logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Lekvi Development v spolupráci s Tesco Franchise Stores SR otvorila ďalšiu predajňu potravín Žabka na Slovensku

11. júla 2022
Správy 0
841
Lekvi Development v spolupráci s Tesco Franchise Stores SR otvorila ďalšiu predajňu potravín Žabka na Slovensku

Spoločnosť Lekvi Development, ktorá sa zameriava na výstavbu a prevádzku retailových parkov v Českej republike a na Slovensku, otvorila v spolupráci s Tesco Franchise Stores SR ďalšiu predajňu siete potravín Žabka. Nová predajňa pribudla na ulici Tupého v Bratislave v rámci rezidenčného projektu Bella Vita. 

Nová predajňa, ktorá sa nachádza v rezidenčnom komplexe Bella Vita na ulici Tupého, ponúkne zákazníkom nielen širokú škálu potravín na celkovej predajnej ploche 150 metrov štvorcových, ale aj kávu so sebou, predaj losov, výber hotovosti, navýšenie kreditov a možnosť bezkontaktných platieb. Tým sa rozšíri občianska vybavenosť, ktorá v danej lokalite doteraz chýbala. V bezprostrednej blízkosti sú pre zákazníkov k dispozícii aj parkovacie miesta. Nová predajňa je otvorená každý deň od 6:00 do 22:00 hodiny.

Prečítajte si tiež
Žabka otvára dve nové predajne

Spotrebitelia uprednostňujú rýchle a pohodlné nakupovanie

„Už niekoľkokrát sme si potvrdili, že menšie obchodné reťazce sú čoraz populárnejšie. A na Slovensku tomu nie je inak. Mnoho ľudí uprednostňuje častejšie a menšie nákupy v blízkosti svojho domova pred dochádzaním do supermarketov a nákupných centier, kde trávia oveľa viac času nakupovaním. Práve potraviny Žabka vychádzajú v tomto, aj vďaka veľkorysej otváracej dobe, zákazníkom v ústrety. Preto sme sa rozhodli otvoriť ju aj v Bratislave, v oblasti, kde miestnym obyvateľom dlhodobo chýbajú predajne tohto typu,“ hovorí Andrej Levin, partner v spoločnosti Lekvi Development.

Prečítajte si tiež
Žabka otvorila jubilejnú dvadsiatu prevádzku na Slovensku
Žabka

Žabka chce poskytnúť zákazníkom jednoduchý a pohodlný nákup. Ďalej ponúknuť čo najširší sortiment tak, aby si spotrebitelia vždy našli to, čo potrebujú. Obchody fungujú vo forme franšízy. To znamená, že ich prevádzkujú nezávislí podnikatelia podľa noriem definovaných spoločnosťou Tesco Franchise Stores SK, s.r.o.

Súvisiace články:

Žabka otvára dve nové predajne ŽabkaŽabka otvorila jubilejnú dvadsiatu prevádzku na Slovensku

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera