logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Coop Jednota Krupina otvorila vo Veľkom Krtíši svoj 53. supermarket. Predajňa vyrástla na...
  • Reťazec Tesco na Slovensku končí so svojou franchisingovou sieťou Žabka. Dôvodom je rastúca...
  • Kofola ČeskoSlovensko kupuje väčšinový podiel v spoločnosti Pivovary CZ Group, ktorá rozvíja...
  • Je váš obchod už pripravený na Vianoce? Verím, že áno. No výzdobou to všetko len začína. Pre...

Coca-Cola vydala správu o udržateľnosti

29. júla 2022
Správy 0
840
Coca-Cola vydala správu o udržateľnosti

Coca-Cola zverejnila na Slovensku a v Česku správu o udržateľnom rozvoji za rok 2021. Správa obsahuje konkrétne ukazovatele udržateľnosti za uplynulý rok a predstavuje aj budúce záväzky. Coca-Cola zoradila minuloročné témy udržateľného rozvoja podľa prieskumu, ktorý usporiadala medzi svojimi kľúčovými stakeholdermi spoločnosť IPSOS. Informácie tak radí podľa relevantnosti a znovu sa spája s cieľmi udržateľného rozvoja OSN. Medzi najdôležitejšie témy správy patrí záväzok k uhlíkovej neutralite do roku 2040, podpora projektov ochrany vody a nakladanie s odpadmi.

Report tento rok prináša hneď niekoľko noviniek. Ku každoročnému prieskumu dôležitosti tém, ktorý prebieha na medzinárodnej úrovni, pribudlo aj porovnanie názorov kľúčových partnerov z Česka aj zo Slovenska. Medzi respondentmi nechýbali zákazníci spoločnosti, dodávatelia, zástupcovia neziskového sektora, štátnych organizácií, akademickej obce i médií. Prieskum okrem iného podtrhol aj dôležitosť programu ochrany vody. Prvýkrát je k správe priložený prieskum vplyvu skupiny Coca-Cola HBC na prírodný kapitál. Vďaka dôrazu na tento prieskum sa správa venuje najrelevantnejším témam.

Ako sa spoločnosť vysporiadala s výzvami?

Medzi najdôležitejšie témy reportu patrí uhlíková neutralita. K nej sa Coca-Cola v Česku a na Slovensku zaviazala v celom svojom hodnotovom reťazci najneskôr do roku 2040. „Krok po kroku sa k tomuto strategickému cieľu približujeme. Minulý rok sme napríklad vymenili ďalších 136 áut za CNG flotilu a 5 458 chladničiek za energeticky úspornejšie modely,“ spomína v úvodnom slove k správe Dan Timotin, riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

V rámci starostlivosti o vodu popisuje správa realizáciu mokrade pri svojom sídle v Prahe-Kyjích, venuje sa aj podpore projektu adaptácie na klimatickú zmenu v regióne Broumovska. Dôležitým čiastkovým úspechom na ceste k udržateľnejším obalom s nižšou hmotnosťou je minuloročný prechod na 100 % recyklované PET fľaše v portfóliu značiek vôd Römerquelle a Natura. „V roku 2021 sme spoločne s ďalšími výrobcami v Česku vytvorili iniciatívu pre zálohovanie. Na Slovensku sme pomáhali implementovať  zálohový systém a v rámci českej iniciatívy ju navrhujeme zaviesť aj u našich susedov v Českej republike. Sme presvedčení, že tento model je najefektívnejším riešením zberu PET fliaš a plechoviek k dosiahnutiu úplnej cirkularity týchto obalov,“ uviedol Michal Dyttert, riaditeľ vonkajších vzťahov a udržateľnosti.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

ELESKO aktivuje vínom básnikov

Vinárstvo ELESKO vstúpilo na slovenský trh s vínami v roku 2009. Vlastní a starostlivo obrába vinohrady v Malokarpatskej vinohradníckej oblasti a vo Vinohradníckej oblasti Tokaj na ploche 150 hektárov. V porovnaní s domácou i medzinárodnou konkurenciou sa môže pochváliť jedným z najmodernejších vinárskych parkov v strednej Európe. Charakterizuje ho kvalita, za ktorou stojí výroba vína založená na spracovaní zdravého […]

Zbavme Slovensko cigaretových ohorkov

Tabakové spoločnosti vytvárajú systém, ktorý má znížiť negatívne dopady na životné prostredie. Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom nakladaní s týmto druhom odpadu, ale i podpora inovatívnych spôsobov jeho využitia. To sú ciele novovzniknutej spoločnosti SPAK-EKO, a.s., ktorá zastrešuje aktivity tabakových spoločností zamerané na znižovanie vplyvu odpadu z ich výrobkov na životné […]

„FMCG je rýchlejší ako kedykoľvek predtým a distribútori musia byť schopní na to reagovať,“ hovorí riaditeľ spoločnosti Orbico Radim Kratochvíl

Distribučná spoločnosť Orbico pôsobí na 19 trhoch hlavne v strednej a východnej Európe. V tomto regióne zamestnáva viac ako 7 500 zamestnancov a minulý rok dosiahla obrat viac ako 3 miliardy eur. V Českej republike a na Slovensku sa stará napríklad o distribúciu značiek Pringles, Lipton, Bonux, BaByliss, Bissell, Braun alebo Oral B. Riaditeľ Orbico […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

30. 11. 2023, galavečer Dôveryhodné značky, Bratislava

20. – 21. 3. 2024, kongres Samoška, Košice

Profily

Obchod očami

Obchod očami Štefana Mácsadiho, predsedu predstavenstva Coop Jednoty Nové Zámky: Bratislavský zákazník vyhľadáva akciový tovar menej

8. novembra 2023

Martin Krajčovič, predseda, Slovenská aliancia moderného obchodu: Obchodníci infláciu tlmili

19. októbra 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera