logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Do vozového parku Lidl čoskoro pribudne aj plne elektrický kamión

30. mája 2022
Správy 0
135
Do vozového parku Lidl čoskoro pribudne aj plne elektrický kamión

Spoločnosť Lidl pokračuje v snahe znižovať uhlíkovú stopu. V roku 2018 spustila firma projekt znižovania emisií v doprave nasadením prvého alternatívneho kamiónu. Dnes tvoria kamióny s alternatívnym pohonom 26 % jej vozového parku.

Do roku 2025 Lidl plánuje vlastniť flotilu, ktorá sa bude z polovice skladať z ekologickejších vozidiel. Do roku 2030 mala táto úroveň stúpnuť na 85 %.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Čokolády chcú byť fér

„Dnešný deň je pre náš projekt kľúčový, spoločnosť Lidl, ako prvý obchodný reťazec na Slovensku, testoval plne elektrický kamión. Týmto krokom sa pripravujeme na nasadenie elektrického vozidla do plnej prevádzky v najbližších mesiacoch. Je to veľký deň a zadosťučinenie pre všetkých kolegov, ktorí prispievajú na tejto ceste k lepším zajtrajškom a naučili sa pracovať s alternatívnymi typmi kamiónov. A to aj napriek ešte stále nedostatočnej infraštruktúre na Slovensku. Správne nastavená logistika, dobrý plán trás našich dispečerov a spoľahlivý dopravcovia. Oni sú kľúčom k úspechu pre každú spoločnosť, ktorá rozmýšľa zodpovedne k životnému prostrediu,“ uviedol vedúci úseku logistiky v Lidli Peter Mego.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Raňajky valcujú zdravé trendy

Elektrický kamión Lidl vyskúšali aj v praxi, a to priamo v logistickom centre v Seredi. Práve tu odštartoval prémiovú cestu prvého 100 % elektrického kamiónu šofér kamiónu a YouTuber v danom segmente, Martin Malec, známy aj ako SomŠofér. „Je skvelé, že už aj na Slovensku sa elektromobilita čím viac dostáva do sveta dopravy. Jazdenie na elektrokamiónoch je v porovnaní so štandardnými vozidlami príjemnejšie a hlavne tichšie. Vzhľadom na prevodovku, ktorá má len 2 stupne, je tak zároveň celá jazda omnoho plynulejšia. Napriek tomu, že pre samotného vodiča to nie je až taký veľký rozdiel, pre planétu to však zmysel má, pretože to nezaťažuje naše prostredie. Práve preto hodnotím to, ako spoločnosť Lidl pristupuje k celej situácii zníženia emisií veľmi pozitívne,“ podelil sa o svoje skúsenosti Martin Malec.

Súvisiace články:

Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Čokolády chcú byť fér Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Raňajky valcujú zdravé trendy PacketaPacketa spustila pilotný projekt doručovania zásielok elektrickými bicyklami Eastlog 2021: Reštart logistických akcií vyšiel na jednotku

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera