logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Tesco umožňuje svojim zákazníkom ušetriť viac

13. septembra 2022
Správy 0
653
Tesco umožňuje svojim zákazníkom ušetriť viac

Od septembra reťazec Tesco rozšíril ponuku výhod vernostného programu Clubcard, ktoré zákazníkom pomôžu znížiť dosahy inflácie. Spotrebitelia ušetria na základných potravinách. Získajú aj zľavu na benzín až do desiatich percent. A nazbierané body v aplikácii Clubcard sa im okamžite vrátia späť vo forme peňažných poukážok. Novinkou je aj lacná večera pre celú rodinu už od štyroch eur.

Majitelia vernostnej karty od septembra získali ďalšie benefity a ušetria tak ešte viac. „V Tescu nám záleží, aby zákazníci  vždy nakupovali výhodnejšie. Trvalo preto zaručujeme nízke ceny. Už od septembra rozširujeme zoznam obľúbených potravín v rámci programu Clubcard ceny. Tie majitelia vernostnej karty nakúpia so zľavami od desiatich až do takmer sedemdesiatich percent,“ uvádza Diana Golanová, marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku.

S digitálnou aplikáciou si navyše zákazníci premenia nazbierané body na peňažné poukážky Clubcard a pri ďalšom nákupe tak zaplatia menej.

Ako marketingová riaditeľka dodáva, zákazníci dostanú aj celkom nový benefit. Za každých sedem eur z nákupu získajú e-nálepku v aplikácii Clubcard a zľavu na pohonné hmoty na čerpacích staniciach Tesco až do desiatich percent. Reťazec už v máji zaviedol Clubcard ceny aj Garanciu nízkych cien, aby ochránil rozpočty zákazníkov.

Spotrebitelia šetria a boja sa ešte horšieho

Podľa interného prieskumu spoločnosti Tesco Slováci pociťujú infláciu najviac v piatich oblastiach – pohonné hmoty, výdavky na bývanie, stravovanie v reštauráciách, donáška jedla a cestovanie. Viac ako polovica respondentov (62 percent) obmedzuje výdavky na niektoré tovary a služby. Rovnako väčšina opýtaných (67 percent) je, čo sa týka budúcnosti, skeptická. Očakávajú ďalší rast cenovej hladiny dvojciferným tempom.

„Tesco zákazníkom dlhodobo prináša ich obľúbené potraviny s dôrazom na kvalitu, čerstvosť a dostupnosť. Vnímame, že po náročných dvoch rokoch pandémie sa domácnosti musia vyrovnať s rastúcou infláciou. Aj preto rozširujeme pre našich zákazníkov ponuku s ešte výhodnejšími cenami obľúbených produktov aj pohonných hmôt, ktoré im pomôžu mesačne usporiť pri nákupe desiatky eur,“  vysvetľuje Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Podľa údajov Tesca ľudia už menia svoje spotrebiteľské správanie. Všeobecným trendom je väčšia disciplína pri nakupovaní, mnoho zákazníkov nakupuje podľa zoznamu. V porovnaní s obdobím pandémie zákazníci robia menšie košíky, no nakupujú častejšie.

Zákazníci teraz viac ako kedykoľvek predtým vyhľadávajú zľavy, viac nakupujú výrobky vlastnej značky reťazca a lacnejšie produkty. S neustále znižujúcou sa kúpyschopnosťou spotrebiteľov sa zväčšuje skupina orientujúca sa na cenu. Cena sa tým stáva rozhodujúcim faktorom pri nákupe, ostatné faktory sa stávajú doplnkové, niektoré až zanedbateľné.

Trend potvrdzuje aj Sylvia Porubänová, sociologička a výkonná riaditeľka Slovenského národného strediska pre ľudské práva v Bratislave: „Ľudia sa v krízových časoch najviac uskromnia vo využívaní gastronomických služieb a v cestovaní. V aktuálnej situácii si rozmyslia aj nákup drahej elektroniky, rekonštrukcie a stavebné práce kvôli vysokým cenám stavebných materiálov. Hrozí aj vyššie zadlžovanie obyvateľstva drahými spotrebnými úvermi.“

Ako sociologička ďalej konštatuje, práve v náročných časoch sa spotrebitelia viac spoliehajú na cenové akcie reťazcov, sledujú a porovnávajú jednotlivé ponuky. Pri nákupe potravín spotrebitelia sledujú viac ako inokedy zľavy, vernostné programy, výhodné nákupy a vzdajú sa prémiových produktov ako napríklad exotického ovocia či drahého mäsa a viac budú kupovať cenovo dostupnejšie potraviny, ako je pečivo, cestoviny či zemiaky.

Tipy na lacnú večeru

Výhodné ceny pre zákazníkov ponúka aj program Tesca pod názvom Garancia nízkych cien. Červené logo označuje stovky potravín s najvýhodnejšou cenou na trhu v rámci konkurencie. Ide o stovky produktov, ktorých ceny kontrolujú týždenne pracovníci Tesca a nastavujú ich tak, aby boli pre zákazníkov Tesca najvýhodnejšie na trhu.

„Zákazníkom pomôžeme ušetriť aj pri domácom varení. V rámci Garancie nízkej ceny každý týždeň pripravujeme tipy na chutné večere pre štyri osoby v sume okolo štyroch až siedmich. Napríklad špenátové gnocchi za 5,26 eura či bolonské špagety za 6,65 eura. Ľudia si tak môžu lepšie naplánovať výdavky na domáce varenie,“ prezentuje Diana Golanová. Tipy na chutné a výhodné domáce jedlá nájdu zákazníci Tesca na webstránkach reťazca, v letákoch aj kampaniach.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok