logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...
  • V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami...
  • Alza.sk nasadila na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá...

Danone vzdeláva deti. Vedia, čo je pasterizácia či fermentácia?

4. októbra 2022
Správy 0
643
Danone vzdeláva deti. Vedia, čo je pasterizácia či fermentácia?

Priblížiť deťom vedu hravou formou, o to sa snaží spoločnosť Danone. Pravidelne sa preto zúčastňuje na podujatí Vedecký veľtrh. Jeho cieľom je ukázať žiakom základných škôl, že aj veda môže byť atraktívna, a inšpirovať ich, aby sa jej venovali v dospelosti. Stánok Danone navštívilo približne 500 detí, ktoré vyplnili kvíz, čo vedia o jogurtoch.

Deťom, ktoré prišli do stánku Danone na Vedeckom veľtrhu v Bratislave, robili najväčšie problémy pojmy fermentácia či pasterizácia. Celým procesom hravého učenia ich sprevádzali odborníci so Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre z Fakulty biotechnológie a potravinárstva.

Prečítajte si tiež
Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

„Spoločnosť Danone sa dlhodobo venuje vývoju produktov založených na výskume. Dokazuje to skutočnosť, že disponujeme najrozsiahlejšou zbierkou fermentačných baktérií na svete, ktoré v našich produktoch pozitívne formujú životy spotrebiteľov. Dáva nám zmysel vzbudzovať v deťoch záujem o vedu tým, že im ju ukážeme v praxi. Robí nám radosť odovzdávať základné vedecké informácie o jogurtoch mladším generáciám. Možno si tým vychováme vedeckých nástupcov pre našu spoločnosť,“ konštatuje Mária Jendrišáková, corporate affairs manažérka Danone.

Deti sa naučili veľa nového

Deti rozumejú, čím sú mliečne výrobky prospešné pre organizmus, ale až 30 percent z nich nevedelo vysvetliť pojem fermentácia. Je to premena cukrov pôsobením živých mikroorganizmov, počas ktorého vzniká jogurt. A až 50 percent z nich nevedelo, čo je pasterizácia. Teda tepelná úprava mlieka zahriatím na určitú teplotu, ktorá zabezpečí likvidáciu mikroorganizmov a zvýši jeho trvanlivosť. Okrem spomínaných pojmov im v stánku Danone vysvetlili, čo sú to jogurtové kultúry, ktoré si mohli pozrieť aj pod mikroskopom.

Spoločnosť Danone je svetovým výrobcom čerstvých mliečnych výrobkov, produktov na rastlinnej báze a presadzuje sa aj v kategórii detskej výživy a balených vôd. Ponúka celosvetové značky ako Activia, Actimel, Danette, Kostici a Fantasia, produkty na rastlinnom základe Alpro, Provamel a produktov detskej a klinickej výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a ďalšie.

 

 

Súvisiace články:

Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera