logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Packeta otvorila svoje prvé Drive-In výdajné miesta na Slovensku

8. septembra 2022
Správy 0
426
Packeta otvorila svoje prvé Drive-In výdajné miesta na Slovensku

Zákazníci spoločnosti Packeta môžu pre vyzdvihnutie svojej zásielky najnovšie využívať prvé Drive-In výdajné miesta na Slovensku. Nachádzajú sa v Bratislave a Trenčíne. V dohľadnej dobe chce s nimi expandovať po celom Slovensku.  

Model Drive-In poznajú slovenskí zákazníci z oblasti fast food alebo pri vyzdvihnutí tovaru niektorých veľkých e-shopov. Pri prvých Drive-In výdajných miestach sa Packeta rozhodla spolupracovať s Flowers Drive by Laskykvet. Tá má aktuálne na Slovensku štyri prevádzky v Bratislave a jednu v Trenčíne. „Chceme zákazníkom ponúknuť všetky možnosti doručovania a odosielania zásielok. Je len na nich, aká forma im vyhovuje. Pri tomto druhu výdajného miesta sa odbúra strata času pri hľadaní parkovacieho miesta a nutnosť vstupovať do kamennej pobočky. Zároveň týmto podporujeme myšlienku bezpečných nákupov a bezpečného, bezkontaktného vyzdvihnutia zásielok z pohodlia vlastného automobilu,“ konštatuje Milan Golský, manažér siete výdajných a podacích miest Packeta na Slovensku.

Prečítajte si tiež
Zásielkovňa mení názov na Packeta a kupuje firmu ReMax Courier Service

Ako služba funguje?

Celý proces prebieha podobne, ako pri vyzdvihovaní zásielok z bežných výdajných miest. Po objednaní tovaru zákazník počká na správu, email alebo notifikáciu v aplikácii, že je svoju zásielku možné vyzdvihnúť. Po príjazde na Drive-In výdajné miesto nadiktuje obsluhe heslo k zásielke. Zásielku môže uhradiť ešte pred jej vyzdvihnutím u obchodníka, v aplikácii Packeta alebo ju zaplatiť na mieste. V priebehu krátkej doby mu tovar vydajú. Rovnaký proces nastáva aj pri podaji zásielok. Zákazník si prostredníctvom aplikácie podá svoju zásielku virtuálne, pričom fyzicky ju odovzdá pracovníkovi Drive-In a nadiktuje heslo. Tlač žiadnych lístkov nie je potrebná a platba prebieha opäť prostredníctvom aplikácie.

Prečítajte si tiež
Najčítanejšie články na webe Tovar&Predaj za júl 2021

Služba Drive-In má za sebou iba niekoľko dní od spustenia a Packeta eviduje zvýšený dopyt po tejto možnosti doručovania. „Naše interne štatistiky ukazujú, že záujem o Drive-In výdajné miesta je veľký. Do konca roka máme ambíciu ich rozšíriť po celom Slovensku,“ konštatuje Milan Golský.

Súvisiace články:

Zásielkovňa mení názov na Packeta a kupuje firmu ReMax Courier Service Najčítanejšie články na webe Tovar&Predaj za júl 2021 Zákazníci nakupujú spontánne, predávajú najmä schopnosti predajcov PacketaPacketa bude inštalovať svoje Z-Boxy v predajniach Tesco a Lidl

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera