logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...
  • Nepotravinársky diskontný reťazec Action má na Slovensku už šesť predajní. Minulý týždeň...

Moja dm-App prepája digitálne služby a predajne dm

5. apríla 2022
Správy 0
1217
Moja dm-App prepája digitálne služby a predajne dm

Od 1. apríla spúšťa dm novú mobilnú aplikáciu Moja dm-App. Zákazníci tak môžu nakúpiť jednoduchšie a rýchlejšie, využívať rozsiahlejšie funkcie e-shopu dm spolu s výhodami pri nákupe v predajni dm.

Novinkou dm-App je prepojenie so zákazníckym kontom v e-shope dm. Vďaka tomu získajú zákazníci možnosť aktivácie a uplatnenia kupónov aj pri nákupe cez aplikáciu alebo e-shop dm. V aplikácii je okrem nákupného zoznamu implementovaný aj nákupný skener. Ten po oskenovaní čiarového kódu ponúka ďalšie informácie o produkte či jeho dostupnosť. Zároveň zákazníci môžu využiť online nákup s expresným vyzdvihnutím tovaru v predajni dm už o tri hodiny. Pri nákupe v dm stačí predložiť QR kód z aplikácie, ktorú je možné stiahnuť zdarma na Appstore a Google Play.

Prečítajte si tiež
dm otvára novú predajňu v Nitre

„Náš e-shop mojadm.sk sa vyvíja naozaj dynamicky vďaka našim zákazníkom, ktorí sa prostredníctvom online priestoru informujú o produktoch, ich zložení a využití. Je to skutočne naša najväčšia ‚predajňa‘. So zavedením Mojej dm-App chceme vytvoriť prepojenie naprieč všetkými kanálmi a napĺňať tak potreby svojich zákazníkov ponukou šitou na mieru a podporiť tak medzinárodné omnichannel smerovanie,“ vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti.

Prečítajte si tiež
dm otvára svoju najväčšiu predajňu na Slovensku

V čom môže aplikácia pomôcť zákazníkom?

Novinka na online trhu so sebou prináša:

  • možnosť rýchleho nákupu prostredníctvom svojho smartfónu,
  • možnosť využitia služby expresné vyzdvihnutie v predajni dm,
  • veľmi jednoduchá možnosť uloženia svojich obľúbených produktov do záložky Môj nákupný zoznam – kliknutím na srdiečko pri vybranom produkte,
  • personalizované odporúčania v záložke Moje produkty – tipy na exkluzívne, trendy a podobné výrobky, ktoré zákazník obvykle nakupuje,
  • praktický produktový skener – pri oskenovaní produktu v predajni dm alebo v domácom prostredí sa zákazníkovi v aplikácii zobrazí jeho detailný opis,
  • možnosť uplatnenia všetkych kupónov a extra kupónov pri nákupe cez aplikáciu, e-shop dm, ako aj pri nákupe v predajni dm.

Úlohou novej aplikácie Moja dm-App je užšie prepojiť potreby zákazníkov. A to v oblasti stacionárneho nákupu, digitálnych služieb, ako aj zákazníckeho programu active beauty.

Súvisiace články:

dm otvára novú predajňu v Nitre dm otvára svoju najväčšiu predajňu na Slovensku Privátne značky dm sa zamerajú na recykláciu CO₂ MastercardDráčik obhájil titul Absolútny víťaz ocenenia Mastercard Obchodník roka

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera