logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Tesco ponúka šestnásť hodín preplateného dobrovoľníctva všetkým zamestnancom

22. augusta 2022
Správy 0
416
Tesco ponúka šestnásť hodín preplateného dobrovoľníctva všetkým zamestnancom

Tesco motivuje zamestnancov, aby sa aktívne zapájali do rôznych dobrovoľníckych aktivít. V rámci pracovného času môžu tak stráviť dva pracovné dni ročne dobrovoľníckymi aktivitami a pomocou druhým. Tieto pracovné dni sú plne zaplatené tak, ako keď pracujú na svojom pracovisku. Počas minulého roka venovali zamestnanci dobrovoľníckym aktivitám takmer 5 000 hodín, čo predstavuje približne 625 dní ich pracovného času.

Najčastejšie sa pracovníci Tesca zapájajú do tradičnej najväčšej charitatívnej zbierky na pomoc a podporu onkologickým pacientom – Dňa narcisov. V roku 2021 počas zbierky pomáhali viac ako 2 700 hodín. Veľkej obľube sa tešia aj celoslovenské dobrovoľnícke iniciatívy Naše Mesto a Deň Zeme. Počas minuloročného Dňa Zeme zamestnanci Tesca venovali spoločne čisteniu okolia viac ako tisíc hodín.

Zamestnanci si sami vyberú, komu pomôžu

Tesco motivuje svojich zamestnancov v boji proti potravinovému odpadu. Rovnako vníma dôležitosť potravinovej pomoci pre ľudí v núdzi. „Dlhodobo chceme byť príkladom v boji proti plytvaniu potravinami. Preto podporujeme naše kolegyne a kolegov, aby sa spoločne s nami zapojili do aktivít na znižovanie objemu potravinového odpadu či do potravinových zbierok. Sme veľmi hrdí na to, že takmer tisíc dobrovoľníckych hodín strávili naši kolegovia práve dobrovoľníctvom počas potravinových zbierok,“ hovorí Michaela Lehotská, CSR manažérka Tesca na Slovensku.

Samostatnou kapitolou je pomoc a podpora zdieľaním know–how a koučingom. Ľudia v reťazci týmto spôsobom pomáhajú deťom a mládeži z detských domovov, študentom v rámci duálnej formy vzdelávania a zapájajú sa do aktivít komplexného vzdelávacieho programu pre mladých  Dofe – Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu. Tejto forme dobrovoľníckych aktivít venovali počas aj mimo svojho pracovného času viac ako tristo dní.

V súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine pomáhali tento rok dobrovoľníci z radov zamestnancov viac ako 600 hodín utečencom z Ukrajiny.

 

Súvisiace články:

Tesco na Slovensku oslavuje 25 rokov, otvára nový supermarket Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami? TescoTesco podporí vyše dvesto nápadov na lepší život Tesco NitraTesco otvorilo tretiu prevádzku v Nitre

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera