logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Coop Jednota otvorila 21. predajňu Tempo Supermarket, v roku 2022 preinvestuje viac ako tridsať miliónov eur

29. augusta 2022
Správy 0
638
Coop Jednota otvorila 21. predajňu Tempo Supermarket, v roku 2022 preinvestuje viac ako tridsať miliónov eur

Potravinový reťazec Coop Jednota pokračuje v realizovaní investičných plánov. V uplynulých mesiacoch otvoril osem nových predajní, ktoré vybavil elektronickými cenovkami a najmodernejšou technikou šetriacou životné prostredie. Najnovšie zákazníkom sprístupnil 21. predajňu Tempo Supermarket patriacu pod spotrebné družstvo Coop Jednota Galanta.

Coop Jednota v roku 2022 otvorí celkovo jedenásť predajní a 137 prevádzok zrekonštruuje. V predajniach pribudne 150 pracovných miest. Celková výška investícií do predajnej siete je viac ako 30 miliónov eur.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky

Otvorené prevádzky vo formáte potraviny s rozlohou do 200 metrov štvorcových a supermarket s rozlohou od 200 metrov štvorcových do 1 000 metrov štvorcových nájdu spotrebitelia v Krásne nad Kysucou, vo Vyhniach, v Ostraticiach, v Podturni, v Divine, v Opoji, v Starom Tekove a v Rakovici. V nových prevádzkach si zákazníci budú môcť vybrať z niekoľkých tisícok sortimentných položiek, ako aj z množstva produktov vlastnej značky, z ktorej 85 percent pochádza od slovenských dodávateľov. Tretím formátom predajnej siete je Tempo Supermarket s rozlohou viac ako tisíc metrov štvorcových, ktoré Coop Jednota Galanta otvorila v auguste v Šali.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota Čadca zahájila pilotný projekt zálohovania obalov

Modernizácia je samozrejmosťou

Najnovšia predajňa vo formáte Tempo v Šali vznikla po modernizácii už existujúceho supermarketu. Vnútorná plocha predajne prešla úplnou rekonštrukciou. Z pôvodných 400 metrov štvorcových vyrástla na 1 118 metrov štvorcových. Predajňa má tri pokladničné boxy a štyri automatické pokladne. Disponuje modernými a ekologickými spôsobmi chladenia, mrazenia a vykurovania. Celá budova je zateplená a na vykurovanie využíva systém tepelných čerpadiel. Interiér predajne je vybavený LED osvetlením, v blízkej budúcnosti je naplánovaná inštalácia fotovoltaických panelov. Súčasťou areálu je parkovisko pre šesťdesiat áut a štyri nabíjacie stanice pre elektromobily. Zákazníci majú na výber z takmer deväť tisíc produktov, nechýbajú desiatky regionálnych špecialít od lokálnych dodávateľov.

Čo plánuje Coop Jednota v budúcnosti?

Maloobchodná sieť Coop Jednota (CJ) pokračuje v rekonštrukcii a remodelingu existujúcich predajní počas celého roka. Spotrebné družstvá plánujú zmodernizovať 135 prevádzkových jednotiek. Podľa predbežného plánu ich najviac zrekonštruuje CJ Krupina (34), CJ Žilina (10), CJ Michalovce (8), CJ Námestovo (7),  a CJ Žarnovica (7). V uplynulom polroku spotrebné družstvá zrekonštruovali tretinu predajní z celkového plánu. Zákazníkov čakajú zväčšené priestory a s tým súvisiaci širší sortiment, moderný dizajn, technologické inovácie a vyšší komfort nakupovania. Coop Jednota zároveň venuje čoraz väčší priestor oblasti smart automatizácie, respektíve internetu vecí (IoT), ktorý už rozbehla vo viac ako tristo predajniach. Projektom automatizovaného monitorovania v oblasti potravín pokračuje v ceste modernizácie predajnej siete. Kombináciou získaných dát môže optimalizovať a priamo znižovať spotrebu elektrickej energie, čo následne vplýva nielen na samotné náklady, ale aj na zvýšenú ochranu životného prostredia. Ďalším benefitom je čo najdlhšie udržiavanie čerstvosti a kvality jednotlivých tovarov.

„Našou snahou je posilnenie pozície Coop Jednoty ako lídra na trhu v predaji slovenských potravín a zároveň prehĺbenie konkurenčnej odlišnosti a jedinečnosti systému Coop Jednota na maloobchodnom trhu. Blízkosť k spotrebiteľovi je pre nás veľmi dôležitá, preto prevádzkujeme predajne aj v lokalitách, ktoré pre našu konkurenciu nie sú ekonomicky zaujímavé. Zároveň nám záleží na tom, aby boli naše prevádzky vybavené modernými technológiami a poskytovali pestrý výber slovenských potravín. Maloobchodnú sieť preto neustále modernizujeme, čo pri počte viac ako dvetisíc predajní nie je jednoduché. K jednotlivým rekonštrukciám pristupujeme tak, ako nám to momentálna finančná situácia dovoľuje,“ vysvetlil Ján Bilinský, predseda predstavenstva Coop Jednoty Slovensko.

Súvisiace články:

Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky Coop Jednota Čadca zahájila pilotný projekt zálohovania obalov Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? Coop JednotaPredajne Coop Jednota dopĺňajú na vidieku služby peňažných inšitúcií

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera