logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Recept na podporu mladých slovenských vinárov

31. augusta 2022
Správy 0
311
Recept na podporu mladých slovenských vinárov

Pod názvom „Recept na podporu mladých slovenských vinárov“ realizuje Lidl spolu so Strednou odbornou školou vinársko-ovocinárskou v Modre už tretí ročník podpory vzdelávania mladých vinárov. Diskontný reťazec ponúkne od 31. augusta vo všetkých svojich 157 predajniach štyri biele vína. Pochádzajú z produkcie spomenutej strednej odbornej školy, jedinej svojho zamerania na Slovensku. Za každú predanú fľašu venuje škole 1 euro na skvalitnenie vzdelávacieho procesu.

„Slovenské vína sa čoraz viac presadzujú aj v zahraničí. Sami to vidíme podľa toho, aký záujem o ne majú naši kolegovia z Lidlov v iných krajinách. Veľmi radi ich úspechu dopomôžeme či už sprostredkovaním exportu alebo podporou vzdelávania budúcich vinárov,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za rezort nákupu.

Investícia sa vrátila

Za podporu v prvom roku projektu si škola zakúpila nerezový lis hydrolis. Vďaka nemu dokáže z rmutu získať viacej kvalitného muštu. O rok neskôr si zaobstarala barikové sudy, ktoré slúžia na výrobu červeného vína. Škola môže aj vďaka tejto podpore vyrábať červené víno z mladej slovenskej odrody Dunaj v lahodnej kvalite.

„Vychovávame budúcu generáciu mladých vinárov ako jediná škola na Slovensku už takmer stoštyridsať rokov. Študenti a vína z produkcie Strednej odbornej školy vinársko-ovocinárskej sa pravidelne umiestňujú na popredných priečkach na domácich i zahraničných súťažiach. Naším dlhodobým cieľom je prispieť k tomu, aby v budúcnosti každé vinárstvo malo odborne vzdelaného vinára. Teší nás, že našu výnimočnosť vníma aj Lidl, ktorý nás na spoluprácu prvý krát oslovil v roku 2019. Veríme, že spolupráca bude úspešne fungovať naďalej a spoločne budeme kooperovať na vzdelávaní budúcich vinárov, a teda budúcich možných dodávateľov do reťazca. A tak sa na stoloch spokojných zákazníkov – milovníkov vína budú môcť ocitnúť naozaj kvalitné slovenské vína, na ktoré budeme môcť byť všetci hrdí,“ povedala Monika Kisová, riaditeľka jedinej Strednej odbornej školy vinársko-ovocinárskej na Slovensku.

Súvisiace články:

Lidl otvoril novú predajňu v popradskom nákupnom parku Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo Lidl PúchovLidl otvoril novú predajňu v Púchove, má už takmer 160 obchodov LidlLidl predával školské vína

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera