logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Tesco umožňuje svojim zákazníkom ušetriť viac

13. septembra 2022
Správy 0
331
Tesco umožňuje svojim zákazníkom ušetriť viac

Od septembra reťazec Tesco rozšíril ponuku výhod vernostného programu Clubcard, ktoré zákazníkom pomôžu znížiť dosahy inflácie. Spotrebitelia ušetria na základných potravinách. Získajú aj zľavu na benzín až do desiatich percent. A nazbierané body v aplikácii Clubcard sa im okamžite vrátia späť vo forme peňažných poukážok. Novinkou je aj lacná večera pre celú rodinu už od štyroch eur.

Majitelia vernostnej karty od septembra získali ďalšie benefity a ušetria tak ešte viac. „V Tescu nám záleží, aby zákazníci  vždy nakupovali výhodnejšie. Trvalo preto zaručujeme nízke ceny. Už od septembra rozširujeme zoznam obľúbených potravín v rámci programu Clubcard ceny. Tie majitelia vernostnej karty nakúpia so zľavami od desiatich až do takmer sedemdesiatich percent,“ uvádza Diana Golanová, marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku.

Prečítajte si tiež
Tesco spustilo prvý automat na vrátenie PET fliaš a plechoviek

S digitálnou aplikáciou si navyše zákazníci premenia nazbierané body na peňažné poukážky Clubcard a pri ďalšom nákupe tak zaplatia menej.

Ako marketingová riaditeľka dodáva, zákazníci dostanú aj celkom nový benefit. Za každých sedem eur z nákupu získajú e-nálepku v aplikácii Clubcard a zľavu na pohonné hmoty na čerpacích staniciach Tesco až do desiatich percent. Reťazec už v máji zaviedol Clubcard ceny aj Garanciu nízkych cien, aby ochránil rozpočty zákazníkov.

Prečítajte si tiež
Tesco vyrába nové nákupné tašky z odpadu

Spotrebitelia šetria a boja sa ešte horšieho

Podľa interného prieskumu spoločnosti Tesco Slováci pociťujú infláciu najviac v piatich oblastiach – pohonné hmoty, výdavky na bývanie, stravovanie v reštauráciách, donáška jedla a cestovanie. Viac ako polovica respondentov (62 percent) obmedzuje výdavky na niektoré tovary a služby. Rovnako väčšina opýtaných (67 percent) je, čo sa týka budúcnosti, skeptická. Očakávajú ďalší rast cenovej hladiny dvojciferným tempom.

„Tesco zákazníkom dlhodobo prináša ich obľúbené potraviny s dôrazom na kvalitu, čerstvosť a dostupnosť. Vnímame, že po náročných dvoch rokoch pandémie sa domácnosti musia vyrovnať s rastúcou infláciou. Aj preto rozširujeme pre našich zákazníkov ponuku s ešte výhodnejšími cenami obľúbených produktov aj pohonných hmôt, ktoré im pomôžu mesačne usporiť pri nákupe desiatky eur,“  vysvetľuje Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Podľa údajov Tesca ľudia už menia svoje spotrebiteľské správanie. Všeobecným trendom je väčšia disciplína pri nakupovaní, mnoho zákazníkov nakupuje podľa zoznamu. V porovnaní s obdobím pandémie zákazníci robia menšie košíky, no nakupujú častejšie.

Zákazníci teraz viac ako kedykoľvek predtým vyhľadávajú zľavy, viac nakupujú výrobky vlastnej značky reťazca a lacnejšie produkty. S neustále znižujúcou sa kúpyschopnosťou spotrebiteľov sa zväčšuje skupina orientujúca sa na cenu. Cena sa tým stáva rozhodujúcim faktorom pri nákupe, ostatné faktory sa stávajú doplnkové, niektoré až zanedbateľné.

Trend potvrdzuje aj Sylvia Porubänová, sociologička a výkonná riaditeľka Slovenského národného strediska pre ľudské práva v Bratislave: „Ľudia sa v krízových časoch najviac uskromnia vo využívaní gastronomických služieb a v cestovaní. V aktuálnej situácii si rozmyslia aj nákup drahej elektroniky, rekonštrukcie a stavebné práce kvôli vysokým cenám stavebných materiálov. Hrozí aj vyššie zadlžovanie obyvateľstva drahými spotrebnými úvermi.“

Ako sociologička ďalej konštatuje, práve v náročných časoch sa spotrebitelia viac spoliehajú na cenové akcie reťazcov, sledujú a porovnávajú jednotlivé ponuky. Pri nákupe potravín spotrebitelia sledujú viac ako inokedy zľavy, vernostné programy, výhodné nákupy a vzdajú sa prémiových produktov ako napríklad exotického ovocia či drahého mäsa a viac budú kupovať cenovo dostupnejšie potraviny, ako je pečivo, cestoviny či zemiaky.

Tipy na lacnú večeru

Výhodné ceny pre zákazníkov ponúka aj program Tesca pod názvom Garancia nízkych cien. Červené logo označuje stovky potravín s najvýhodnejšou cenou na trhu v rámci konkurencie. Ide o stovky produktov, ktorých ceny kontrolujú týždenne pracovníci Tesca a nastavujú ich tak, aby boli pre zákazníkov Tesca najvýhodnejšie na trhu.

„Zákazníkom pomôžeme ušetriť aj pri domácom varení. V rámci Garancie nízkej ceny každý týždeň pripravujeme tipy na chutné večere pre štyri osoby v sume okolo štyroch až siedmich. Napríklad špenátové gnocchi za 5,26 eura či bolonské špagety za 6,65 eura. Ľudia si tak môžu lepšie naplánovať výdavky na domáce varenie,“ prezentuje Diana Golanová. Tipy na chutné a výhodné domáce jedlá nájdu zákazníci Tesca na webstránkach reťazca, v letákoch aj kampaniach.

 

Súvisiace články:

Tesco spustilo prvý automat na vrátenie PET fliaš a plechoviek Tesco vyrába nové nákupné tašky z odpadu Tesco rozširuje vlastnú značku potravín o ďalšie rastlinné produkty Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem?

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera