logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Packeta bude inštalovať svoje Z-Boxy v predajniach Tesco a Lidl

4. júla 2022
Správy 0
867
Packeta bude inštalovať svoje Z-Boxy v predajniach Tesco a Lidl

Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce nainštaluje trinásť ekologických samoobslužných výdajných Z-Boxov do predajní Lidl a ďalších trinásť do predajní Tesco po celom Slovensku. Počas roka ich chce postupne zvyšovať približne na päťdesiat.

V predajniach Tesco a Lidl pribudne možnosť vyzdvihnúť si svoje objednávky vo výdajnom Z-Boxe. Aktuálne prebieha inštalácia prvých trinástich Z-Boxov ako v predajniach Lidl, tak aj  v predajniach Tesco, pričom tieto počty budú narastať.

Prečítajte si tiež
Packeta prekonala hranicu tisíc výdajných boxov ako prvá
Packeta

„Našim cieľom je byť čo najbližšie ľudom. Maloobchodné prevádzky Lidl a Tesco sú výbornou možnosťou, ako rýchlo a jednoducho nakúpiť a súčasne si vyzdvihnúť zásielku. Nemusíte nikam chodiť pre zásielku. Pri návšteve potravín si všetko pohodlne vybavíte. Plánujeme pokračovať ďalej v expanzii v týchto sieťach a pripravujeme aj ďalšie podobné strategické spolupráce,“ konštatuje Alexander Jančo, výkonný riaditeľ Packeta na Slovensku.

Služba, ktorá ušetrí zákazníkom čas

Z rozbiehajúcej spolupráce budú profitovať najmä zákazníci prevádzok. „Jednoduché a rýchle vybavenie nákupu sú jedny z našich najdôležitejších prísľubov k zákazníkom. Robíme všetko pre to, aby v Lidli nakúpili efektívne a zostalo im tak viac času na príjemné veci. Platí to rovnako pre naše kamenné predajne i e-shop. Vďaka novým Z-Boxom budú môcť naši zákazníci spojiť návštevu svojho Lidla s vyzdvihnutím zásielky z nášho internetového obchodu,“ konštatuje Tomáš Bezák, hovorca Lidl. „Naším cieľom je poskytnúť všetkým zákazníkom tú najvyššiu možnú kvalitu a najkomfortnejšie nakupovanie v kamenných prevádzkach či cez internet na Tesco Online nákupy. Je pre nás dôležité neustále zlepšovať služby, aby naši zákazníci vybavili všetko rýchlo a aj z pohodlia domova. Vďaka Z-Boxom môžu zákazníci nakúpiť v Tescu a vyzdvihnúť svoju zásielku vtedy, kedy na to majú čas,“ konštatuje Mária Zerzanová, PR manažér Tesco Stores.

Ako postupovať pri vyzdvihnutí zásielky?

Na obsluhu Z-Boxu stačí mať nainštalovanú aplikáciu Packeta a zapnuté Bluetooth. Po príchode k Z-Boxu sa aplikácia pomocou Bluetooth sama automaticky spáruje a otvorí schránku s danou zásielkou. Cena za doručenie do Z-Boxu je rovnaká ako na iné výdajné miesto.

 

 

Súvisiace články:

PacketaPacketa prekonala hranicu tisíc výdajných boxov ako prvá Alexander Jančo, výkonný riaditeľ, Packeta Slovakia: Do troch rokov chcem u nás z Packety vybudovať najväčšiu logistickú spoločnosť PacketaPacketa spustila pilotný projekt doručovania zásielok elektrickými bicyklami PacketaPacketa spustila ako prvá na Slovensku minútové doručenie

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera