logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Aký program prinesie konferencia Plant-Powered Perspectives?

5. októbra 2022
Komerčné prezentácie - archiv 0
484
Aký program prinesie konferencia Plant-Powered Perspectives?

V Bratislave sa už 12. októbra uskutoční tretí ročník konferencie Plant-Powered Perspectives. Počas tejto odbornej konferencie zameranej na aktuálne trendy a novinky na trhu s rastlinnými potravinovými produktami sa stretnú zástupcovia predajcov a výrobcov potravín ako aj ľudia z oblasti R&D. Program je venovaný tiež výrobcom živočíšnych produktov, ktorí sú otvorení novým riešeniam. 

Na Slovenskom trhu sme za posledné obdobie svedkami rýchleho rastu ponuky rastlinných alternatív. Napriek tomu, že nárast ponuky môžeme vidieť v celej kategórii rastlinných potravinových produktov, tak je možné identifikovať niekoľko podkategórii, ktoré jednoznačne vedú. Takúto podkategóriu tvoria napríklad rastlinné alternatívy syrov, ktorých ponuka v najväčších maloobchodných reťazcoch za posledné dva roky vzrástla o viac ako 700 %. Práve týmto produktom a ich budúcemu vývoju sa počas prezentácie „Už nehovor ‚Sýýýr‘!“ bude venovať riaditeľ pre korporátne záležitosti a komunikáciu v strednej a východnej Európe, pre spoločnosť Upfield, Sebastian Tolwinski.

Druhú podkategóriu, ktorá tiež zažíva raketový nárast, tvoria rastlinné alternatívy rýb a morských plodov. Kým ešte pred dvoma rokmi nemal takýto produkt vo svojej štandardnej ponuke žiaden z najväčších maloobchodných reťazcov, dnes je situácia úplne iná. Až štyri z piatich sledovaných reťazcov majú už dnes tieto alternatívy vo svojej bežnej ponuke. Tému rastlinných alternatív rybích produktov priblíži Zbyněk Haindl zo spoločnosti Nestlé v prezentácii „Príbeh rastlinného Vuňáka“.

Počas dňa zaznie aj panelová diskusia s názvom „Odráža DPH na potraviny aktuálnu situáciu?“. K jednému stolu zasadnú Ľubomír Tuchscher zo Slovenského združenia pre značkové výrobky, Marián Jánoš z Danone a Adela Penesová z Biomedicínskeho centra SAV a spoluautorka Národných odporúčaní pre výživu dospelých. V diskusii budú hľadať odpoveď na otázku, či súčasné nastavenie sadzby DPH na potraviny reflektuje na aktuálne potreby a požiadavky.

Kategória rastlinných potravinových produktov je spájaná s neustálymi inováciami vrátane hľadania nových ingrediencií, ktoré zákazníkom a zákazníčkam ponúknu ešte väčšiu hodnotu. Program sa preto zameria aj na túto oblasť. Milan Pašmík zo slovenskej spoločnosti McCarter priblíži, aké inovácie v oblasti rastlinných alternatív mliečnych produktov môže svetu ponúknuť Slovensko. Využívanie inovatívnych ingrediencii pri výrobe alternatív mäsa priblíži Karolina Kubara zo spoločnosti Good Calories.

Ku slovu sa dostane aj samotný maloobchod. Richard Bendík, riaditeľ nákupu a marketingu v spoločnosti Kaufland Slovenská republika, priblíži, ako reaguje retail na výzvy a príležitosti spojené so zvyšujúcim sa záujmom zákazníkov a zákazníčok o rastlinné potravinové produkty.

Konferencia Plant-Powered Perspectives sa uskutoční už 12. októbra v Premium**** Business Hotel Bratislava. Celý program a bližšie informácie sú zverejnené na stránke: plantpoweredperspectives.sk. Hlavnými partnermi konferencie sú Alfa Sorti a Garden Gourmet.

 

O programe Jem pre Zem:

Jem pre Zem je neziskový program, ktorého poslaním je presadzovať udržateľné spôsoby stravovania a robiť ich dostupnejšími.

Projekt pôsobí v dvoch oblastiach: u jednotlivcov podporuje záujem o rastlinné stravovanie a uľahčuje im častejšie zaraďovanie rastlinných jedál. Zároveň zvyšuje dostupnosť rastlinných produktov a jedál na trhu budovaním prostredia, v ktorom je rozširovanie ponuky o takéto potraviny výhodné, atraktívne a jednoduché.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera