logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Wolt na Slovensku buduje virtuálny obchodný dom

9. septembra 2022
Správy 0
468
Wolt na Slovensku buduje virtuálny obchodný dom

Spoločnosť Wolt pri príležitosti tretieho výročia fungovania na slovenskom trhu ohlásila, že rozširuje svoje pôsobenie v retailovom segmente. Zákazníci stále viac inklinujú k okamžitej donáške a nechcú už na svoje objednávky dlho čakať. Práve v oblasti okamžitej donášky chce byť jednotkou na slovenskom trhu.

Po troch rokoch na Slovensku pokrýva Wolt svojim servisom takmer tridsať percent celkovej slovenskej populácie. Počas roka 2022 sa rozšíril do dvadsaťdva miest Slovenska a do konca roka plánuje pridať ďalších pätnásť miest. Pokračujúca expanzia Woltu zahŕňa aj nové segmenty, ktoré majú z platformy vytvoriť najväčší obchodný dom vo vrecku. „Dnes už Wolt  dávno nie je len o donáške jedla. V aplikácii zákazník nájde pätnásť percent partnerov z oblasti retailu a tento podiel sa bude zväčšovať. Virtuálny obchodný dom majú zákazníci vďaka platforme Wolt prakticky kedykoľvek po ruke a môžu si sami vybrať z pestrej ponuky tovaru, či už ide o nákup potravín, drogérie, kvetov alebo napríklad aj elektroniky. Najväčší podiel po jedle tvoria objednávky potravín – na tento segment sa dnes Wolt najviac sústredí. Okrem sesterského Wolt Marketu spolupracujeme aj s partnermi ako sú Tesco, Billa či Coop Jednota,“ uvádza Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Wolt Slovensko.

Prečítajte si tiež
Riaditeľkou Wolt Marketu sa stala Jana Trnovská

Záujem o okamžitú donášku potravín, tzv. q-commerce sa výraznejšie zvýšil počas pandémie koronavírusu a jej význam sa bude dlhodobo zvyšovať. Zákazníci očakávajú dovoz tovaru prakticky okamžite, vrátane potravín. Wolt Market, ktorý je novým konceptom online supermarketu s okamžitou donáškou potravín, reaguje práve na tieto potreby. Očakáva sa, že podiel q-commerce v predaji potravín sa v niektorých krajinách Európy do roku 2030 zvýši na tridsať percent z celého objemu nákupov potravín.

Prečítajte si tiež
Billa vstupuje do sveta e-commerce. Zákazníci začínajú na nákupy využívať aplikáciu Wolt
Billa

Aké sú ďalšie plány  spoločnosti?

„Napriek tomu, že trh s okamžitou donáškou potravín prechádza na Slovensku aj v zahraničí racionalizáciou, Wolt Market plánujeme naďalej rozširovať. Najbližšie otvárame ďalšiu prevádzku v Bratislave,“ uvádza Jana Trnovská, generálna riaditeľka Wolt Market Česko a Slovensko. Keďže ekonomická situácia a stúpajúce ceny ovplyvňujú zákaznícke správanie, Wolt Market reaguje rozširovaním sortimentu do rôznych cenových kategórií. Pracuje zároveň aj na vytvorení špeciálnej selekcie, kde bude niekoľko základných potravín za dlhodobo znížené ceny. Pri rýchlej objednávke potravín oceňujú zákazníci najmä úsporu času a komfort objednávky. „Racionalizácia, ktorú na trhu vidíme nie je šokujúca. Kľúčom k úspechu je v prvom rade kvalitná stratégia založená na číslach a pochopení, kam trh smeruje nielen teraz, ale dlhodobo. V druhom rade je to priam posadnutosť efektívnym nastavením a kontinuálnym zlepšovaním procesov,“ dodáva Jana Trnovská. Dnes Wolt Market pokrýva väčšinu Bratislavy a Košíc. Celkovo spolupracuje s viac ako 2 200 partnermi, pričom v roku 2019 začínal so 70 reštauráciami. Expanzia pre Wolt znamená nielen rozšírenie platformy do nových miest a lokalít či zvyšovanie počtu partnerských prevádzok z rôznych oblastí, ale aj spustenie nových služieb.  Preto, aby mohla spoločnosť expandovať aj do menších miest, začala v nich ponúkať službu Vlastné doručenie.

 

Súvisiace články:

Riaditeľkou Wolt Marketu sa stala Jana Trnovská BillaBilla vstupuje do sveta e-commerce. Zákazníci začínajú na nákupy využívať aplikáciu Wolt Coop JednotaCoop Jednota a Wolt spúšťajú donášku potravín na strednom Slovensku ŽabkaŽabka otvorila jubilejnú dvadsiatu prevádzku na Slovensku

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera