logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Pivovar Šariš má nového sládka, výrobný tím povedie pivovarník Martin Mathia

7. apríla 2022
Správy 0
1120
Pivovar Šariš má nového sládka, výrobný tím povedie pivovarník Martin Mathia

Manažérom výroby v Pivovare Šariš je od začiatku marca Martin Mathia. Nový sládok pozná prostredie jedného z najmodernejších pivovarov v strednej Európe veľmi dobre. Pôsobí v ňom naprieč rôznymi pozíciami už 21 rokov a v pivovarníctve má dlhoročnú prax. Na novej pozícii bude zodpovedať za výrobu sladu a piva.

Martin Mathia do Pivovaru Šariš, ktorý spadá pod spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko, nastúpil v roku 2001 ako laborant prevádzkového laboratória. Od roku 2005 sa venoval rôznym pozíciám v rámci stáčania, posledných päť rokov zastával pozíciu manažéra pre túto oblasť.

Prečítajte si tiež
Spoločnosť Mars má nového manažéra pre slovenský trh

„Ako manažér stáčania som mal počas piatich rokov možnosť venovať sa mnohým zaujímavým projektom a s pozíciou manažéra výroby tam vidím veľa spoločného. V oboch prípadoch je na prvom mieste presnosť riadenia procesov ako aj ich dôsledné vyhodnocovanie, rozdiel je najmä v technológiách. Veľmi si preto cením príležitosť preniesť na nové miesto svoju doterajšiu expertízu a zároveň rozšíriť si obzor o nové témy,“ hovorí Martin Mathia, nový manažér výroby Pivovaru Šariš.

Desaťročná tradícia v spojení s dlhoročnými skúsenosťami

Počas viac ako dvoch dekád v Pivovare Šariš Martin Mathia nazbieral mnohé skúsenosti, na ktoré teraz nadväzuje. „Bolo to zaujímavé obdobie, kedy som si vyskúšal rôzne pozície, od laboratória, cez vedenie rôzne veľkých tímov až po riadenie investícií. Za tie roky sa veľa zmenilo, technológie sa posunuli ďalej a mnohé procesy nám dnes veľa vecí uľahčujú. Čo sa však nezmenilo je fundovanosť ľudí, a najmä ich vášeň pre pivo, ktoré sa v Pivovare Šariš varí už desaťročia, to pretrváva,“ doplnil. Absolvent Technickej univerzity v Košiciach v odbore riadenie výroby má na svojom konte viacero úspešných projektov. Patrí medzi ne výmena etiketovačky, dopravníkov či riadenie projektu navýšenia kapacity plechovkovej linky.

Manažér závodu Pivovar Šariš Grzegorz Komora verí, že vysoko nastavená latka kvality piva zostane s jeho menovaním zachovaná. „Na pozíciu manažéra závodu prichádza odborník s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý pivovar a jeho procesy veľmi dobre pozná. Som presvedčený, že pod jeho vedením sa nám bude aj naďalej dariť variť skvelé pivo, ktoré sa medzi Slovákmi teší čoraz väčšej obľube,“ komentuje. Martin Mathia na poste manažéra výroby nadväzuje na Jaroslava Kleina, ktorý túto pozíciu zastával do konca roka 2021.

Súvisiace články:

Spoločnosť Mars má nového manažéra pre slovenský trh Generálnym riaditeľom The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko sa stal Zbyněk Kovář

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera