logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...
  • V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami...
  • Alza.sk nasadila na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá...

Lokálne nápady získali od zákazníkov Tesca tri milióny hlasov

17. augusta 2022
Správy 0
501
Lokálne nápady získali od zákazníkov Tesca tri milióny hlasov

Presne 231 projektov na zlepšenie života ako nové lavičky, parky, včelie úle či preliezky pribudne tento rok v regiónoch Slovenska aj vďaka zákazníkom spoločnosti Tesco. Tí počas júla a augusta hlasovaním vo všetkých 155 obchodoch reťazca rozhodli o výške podpory lokálnych projektov v ich okolí. Ľudia odovzdali komunitným projektom v 11. edícii grantového programu Tesca Vy rozhodujete, my pomáhame rekordných viac ako 3 milióny hlasov vo forme žetónu za nákup.  

„Podpora a záujem ľudí o svoje okolie každou ďalšou edíciou grantového programu Tesca Vy rozhodujete, my pomáhame rastú. Záujem Slovákov o to, v akom prostredí žijú, ešte viac vzrástol počas dvoch rokov pandémie. Teší nás, že trvá aj naďalej. Mestá a obce aj vďaka tisícom zrealizovaných projektov z grantu Tesca postupne menia svoju tvár a spájajú rôzne komunity. V rámci grantu Vy rozhodujete, my pomáhame sme podporili realizáciu 2 079 skvelých projektov. A to v sume dokopy až 1,68 milióna eur. Ďakujeme všetkým zákazníkom za každý jeden hlas a tešíme sa na nápady, ktoré podporíme v ďalšej 12. edícii,“  hovorí Michaela Lehotská, CSR manažérka Tesca.

Prečítajte si tiež
Tesco zlepšuje službu Online nákupy, poskytne doručenie v deň objednávky

Nápady s najviac žetónmi od zákazníkov v aktuálne ukončenej 11. edícii grantu podporí Tesco sumou 1 300 eur. Nápady na druhom mieste sumou 600 eur a na treťom mieste sumou 300 eur. Najväčšiu angažovanosť ukázali zákazníci v Spišskej Novej Vsi, Novom Meste nad Váhom, Lučenci, Banskej Bystrici, Gelnici a vo Zvolene.

Pomoc obetiam domáceho násilia

Finančnú podporu Tesca využije aj nezisková organizácia Dorka zo Zvolena: „Pomocou grantu chceme posilniť psychické zdravie žien, ktoré sa stali obeťami domáceho násilia. Jednou z možností, ako pomôcť ženám, je podpora vyjadrovania ich emócií, obnova pocitu bezpečia, schopnosti opäť dôverovať a podpora ich sebavedomia. Veľmi nás teší, že vďaka Tescu môžeme umožniť stretávanie sa týchto žien s odborným lektorom, ktorý im bude pomáhať. Ďakujeme,“ vysvetľuje Jana Fajčíková z neziskovej organizácie Dorka, ktorá poskytuje ubytovanie a ďalšie sociálne a odborné služby pre deti, mladých dospelých a mladé rodiny, ktorí sa ocitli v kríze alebo ťažkej životnej situácii.

Ktoré projekty dostanú zelenú?

Grantový program Vy rozhodujete, my pomáhame podporuje rozličné verejnoprospešné iniciatívy z oblasti zdravia, športu, vzdelávania či kultúry. Môže ísť napríklad o vybudovanie detského ihriska či cyklotrasy. O vytvorenie športovej aktivity pre škôlkarov alebo seniorov, bezpečnejšie fungovanie centra voľného času, postavenie hmyzieho hotela i ochranu včiel. Príležitosť dostanú aj projekty, ktoré pomáhajú vyrovnať sa so súčasnou mimoriadnou situáciou po nástupe koronakrízy alebo podporiť zdravie a imunitu. Doteraz miestne organizácie, samosprávy, školy či neziskové organizácie prihlásili do všetkých jedenástich edícií programu 4 514 nápadov.

 

Súvisiace články:

Tesco zlepšuje službu Online nákupy, poskytne doručenie v deň objednávky Tesco optimalizuje zloženie výrobkov vlastnej značky KofolaKofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod TescoTesco vyzýva ostatné reťazce, aby zverejňovali dáta o množstve odpadu

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera