logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Čerstvé hlavičky bude mať dvojnásobne viac školských zariadení

8. júna 2022
Správy 0
129
Čerstvé hlavičky bude mať dvojnásobne viac školských zariadení

Kaufland prostredníctvom projektu Čerstvé hlavičky daruje v budúcom školskom roku čerstvé ovocie alebo zeleninu. Pravidelnú nádielku získa dovedna 143 základných a materských škôl každý týždeň.

Projekt má za cieľ motivovať deti k zdravej výžive a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Do štvrtého ročníka sa zapojilo 278 základných a 384 materských škôl naprieč celým Slovenskom. Verejnosť rozhodla o tom, ktoré z nich bezplatne dostanú pravidelné porcie jabĺk, hrušiek, banánov či uhoriek. A to počas celého školského roka 2022/2023. Ľudia, ktorí sa zaregistrovali na stránke projektu, odovzdali spolu 460 432 hlasov. Nádielku čerstvého ovocia a zeleniny dostane tak 15 500 školákov a škôlkarov. Do projektu Čerstvé hlavičky sa mohli zapojiť štátne, cirkevné, súkromné a špeciálne základné a materské školy. Nad projektom prevzalo záštitu Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR.

Prečítajte si tiež
Jozef Vahančík, predseda predstavenstva Coop Jednoty Krupina: Tvoríme desatinu obratu celej skupiny

„Kaufland, ako zodpovedná spoločnosť, sa otvorene zasadzuje za zdravú výživu. A to nielen zodpovedným budovaním sortimentu, ale aj mnohými ďalšími aktivitami. Jednou z nich je dlhodobo úspešný projekt Čerstvé hlavičky, ktorým chceme do slovenských škôl a škôlok dostať viac čerstvého ovocia a zeleniny. Radi by sme prispeli k tomu, aby si ich deti obľúbili už v ranom veku a jedli ich čo najčastejšie,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland.

Cesta k zdravšiemu stravovaniu detí

Prepojenie kvalitnejšieho stravovania detí a podpory zdravej výživy vo všeobecnosti priviedlo Kaufland aj k spolupráci so Skutočne zdravou školou, ktorá ponúka program kvalitného a udržateľného stravovania a neformálneho vzdelávania o jedle a výžive pre materské, základné a stredné školy. Jeho cieľom je prispieť k zdravšiemu stravovaniu škôlkarov a školákov a do školských jedální dostať čerstvé potraviny od domácich pestovateľov.

Prečítajte si tiež
Nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách
Kaufland.sk

„V nasledujúcom školskom roku plánujeme viacero aktivít, ktoré budú naviazané nielen na projekt Čerstvé hlavičky, ale aj na aktivity týkajúce sa Zdravej výživy a Biodiverzity. Školy a škôlky sa môžu tešiť na rôzne webináre, školenia, súťaže a ďalšie prekvapenia, o ktorých ich budeme včas informovať,“ dodáva Samuel Machajdík.

Zoznam víťazných základných a materských škôl, ktoré získajú v budúcom školskom roku pravidelnú dodávku vitamínov z partnerských predajní Kauflandu, nájdete na stránke www.cerstvehlavicky.sk.

 

Súvisiace články:

Jozef Vahančík, predseda predstavenstva Coop Jednoty Krupina: Tvoríme desatinu obratu celej skupiny Kaufland.skNové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách Na Slovensku bude platiť cenová stabilita vybraných potravín Kaufland digitálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera