
Christian Münstermann bol vymenovaný za nového generálneho manažéra pre región strednej a východnej Európy (CEE) spoločnosti Imperial Brands, ktorá je výrobcom tabakových a nikotínových výrobkov. Münstermann bude riadiť jedenásť trhov Imperial Brands.
Christian Münstermann má viac ako 20 rokov skúseností vo finančnom a obchodnom sektore a v marketingu. Práve tie sú kľúčové pre naplnenie základného strategického cieľa spoločnosti, ktorým je ďalší rozvoj aktivít Imperial Brands v regióne CEE.
„Z tejto novej výzvy mám veľkú radosť. Región strednej a východnej Európy je veľmi dynamický a ponúka množstvo príležitostí. Plánujeme pokračovať v rozširovaní našich aktivít na všetkých trhoch a zohrávať dôležitú úlohu pri podpore globálnej stratégie Imperial Brands,“ povedal Christian Münstermann.
Christian Münstermann začal pracovať pre Imperial Brands v roku 2012. V posledných rokoch zastával pozíciu generálneho manažéra pre globálne bezcolné služby a export. Od roku 2021 bol tiež zodpovedný za maloobchodné aktivity spoločnosti v sektore cestovného ruchu a riadenia značky cigaretových papierikov Rizla.
Pred príchodom do Imperial Brands pracoval na manažérskych pozíciách v spoločnostiach z oblasti potravinárstva, farmácie, upratovacích služieb alebo výroby produktov osobnej hygieny. Špecializuje sa hlavne na lokálny a medzinárodný key account management. Ďalej na rozvoj predajných a obchodných aktivít, category management či obchodný marketing.