logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...

Coca-Cola vydala správu o udržateľnosti

29. júla 2022
Správy 0
570
Coca-Cola vydala správu o udržateľnosti

Coca-Cola zverejnila na Slovensku a v Česku správu o udržateľnom rozvoji za rok 2021. Správa obsahuje konkrétne ukazovatele udržateľnosti za uplynulý rok a predstavuje aj budúce záväzky. Coca-Cola zoradila minuloročné témy udržateľného rozvoja podľa prieskumu, ktorý usporiadala medzi svojimi kľúčovými stakeholdermi spoločnosť IPSOS. Informácie tak radí podľa relevantnosti a znovu sa spája s cieľmi udržateľného rozvoja OSN. Medzi najdôležitejšie témy správy patrí záväzok k uhlíkovej neutralite do roku 2040, podpora projektov ochrany vody a nakladanie s odpadmi.

Report tento rok prináša hneď niekoľko noviniek. Ku každoročnému prieskumu dôležitosti tém, ktorý prebieha na medzinárodnej úrovni, pribudlo aj porovnanie názorov kľúčových partnerov z Česka aj zo Slovenska. Medzi respondentmi nechýbali zákazníci spoločnosti, dodávatelia, zástupcovia neziskového sektora, štátnych organizácií, akademickej obce i médií. Prieskum okrem iného podtrhol aj dôležitosť programu ochrany vody. Prvýkrát je k správe priložený prieskum vplyvu skupiny Coca-Cola HBC na prírodný kapitál. Vďaka dôrazu na tento prieskum sa správa venuje najrelevantnejším témam.

Prečítajte si tiež
Coca-Cola Česko a Slovensko má nového komerčného riaditeľa

Ako sa spoločnosť vysporiadala s výzvami?

Medzi najdôležitejšie témy reportu patrí uhlíková neutralita. K nej sa Coca-Cola v Česku a na Slovensku zaviazala v celom svojom hodnotovom reťazci najneskôr do roku 2040. „Krok po kroku sa k tomuto strategickému cieľu približujeme. Minulý rok sme napríklad vymenili ďalších 136 áut za CNG flotilu a 5 458 chladničiek za energeticky úspornejšie modely,“ spomína v úvodnom slove k správe Dan Timotin, riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Prečítajte si tiež
Marketingové oddelenie The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko povedie Jakub Loos

V rámci starostlivosti o vodu popisuje správa realizáciu mokrade pri svojom sídle v Prahe-Kyjích, venuje sa aj podpore projektu adaptácie na klimatickú zmenu v regióne Broumovska. Dôležitým čiastkovým úspechom na ceste k udržateľnejším obalom s nižšou hmotnosťou je minuloročný prechod na 100 % recyklované PET fľaše v portfóliu značiek vôd Römerquelle a Natura. „V roku 2021 sme spoločne s ďalšími výrobcami v Česku vytvorili iniciatívu pre zálohovanie. Na Slovensku sme pomáhali implementovať  zálohový systém a v rámci českej iniciatívy ju navrhujeme zaviesť aj u našich susedov v Českej republike. Sme presvedčení, že tento model je najefektívnejším riešením zberu PET fliaš a plechoviek k dosiahnutiu úplnej cirkularity týchto obalov,“ uviedol Michal Dyttert, riaditeľ vonkajších vzťahov a udržateľnosti.

Súvisiace články:

Coca-Cola Česko a Slovensko má nového komerčného riaditeľa Marketingové oddelenie The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko povedie Jakub Loos Generálnym riaditeľom The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko sa stal Zbyněk Kovář

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera