logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kaufland a Lidl dosiahli v rámci svojej stratégie REset Plastic významný míľnik. Z toho dôvodu...
  • K cigaretám sa stále bez problémov dostanú nielen tínedžeri, ale aj deti. Nepýtajú si len...
  • Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom...
  • V predajniach BILLA si zákazníci môžu zakúpiť už aj sortiment SodaStream a vymeniť originálne...

Wolt prichádza s lojalitným programom, vďaka ktorému môžu Slováci ušetriť

26. októbra 2022
Správy 0
491
Wolt prichádza s lojalitným programom, vďaka ktorému môžu Slováci ušetriť

Podľa aktuálneho prieskumu Woltu vnímajú ľudia zdražovanie mimoriadne citlivo. Zákazníci oceňujú výhody donášky jedla alebo potravín, avšak sú citliví na akýkoľvek výdavok navyše. Fínska spoločnosť Wolt preto reaguje spustením vlastného lojalitného programu, služby Wolt+. Zákazníci vďaka predplatnému ušetria na poplatkoch za donášku a získajú ďalšie výhody. Prvý mesiac si všetci môžu službu vyskúšať zadarmo.

Ľudia vnímajú zdražovanie aj v stravovaní a pri nákupe potravín citlivo. Podľa interných prieskumov spoločnosti je pre 47 % zákazníkov poplatok za donášku dodatočným výdavkom a nechcú naň míňať peniaze. Často ich odrádza od častejšieho objednania jedla či potravín na donášku. Výhody donášky si pritom zákazníci uvedomujú a pre 46 % je pohodlie kľúčovým faktorom. Nechcú zbytočne chodiť do obchodov a radšej získaný čas trávia inak. Avšak len zhruba pätina z nich využíva donášku na týždňové nákupy.

Prečítajte si tiež
Riaditeľkou Wolt Marketu sa stala Jana Trnovská

Wolt chce v časoch rastúcej inflácie vyjsť verným zákazníkom v ústrety a podporiť ich v efektívnom nakupovaní. Svoju ponuku služieb preto rozširuje o nový lojalitný program Wolt+. Vďaka tejto novinke môžu zákazníci v rámci mesačného predplatného získať mnohé výhody a ušetriť.

Možnosť ušetriť na poplatkoch a zvýhodnená donáška potravín

Wolt začal ponúkať službu Wolt+ od 24. októbra v Bratislave pre všetkých zákazníkov. Členom lojalitného programu sa môže zákazník stať jednoducho – stačí si otvoriť aplikáciu Wolt. Prvý mesiac môže vyskúšať službu zdarma, neskôr ju má za fixný mesačný poplatok 5,99 eur. V rámci neho získa neobmedzený počet donášok v jeho okruhu 3,5 km, a to na všetky objednávky z reštaurácií a obchodov na platforme, ktoré sú označené logom W+. Mimo programu sa pritom cena donášky bežne pohybuje od 1,49 do 3,49 eur v závislosti od vzdialenosti.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota a Wolt spúšťajú donášku potravín na strednom Slovensku
Coop Jednota

Členovia lojalitného programu si môžu vybrať z viac ako 400 reštaurácií a 70 obchodov, pričom do ponuky sú napríklad zahrnuté pizzerie Basilicó, ázijská kuchyňa Jasmin, Bamboo, či SOHO, burgre z Roxoru či potraviny z Wolt Marketov.

„So službou Wolt+ získajú naši zákazníci okrem úspory na poplatkoch za doručenie aj ďalšie benefity, ako napríklad päťpercentný cashback pri osobnom vyzdvihnutí jedla z prevádzky či zvýhodnené ponuky pri nákupe potravín. Členstvo v lojalitnom programe je výhodné pre našich verných zákazníkov, ale oplatí sa aj tým, ktorí Wolt využívajú len niekoľkokrát za mesiac. Chceme touto cestou najmä podporiť lojálnych zákazníkov – či už objednávajú jedlo z reštaurácií alebo robia týždňové nákupy, pri ktorých nemusia riešiť ďalšie výdavky za donášku,“ uvádza Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Wolt Slovensko.

Okrem neobmedzenej donášky bude súčasťou programu aj zvýhodnenie pravidelnej mesačnej ponuky na objednávky z Wolt Marketov. Minimálna hodnota košíka pri nákupe z reštaurácií je 8 eur a pri nákupe potravín 15 eur.

Súvisiace články:

Riaditeľkou Wolt Marketu sa stala Jana Trnovská Coop JednotaCoop Jednota a Wolt spúšťajú donášku potravín na strednom Slovensku WoltWolt na Slovensku buduje virtuálny obchodný dom

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Kontroly SOI odhalili vážny problém. Cigarety si kúpi každé tretie dieťa

K cigaretám sa stále bez problémov dostanú nielen tínedžeri, ale aj deti. Nepýtajú si len klasické cigarety, ale stále častejšie siahajú po e-cigaretách či nikotínových vrecúškach. Potvrdili to aj aktuálne kontroly Slovenskej obchodnej inšpekcie, ktoré v spolupráci s iniciatívou Na veku záleží prebiehali po celom Slovensku. Tie odhalili vážny problém. Cigarety či iné produkty určené na fajčenie si […]

Slovensko bez ohorkov? Tabakové spoločnosti vytvárajú systém, ktorý má znížiť negatívne vplyvy odpadu z ich výrobkov.

Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom nakladaní s týmto druhom odpadu, ale i podpora inovatívnych spôsobov jeho využitia. To sú ciele novovzniknutej spoločnosti SPAK-EKO, a.s., ktorá zastrešuje aktivity tabakových spoločností zamerané na znižovanie vplyvu odpadu z ich výrobkov na životné prostredie. Vytvorenie špecializovanej spoločnosti má pomôcť naplniť prísne požiadavky, ktoré prináša nová […]

Sodastream je opäť bližšie k zákazníkom, kúpiť sa dá už aj v predajniach Billa

V predajniach BILLA si zákazníci môžu zakúpiť už aj sortiment SodaStream a vymeniť originálne bombičky. Spoluprácou BILLA rozšírila svoje portfólio udržateľného tovaru, SodaStream dostupnosť svojich výrobkov a služieb. Od novembra pribudol k viac než 1000 autorizovaným predajcom SodaStream nový partner. V sieti potravín BILLA si zákazníci môžu spolu s bežným nákupom zakúpiť aj prístroj SodaStream, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

30. 11. 2023, galavečer Dôveryhodné značky, Bratislava

20. – 21. 3. 2024, kongres Samoška, Košice

Profily

Obchod očami

Obchod očami Štefana Mácsadiho, predsedu predstavenstva Coop Jednoty Nové Zámky: Bratislavský zákazník vyhľadáva akciový tovar menej

8. novembra 2023

Martin Krajčovič, predseda, Slovenská aliancia moderného obchodu: Obchodníci infláciu tlmili

19. októbra 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera