logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kto uspel v náročnom teste spotrebiteľskej priazne? Ktoré značky prešli sitom kvality, ktorú...
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...

Alza spúšťa kampaň Alzákov vianočný obchoďák

6. októbra 2022
Správy 0
1224
Alza spúšťa kampaň Alzákov vianočný obchoďák

Alza spúšťa predvianočnú kampaň s názvom Alzákov vianočný obchoďák. E-shop v nej prezentuje výhody on-line nakupovania a šírku svojho portfólia so zameraním na hračky. Spolu s nasadením kampane sa tiež predstavuje nová marketingová riaditeľka spoločnosti. Tou sa stáva Klára Blažková. Vo firme doteraz zastávala post riaditeľky marketingovej stratégie.

Spustením svojej kľúčovej reklamnej kampane vstupuje Alza do predvianočnej sezóny. Zameria sa v nej predovšetkým na informovanie o hlavných výhodách on-line nakupovania. Tými sú široký výber tovaru, nákupy bez stresu a z pohodlia domova, rýchle doručenie do siete AlzaBoxov. To všetko za výhodné ceny. Hlavným sprievodcom bude ako každý rok mimozemšťan Alzák. Tentokrát si na pomoc prizve obľúbené detské hračky na čele s plyšovým medvedíkom.

„Tohtoročná kampaň je v mnohých ohľadoch iná, ako sú ľudia zvyknutí. Divákov zavedie do vianočne ladenej izbičky, kde sa hlavný hrdina hrá na obchoďák tak, ako sme to robievali aj my v detstve. V spotoch si s nadsadením a humorom berieme na mušku najčastejšie nákupné zvyklosti a stereotypy. Ľudí vedieme k zamysleniu, či to v dnešnej dobe nejde robiť aj inak,“ popisuje kampaň nová riaditeľka marketingu Alza.sk Klára Blažková. Ako dodáva: „Venovali sme veľa času skutočnému pochopeniu spotrebiteľov, ich zvyklostí, čo ich trápi počas nákupu darčekov a ako im my ako značka môžeme pomôcť. To potom prinieslo zmenu vo viacerých oblastiach, nielen vo výslednom komunikačnom koncepte.“

Kampaň na troch pilieroch

Celá kampaň stojí na troch pilieroch. Predstavenie výhod on-line nakupovania, ktoré sa zaobíde bez dlhého zháňania, stresu a čakania v rade. Ďalej prezentácia širokej ponuky sortimentu hračiek za konkurencieschopné ceny a za taktické cenové ponuky. To všetko podporia tiež nové dlhodobé spolupráce s influencermi. Vybraní ambasádori budú postupne vysvetľovať a zdieľať svoje skúsenosti a predstavovať jednotlivé benefity od pohodlného nákupu do AlzaBoxov po šírku sortimentu.

„Naše posolstvá v komunikácii bývali často veľmi komplikované a popisné. Mám radosť, že sa nám podarilo nájsť cestu, ako predať veľmi jednoduché oznámenie, vyhnúť sa pritom popisom a viesť spotrebiteľov k zamysleniu nad štandardmi a zabehnutými zvyklosťami,“ zhrnula Klára Blažková.

Marketing s novým vedením

Vedenie marketingu najväčšieho českého a slovenského e-shopu prebrala 30-ročná Klára Blažková v septembri. Na tomto poste vystriedala Marka Dvořáka. Ten sa rozhodol prijať novú pracovnú výzvu. Do firmy nastúpila pred šiestimi rokmi ešte počas svojho štúdia na Vysokej škole ekonomickej. Za ten čas si vyskúšala hneď niekoľko rolí – od manažérky kampaní cez riaditeľku marketingovej divízie až po zastupujúcu riaditeľku celého oddelenia a riaditeľku marketingovej stratégie firmy.

„Klára je typickým príkladom toho, ako môžu šikovní ľudia v Alze kariérne vyrásť. Vek v tomto ohľade nehrá úlohu. Presvedčila vedenie firmy svojím pracovným nasadením, analytickým uvažovaním, manažérskymi schopnosťami, odbornosťou a rozsiahlou znalosťou firmy naprieč všetkými oddeleniami. Procesne nastavovala tvorbu kampaní a finančné riadenie oddelenia, podieľala sa na rozvoji komunikácie v Maďarsku a už niekoľko rokov zastrešuje spoluprácu s výskumnými agentúrami. Za vedenie Alzy jej prajeme, nech sa jej na novom poste darí,” vraví podpredseda predstavenstva Petr Bena.

Klára Blažková

„Stáť na čele marketingu Alzy je pre mňa česť, záväzok, ale zároveň s tým aj výzva. Rolu prijímam s veľkým rešpektom. Teraz sa nachádzame vo fáze, kedy sme sa postupne dopracovali k väčšej práci s dátami a z nich plynúcimi insightmi. Veľká práca nás ale čaká na positioningu značky, atribútoch značky a napríklad aj kreatívnej platforme. Chcela by som veľmi poďakovať odchádzajúcemu Marekovi Dvořákovi, ktorý nám a mne osobne pomohol nastaviť základ pre to, aby sme v tejto práci mohli ako tím pokračovať,” vraví Klára Blažková.

Klára Blažková teraz riadi takmer stočlenný marketingový tím Alzy. Je tak zodpovedná za celý marketing najväčšieho českého a slovenského e-shopu vrátane práve začínajúcej vianočnej kampane, ktorá bude od dnes postupne gradovať až do Štedrého dňa.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok