logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Po troch rokoch zavíta kongres Samoška konečne na východ Slovenska

28. septembra 2022
Správy 0
609
Po troch rokoch zavíta kongres Samoška konečne na východ Slovenska

Už na budúci týždeň sa uskutoční v hoteli DoubleTree by Hilton Košice 20. kongres Samoška, ktorý slúži na podporu domáceho maloobchodného trhu a umožňuje stretnutie členov maloobchodných aliancií, družstiev, jednotlivých maloobchodníkov, veľkoobchodov, dodávateľov i zástupcov štátnych a profesijných organizácií. Jeho hlavným cieľom je inšpirovať domácich obchodníkov a pomôcť im lepšie čeliť ostrej konkurencii na trhu. Ten v posledných rokoch prešiel mnohými zmenami. Preto hlavná otázka znie: Ako čeliť novej realite?

Počas neformálneho večera, ale i počas samotného kongresu umožňuje Samoška nadviazať nové obchodné vzťahy v priateľskej atmosfére, ponúka príležitosť pre propagáciu noviniek na trhu a zároveň otvára priestor pre odbornú diskusiu na témy, ktoré sa v súčasnosti objavujú na prvých priečkach záujmu retailovej komunity.

Ako porozumieť zákazníkom a udržať si ich?

Najskôr pandémia, potom vojna len neďaleko od nás. Svet aj naše každodenné životy sa za posledné viac ako dva roky zmenili. Dlho sme dúfali, že sa všetko vráti do starých koľají, ale dnes už vieme, že sa tak nestane. Tieto zmeny sa odzrkadlili aj v spotrebiteľskom správaní. Objem nákupných košíkov klesá. Ako teda ľudí presvedčiť, aby aj v tejto dobe siahli po prémiovom tovare a ako si udržať ich dôveru i naďalej? Svoje skúsenosti s využitím psychológie a behaviorálnej ekonómie v praxi príde odprezentovať Matej Šucha, co-founder a managing partner zo spoločnosti Mindworx.

Z aktuálnych dát NielsenIQ budú vychádzať Júlia Klukanová, consultant Retail Services, a Pavol Zajac, retail business partner Retail Services tejto spoločnosti. Pozrú sa na to, ako sa mení cena významných kategórií potravín a aké výzvy a príležitosti prináša súčasná situácia maloobchodníkom z pohľadu cenotvorby. S tým úzko súvisí nastavenie cien kľúčových výrobkov tak, aby boli atraktívne pre zákazníkov. Hovoriť budú tiež o práci s promóciami.

Čo robí personál dobrým personálom?

Covid zasiahol nielen spotrebiteľov, ale i samotných zamestnancov predajní. Frustráciu možno pozorovať na každom rohu. Ako teda docieliť, aby sa stalo z bežného nákupu niečo viac? Dôležitú rolu zohráva práve personál. Ako ale budovať vzťah predavačov k predajni a k zákazníkom a čo v súčasnosti patrí k ich najväčším prešľapom? O motivácii a školení zamestnancov viac prezradí Marek Juračka, majiteľ firmy Elevatio.

Príbehy úspešných maloobchodníkov vo videoreportážach

Na kongres sa vracajú aj veľmi obľúbené videoreportáže, ktoré nechajú nahliadnuť pod pokrievku podnikania troch obchodníkov.

Biopotraviny Raj je miesto pokoja a ochoty pomôcť zákazníkom s riešením ich zdravotných problémov. Na výber majú z kvalitných produktov, ktoré starostlivo vyberá Peter Tóth, zakladateľ predajne.

Supermarket nachádzajúci sa na malebnom Liptove sprevádzaný turistickým ruchom – Bohuslav Janovčík, vedúci oddelenia marketingu Coop Jednoty Liptovský Mikuláš, pootvorí dvere do riadiacich procesov či marketingových plánov obchodnej siete, ktoré plánuje realizovať v budúcnosti.

Potraviny obklopené zeleňou s osobným prístupom ku zákazníkom i zamestnancom, to sú Potraviny Mlynky. Ako sa z predajne na samote stal ambassador siete Môj obchod? Viac porozpráva Ján Deneš, majiteľ Potravín Mlynky.

Ako zvládame zálohovanie?

Ubehlo deväť mesiac od spustenia zálohovania. V panelovej diskusii budú rečníci čeliť dôležitým otázkam, ktoré sa týkajú aktuálnej situácie v obchodoch. Tá nie je pre maloobchodníkov celkom ideálna. Otvoria problémy, ktoré momentálne pretrvávajú, ponúknu výhľad do budúcna. Rozprávať budú aj o skúsenostiach s ručným zberom či o nedostatočnom pokrytí nákladov, s ktorým sa prevádzkovatelia potykajú. V panelovej diskusii vystúpia Margaréta Nosáľová, riaditeľka odboru marketingu Coop Jednoty Slovensko, Juraj Otta, commercial director z firmy Tomra Collection Slovakia, a Beáta Rozumová, riaditeľka maloobchodu spoločnosti Labaš.

Umelou inteligenciou k zvýšeniu efektivity práce v predajni

Do maloobchodu prenikajú nové technológie a pandémia tento trend ešte urýchlila. Jedným z príkladov je aj zavedenie systému i.MOnet v sieti supermarketov Fresh Plus, ktoré predstavia Jaroslav Klein, generálny riaditeľ Kaso Technologies, a Richard Labaš, prokurista spoločnosti Labaš. „Elektronická vedúca predajne“ má za úlohu riadiť a optimalizovať interné procesy, prácu s tovarom i so zákazníkmi, čím sa zvýši celková efektivita práce v prevádzke.

V predvečer kongresu čaká na účastníkov neformálna párty, ktorú spestrí DJ Metod. Počas akcie budú účastníkom k dispozícii stánky partnerov kongresu, ktorí predstavia svoje nové produkty a služby.

Registrácia: www.samoska-kongres.sk/registracia

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera