logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Predajne Coop Jednota dopĺňajú na vidieku služby peňažných inšitúcií

3. októbra 2022
Správy 0
681
Predajne Coop Jednota dopĺňajú na vidieku služby peňažných inšitúcií

Najväčšia slovenská maloobchodná sieť Coop Jednota poskytuje svojim zákazníkom možnosť s nákupom uhradiť i poštové poukážky, šeky, bankové zloženky a pri platení platobnou kartou i výber hotovosti. Zákazníci tieto možnosti vyhľadávajú, obzvlášť na vidieku a v situácii, kedy banky pôsobiace na slovenskom trhu redukujú služby zákazníkom na pobočkách i počet bankomatov.

Coop CashBack je služba, ktorá držiteľovi platobnej karty umožňuje pri platbe kartou vybrať aj hotovosť, a to na miestach označených logom Coop CashBack. Služba je pre zákazníkov bezpečná, výber hotovosti je overený PIN kódom alebo podpisom.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky

„Zákazník ocení úsporu času, rýchlosť a pohodlnosť výberu. Nemusí nikam chodiť ani cestovať do najbližšieho mesta, kde by využil služby banky. Našim dlhodobým cieľom je neustále posilňovanie konkurenčnej výhody, ktorou je blízkosť k zákazníkom. Služby Coop kasa a Coop CashBack predstavujú jedinečnú možnosť uľahčiť obyvateľom odľahlých obcí život. Extra službami zabezpečujeme pre našich zákazníkov na maloobchodných prevádzkach pohodlie, v rámci ktorého môžu s nákupom vybaviť aj ďalšie povinnosti,“ vysvetľuje Ján Bilinský, predseda predstavenstva spoločnosti Coop Jednota Slovensko. Výhodou systému Coop Jednota je, že disponuje prevádzkami po celom Slovensku aj v malých obciach.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota Nové Zámky spustila automat na zber jednorazových obalov

Podmienky služby Coop CashBack

Podmienkou poskytnutia služby Coop CashBack je, že vydavateľ platobnej karty túto službu umožňuje. Platba za tovar musí byť v hodnote minimálne päť eur. Maximálna výška vyberanej sumy je 50 eur na jednu transakciu a započítava sa do denného limitu pre výber hotovosti. „V roku 2021 využilo extra službu viac ako 250 tisíc našich zákazníkov. Za prvý polrok 2022 ich bolo približne 130 tisíc,” uvádza Michal Švrček, riaditeľ sekcie IT a služieb v spoločnosti Coop Jednota Slovensko. Do systému sa zapojili viaceré slovenské banky.

Obľúbená Coop kasa

Služba Coop kasa umožňuje zákazníkom platiť faktúry, ako sú poukazy, šeky, poštové poukážky, bankové zloženky. Proces platenia je založený na zosnímaní čiarového kódu, ktorý je na faktúre a až po pripísanie prostriedkov na účet ho garantuje banka.

Potvrdenka z POS terminálu spolu s blokom z registračnej pokladne slúžia ako doklad o úhrade faktúry. Faktúru je možné predložiť na úhradu ako súčasť bežného nákupu a uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Výhodou sú tiež otváracie hodiny predajní Coop Jednota. Medzi najčastejšie platby faktúr patria transakcie u dodávateľov elektriny, vody či poisťovní. V roku 2021 využilo službu 870 tisíc zákazníkov.

Faktúry s QR kódom aj dobitie kreditu

Spoločnosť koncom roka 2020 rozšírila doplnkové služby aj o možnosť uhradiť akúkoľvek faktúru obsahujúcu QR kód. Tento typ kódu sa za posledné obdobie stal štandardom takmer na všetkých faktúrach.

„Moderné technológie sú nezastaviteľné a keďže chceme držať krok s konkurenciou, rozširujeme aktuálne možnosti. Počet zákazníkov, ktorý túto novú doplnkovú službu využíva, každý mesiac stúpa. V roku 2021 bolo týmto spôsobom uhradených viac ako 18 tisíc faktúr,“ dopĺňa Michal Švrček. Ďalšou výhodou je i možnosť dobíjania kreditu cez platobný terminál. Službu podporujú všetci slovenskí mobilní operátori.

 

 

 

Súvisiace články:

Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky Coop Jednota Nové Zámky spustila automat na zber jednorazových obalov Coop Jednota Čadca zahájila pilotný projekt zálohovania obalov Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera