce a Silvester, teplé nápoje a tabakové výrobky.

Vychutnajte si nové vydanie časopisu TaPmag aj v exkluzívnom tlačenom vydaní a registrujte sa k jeho odberu!

Tlačenú verziu časopisu si môžete predplatiť tu.

Ako si časopis prečítať online? Máte dve možnosti:

  1. Časopis si môžete prelistovať alebo stiahnuť vo formáte PDF tu.
  2. Prelistovať si ho môžete taktiež na stránke issuu.com kliknutím na obrázok nižšie.

Ak si chcete zabezpečiť pravidelnú dávku informácií, ktorá príde rovno do vašej e-mailovej stránky, stačí vyplniť jednoduchú registráciu na odber nášho 14-denného newslettera TaPnews, a to zadaním svojej e-mailovej adresy tu.

 

Súvisiace články:

TaP 9 – 10/2021: Prečo maloobchod nemôže predávať lieky; samoobslužné pokladnice sú len začiatok; fajčenie dostáva nové alternatívy nové vydanieTaP 3 – 4/2022: Potraviny budú mať dlhší život; automatizácia a digitalizácia skladových procesov; Jana Trnovská predstaví online nakupovanie cez Wolt Market nové vydanieTaP 5 – 6/2022: Ukrajina vplýva na slovenské regály; alternatívne pohony sú budúcnosťou zásobovania v mestách; Dávid Jakub ukáže nový pohľad na sortiment v obchodoch cez Fajne potraviny TaP 7 – 8/2022: Inflácia rozohrala súboj o ceny; pre dodávateľské reťazce sú podstatné rýchlosť a presnosť; Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia, tvrdí Hans Faltys

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Czech & Slovak Sustainability Summit predstavuje kompletný konferenčný program

Organizátor Czech & Slovak Sustainability Summit, skupina ATOZ, zverejnil kompletný program prvého ročníka summitu, ktorý sa uskutoční 20. apríla 2023 v kongresovom centre WPP Campus v Prahe. V dopoludňajšom programe vystúpia špičkoví odborníci na udržateľnosť s inšpiratívnymi prezentáciami a panelovými diskusiami na rôzne témy súvisiace s udržateľnosťou a podnikaním. V popoludňajšom programe bude predstavených 12 […]
Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera