logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Lidl predával školské vína

5. októbra 2022
Správy 0
709
Lidl predával školské vína

Lidl ponúkal vo všetkých svojich predajniach štyri biele vína z produkcie Strednej odbornej školy vinársko-ovocinárskej v Modre, jedinej svojho zamerania na Slovensku.

Lidl konkrétne predával vína Rulandské šedé, Tramín červený, Chardonnay a Muškát Ottonel s jednotnou cenou 4,99 eur. Za každú predanú fľašu venoval škole jedno euro na skvalitnenie vzdelávacieho procesu. Študenti jedinej slovenskej školy, ktorá vzdeláva budúcich vinárov, tak získali podporu v hodnote 5 500 eur.

Prečítajte si tiež
Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

Išlo o tretiu akciu, v ktorej reťazec podporil vína produkované touto školou. Za peniaze z prvého ročníka si škola zakúpila nerezový lis hydrolis. Vďaka nemu dokáže z rmutu získať viac kvalitného muštu než predtým. O rok neskôr si vďaka prostriedkom od Lidla zaobstarala barikové sudy. Tie sú určené na výrobu červeného vína. Škola môže aj vďaka tejto podpore vyrábať červené víno z mladej slovenskej odrody Dunaj.

Časť prostriedkov získaných v tomto roku použije škola na organizáciu zahraničnej odbornej exkurzie. Budúci vinohradníci sa môžu inšpirovať a získať cenné poznatky priamo z praxe. Druhá časť bude slúžiť na vybudovanie študentskej oddychovej zóny vo vnútrobloku školy. „Vznikne tak átrium, kde budú môcť vznikať nové nápady na ďalšie inovácie v našej škole,“ vraví Monika Kisová, riaditeľka školy.

Prečítajte si tiež
Dráčik obhájil titul Absolútny víťaz ocenenia Mastercard Obchodník roka
Mastercard

„Musím povedať, že cítim ozajstné zadosťučinenie vidiac hrdosť v očiach našich študentov, keď mi vravia, na ktorej pobočke siete po celom Slovensku videli predávať naše školské vína,“ dodáva riaditeľka.

„Slovenské vína sa čoraz viac presadzujú aj v zahraničí. Sami vidíme, aký záujem o ne majú naši kolegovia v iných krajinách. Veľmi radi im k úspechu pomôžeme, či už sprostredkovaním exportu, alebo podporou vzdelávania budúcich vinárov,“ uvádza Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za rezort nákupu.

Podpora slovenských dodávateľov

Lidl dlhodobo realizuje viacero projektov určených na podporu slovenských dodávateľov. Všetky z nich pritom platia vo všetkých 158 predajniach Lidla. Reťazec má vo svojej ponuke obľúbené „domáce“ tematické týždne ako Vyrobené na Slovensku a Retro. Oslovuje slovenských dodávateľov s výzvou Dajte o sebe vedieť a organizuje pre nich tiež vzdelávacie podujatia. V roku 2021 uviedol Lidl na trh novú privátnu značku – Slovenskô, pod ktorou zákazníkom ponúka typicky slovenské výrobky od domácich dodávateľov.

V predošlom obchodnom roku zvýšil diskont počet slovenských dodávateľov o štvrtinu a obrat s nimi narástol o viac ako 16 percent. Lidl aktuálne spolupracuje s 279 slovenskými dodávateľmi, ktorým za ich výrobky zaplatil v roku 2021 bezmála 450 miliónov eur v nákupných cenách. To znamená, že presne takúto sumu dostali dodávatelia od Lidlu na svoje účty. Firmy zo Slovenska zároveň zaviezli 36 percent zo všetkého potravinového tovaru pre Lidl Slovenská republika, čo predstavuje najväčší podiel závozu pre diskontný reťazec. Druhú priečku obsadili firmy z Českej republiky, tretí boli nemeckí dodávatelia.

 

 

 

 

 

Súvisiace články:

Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? MastercardDráčik obhájil titul Absolútny víťaz ocenenia Mastercard Obchodník roka LidlDo vozového parku Lidl čoskoro pribudne aj plne elektrický kamión

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera