
Od 1. apríla spúšťa dm novú mobilnú aplikáciu Moja dm-App. Zákazníci tak môžu nakúpiť jednoduchšie a rýchlejšie, využívať rozsiahlejšie funkcie e-shopu dm spolu s výhodami pri nákupe v predajni dm.
Novinkou dm-App je prepojenie so zákazníckym kontom v e-shope dm. Vďaka tomu získajú zákazníci možnosť aktivácie a uplatnenia kupónov aj pri nákupe cez aplikáciu alebo e-shop dm. V aplikácii je okrem nákupného zoznamu implementovaný aj nákupný skener. Ten po oskenovaní čiarového kódu ponúka ďalšie informácie o produkte či jeho dostupnosť. Zároveň zákazníci môžu využiť online nákup s expresným vyzdvihnutím tovaru v predajni dm už o tri hodiny. Pri nákupe v dm stačí predložiť QR kód z aplikácie, ktorú je možné stiahnuť zdarma na Appstore a Google Play.
„Náš e-shop mojadm.sk sa vyvíja naozaj dynamicky vďaka našim zákazníkom, ktorí sa prostredníctvom online priestoru informujú o produktoch, ich zložení a využití. Je to skutočne naša najväčšia ‚predajňa‘. So zavedením Mojej dm-App chceme vytvoriť prepojenie naprieč všetkými kanálmi a napĺňať tak potreby svojich zákazníkov ponukou šitou na mieru a podporiť tak medzinárodné omnichannel smerovanie,“ vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti.
V čom môže aplikácia pomôcť zákazníkom?
Novinka na online trhu so sebou prináša:
- možnosť rýchleho nákupu prostredníctvom svojho smartfónu,
- možnosť využitia služby expresné vyzdvihnutie v predajni dm,
- veľmi jednoduchá možnosť uloženia svojich obľúbených produktov do záložky Môj nákupný zoznam – kliknutím na srdiečko pri vybranom produkte,
- personalizované odporúčania v záložke Moje produkty – tipy na exkluzívne, trendy a podobné výrobky, ktoré zákazník obvykle nakupuje,
- praktický produktový skener – pri oskenovaní produktu v predajni dm alebo v domácom prostredí sa zákazníkovi v aplikácii zobrazí jeho detailný opis,
- možnosť uplatnenia všetkych kupónov a extra kupónov pri nákupe cez aplikáciu, e-shop dm, ako aj pri nákupe v predajni dm.
Úlohou novej aplikácie Moja dm-App je užšie prepojiť potreby zákazníkov. A to v oblasti stacionárneho nákupu, digitálnych služieb, ako aj zákazníckeho programu active beauty.