Spoločnosť Heineken Slovensko oznámila zmenu na poste national sales managera pre segment food. V apríli nastúpil na túto pozíciu Radoslav Šufliarský, ktorý vystriedal Branislava Machoviča.
Radoslav Šufliarský prišiel do spoločnosti Heineken Slovensko s dlhoročnými a bohatými skúsenosťami. Trinásť rokov pracoval v spoločnosti Pepsi-Cola, kde sa venoval akvizícii kľúčových zákazníkov a posledné tri roky pôsobil ako výkonný riaditeľ v spoločnosti Amossoreta, kde viedol obchod s merchandisingom. Svoje zručnosti rozvíjal aj v spoločnostiach St. Nicolaus a Budiš.
Jeho úlohou bude posilňovať postavenie značiek na obchodnom trhu a budovať stratégiu s ohľadom na spotrebiteľské správanie. „Spolu s kolegyňami a kolegami chceme prispieť k tomu, aby boli naše produkty stále prvou voľbou pre spotrebiteľov. Spotrebiteľské správanie sa neustále mení, preto vnímam svoju novú pozíciu ako veľkú výzvu, ktorá rozhodne prinesie do našich dní mnoho dynamiky a zmysluplnej práce. Teším sa, že mi Heineken Slovensko prejavil dôveru a verím, že máme pred sebou skvelé výsledky,“ uviedol Radoslav Šufliarský.
Radoslav Šufliarský je milovníkom piva Zlatý Bažant ´73 a vo voľnom čase sa venuje rodine, čítaniu severského krimi a rekreačnému behu.