logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Billa otvorila prvú predajňu na čerpacej stanici OMV

10. mája 2022
Správy 0
1155
Billa otvorila prvú predajňu na čerpacej stanici OMV

Zákazníci OMV môžu natankovať a vybaviť si nákup na jednom mieste. Spoločnosť v rámci spolupráce s reťazcom Billa rozširuje sortiment vo svojich obchodoch na vybraných čerpacích staniciach o čerstvé potraviny. Prvú prevádzku Viva Billa otvorili začiatkom mája na čerpacej stanici OMV na Hečkovej ulici v bratislavskej Rači. V budúcnosti pribudnú ďalšie.

„Veľmi intenzívne vnímame potreby našich zákazníkov a je zrejmé, že pre nedostatok času vzniká trend návratu k menším formátom predajní. Na čerpacích staniciach OMV Viva Billa si odteraz zákazníci budú vedieť vyriešiť už aj svoj denný nákup potravín. Veríme, že vďaka tomu našim zákazníkom opäť uľahčíme každodenné povinnosti a ušetríme trochu drahocenného času,“ vysvetľuje Michal Kubinec, Retail Manager OMV Slovensko. Ako dopĺňa čerpacie stanice už dávno nie sú len miestom, kde si zákazníci doplnia palivo a odídu. Zmenili sa na miesta s komplexnou ponukou služieb práve preto, aby sme zákazníkom boli vždy po ruke.

Prečítajte si tiež
Prieskum Billa: Mladých zákazníkov láka výhodná cena, pre starších je dôležitá čistota predajne

Bližšie k zákazníkom

Sieť Billa sa rozhodla pre takúto formu spolupráce, pretože chce byť k svojim zákazníkom ešte bližšie. „Do nových prevádzok Viva Billa budeme dodávať kvalitné potraviny zo sortimentu ako ovocie, zelenina, pečivo či mliečne a mäsové výrobky,“ hovorí Arnd Riehl, generálny riaditeľ reťazca.

Nový koncept predajne je súčasťou inovácií, ktoré OMV prináša v snahe skvalitňovať svoje služby. Čerpacie stanice OMV sú miestom, kde možno nielen natankovať, ale zákazníci si môžu kúpiť elektronické diaľničné známky, vyzdvihnúť balík, či zakúpiť lístky na kultúrne a športové podujatia. Zmenami prechádza aj gastronomický sortiment, ktorý vodičom na cestách ponúka občerstvenie a kávu.

Už pred časom spojili sily v podobnom koncepte siete Delia potraviny a Lukoil, ktoré majú spoločné prevádzky na čerpacích staniciach v Bratislave. Ako sa vlani vyjadril v rozhovore Jozef Berko, konateľ Delia potravín, ide o vydarený projekt.

Súvisiace články:

Prieskum Billa: Mladých zákazníkov láka výhodná cena, pre starších je dôležitá čistota predajne Billa otvorila dve nové predajne Billa postaví do konca roka nový sklad pri Seredi CleverSlováci čoraz častejšie nakupujú produkty privátnych značiek. Najznámejšou je Clever

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera