logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Parfuméria Douglas prišla aj do Nitry

14. júna 2022
Správy 0
136
Parfuméria Douglas prišla aj do Nitry

Parfuméria Douglas slávnostne v piatok otvorila novú pobočku v Nitre. Predajňa má rozlohu 205 m2 a nachádza sa v obchodnom centre Mlyny v nitrianskom Starom meste. Celkovo ide o jedenástu pobočku spoločnosti na Slovensku.

Kamenné predajne sú pre parfumériu Douglas jedným z najpodstatnejších prvkov, ako sa priblížiť svojim zákazníkom. Priamo na pobočke dostanú zákazníci profesionálne služby. Počas návštevy predajne zákazníkom s výberom pomôže odborne preškolený personál. Pred nákupom si tiež môžu tovar vyskúšať. K dispozícii je aj profesionálny make-up artista, ktorý zákazníkov nalíči a pomôže im s výberom produktov. Značky parfumérie sú dostupné iba v jej sieti. Dokopy sa v Česku a na Slovensku nachádza tridsať predajní.

Prečítajte si tiež
Parfuméria Douglas na českom a slovenskom trhu zdvojnásobila e-commerce

„Otvorenie novej pobočky na Slovensku bolo jedným z našich dlhodobých cieľov. Sieť predajní budujeme, aby sme kvalitu, na ktorej si Douglas zakladá, mohli poskytnúť čo najväčšiemu množstvu zákazníkov. Do portfólia našich služieb patrí napríklad beauty konzultácia alebo originálne balenia, do ktorých naším zákazníkom balíme nákup. Zážitok z osobnej návštevy predajne možno do online prostredia previesť len čiastočne, do budúcna preto plánujeme ďalšiu expanziu,“ hovorí Michal Kocman, managing director parfumérií Douglas CZ&SK.

Prečítajte si tiež
dm otvára novú predajňu v Nitre

Okrem pobočky v nitrianskom OC Mlyny sa na Slovensku nachádzajú predajne parfumérie aj v Bratislave, Košiciach, Prešove, Trnave a v Banskej Bystrici. Na český trh vstúpila, pôvodom nemecká parfuméria, v roku 2004 a na slovenský trh o trinásť rokov neskôr.

Súvisiace články:

Parfuméria Douglas na českom a slovenskom trhu zdvojnásobila e-commerce dm otvára novú predajňu v Nitre Tovar&Predaj 1 – 2/2022: Pandémiu už počas sviatkov necítiť Tesco zmodernizovalo supermarket vo Vrábľoch

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera